بلاگ

لیست پنل های اس ام اس خارجی

لیست پنل اس ام اس خارجی
5
(48)

زمان ارسال پیامک تبلیغاتی ممکن است این فکر به ذهن شما خطور کند که پیام رسان های خارجی چه امکاناتی را دارند؟ و آیا برای داخل ایران هم کاربردی هستند؟ ویژگی های این پیام رسان ها در پیام رسان های داخلی نیز قابل اجراست ؟

یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی مدرن بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک از پنل اس ام اس خارجی است که برای همه ی کسب و کارها تاثیر گذار است و فرصت مناسبی برای کسب و کارهای کوچک است تا با تاثیرگذاری گسترده روی مشتریان موجب رشد برند و افزایش درامد کارشان شوند.

در این مقاله سعی در معرفی برخی از پنل های اس ام اس خارجی و مقایسه با سامانه ارسال پیامک بهین پیام را داریم.

Text Magic

یک پنل اسم ام اس خارجی و کاملا کاربردی برای ارسال پیامک فوری با قابلیت باکس خصوصی، پشتیبان گیری و بازیابی پیامک ها و برنامه ریزی و زمان بندی ارسال پیامک. این برنامه دسترسی تغییر تم فضای پنل را نیز به کاربران خود می دهد.

Ez Texting

این پنل اس ام اس خارجی دارای امکاناتی از جمله: ابزارهای اتوماسیون، پیام های متنی ورودی رایگان، سفارشی سازی کلمات کلیدی، ابزارهای مدیریت تماس، امکان تجزیه و تحلیل و گزارشات جامع،داشبورد بصری و کمپین های قطره ای، پشتیبانی از ارسال تصاویر، ارسال پیامک خودکار، زمان دار و یادآوری می باشد. یک سرویس کاملا متناسب با نیاز کسب و کار های مختلف.

Podium

این برنامه هم  در واقع یک بستر تعاملی با مشتری است. با استفاده از پیامک های متنی به صاحبین کسب و کارها در مدیریت مشتریان در انواع وب سایت ها کمک می کند تا برندینگ آنلاین ایجاد کنند. این پلتفرم تعامل با مشتریان و بررسی های آنلاین را در یک داشبورد واحد تلفیق می کند. از طریق این داشبورد کاربران امکان بررسی و ارسال دعوت نامه ها، پاسخ دهی به بررسی های آنلاین و ارسال و دریافت پیامک به مشتریان vip را دارند.

Many Chat

یکی از بهترین پنل اس ام اس خارجی برای تازه کار ها در میان لیست پنل اس ام اس خارجی، manychat است. این یک برنامه ی کاربردی برای افراد بدون دانش تبلیغات برای ارسال پیامک تکی به مشتریان، ارسال متن های سفارشی و یادآوری قرارهای ملاقات است.

Active Campaign

مزیت استفاده از این پنل ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان پس از ثبت شماره تلفن آن هاست. این ویژگی برای شرکت های بزرگ برای ارسال خودکار پیامک و اطلاع رسانی به نمایندگان و مشتریان بسیار پرکاربرد است. زیرا این شرکت ها به دنبال مدیریت سریع و راحت کمپین ها و بازاریاب های خود هستند.

True Dialog

این پنل رابطه مستقیمی با اپراتورهای ارسال کننده پیامک را داراست و به همین دلیل تعرفه ارسال پیامک کمتری نسبت به سایر پنل های اس ام اس را داراست(تا 50% تخفیف جهت کاهش هزینه). از این رو مقرون به صرفه ترین در لیست پنل اس ام اس خارجی این پنل است.

Omni Send

از ویژگی های این پنل اس ام اس خارجی امکان ارتباط میان پیامک و ایمیل است. این پنل دارای بانک اس ام اس کامل و وسیع بوده که در زمینه ارسال پیامک های بین المللی بسیار کاربرد دارد.

Slick Text

وقتی بحث سرعت و هزینه در ارسال پیامک به میان می آید در میان لیست پنل اس ام اس خارجی slick test در صدر لیست قرار دارد. این پنل هزینه بیشتری را از مخاطبین خود دریافت می کند.

Sender

این پنل اس ام اس خارجی کاملا متناسب با نیازهای کسب و کارهای کوچک طراحی شده،حفظ حریم شخصی برای کاربران این برنامه اهمیت بالایی دارد که خوشبختانه این برنامه مدیریتی کامل و قابل کنترلی را داراست. این پنل اس ام اس از  TCPA و بانک های مختلفی پشتیبانی دارد. از قابلیت های دیگر این پنل اس ام اس خارجی امکان شخصی سازی پیامک ها بر اساس نام، مکان و سایر اطلاعات مدنظر است.

Mobile Text Alerts

پاسخگویی خودکار، امکان ارسال mms، ارسال پیامک بین المللی، اتصال به تلفن ثابت، قابلیت استفاده از کارت تماس؛ ردیابی پیامک با ارائه گزارش،  از ویژگی های برنامه  mobile text alert می باشد که در لیست پنل اس ام اس خارجی نمایان است.
در این برنامه امکان راه اندازی انواع کمپین های پیامکی فراهم است. وجه تمایز این پنل اس ام اس خارجی نسبت به سایر پنل های پیامکی، امکان مشاهده تعداد و شماره افراد کلیک کرده به روی لینک پیامک شماست.

Twilio

وقتی به دنبال یک پنل مقرون به صرفه در میان لیست پنل اس ام اس خارجی باشید؛ بدون شک یکی از انتخاب های شما برنامه twilio است. از ویژگی ها ی کاربردی این برنامه امکان ارسال  تاییدیه ی دوعاملی ؛ انعطاف پذیری تحت وب (از بهترین وب سرویس ارسال پیامک از طریق api)؛ یادآوری قرارها و رویدادها و اعلان مناسبت ها و … است که همگی توسط شرکت و تیم نرم افزاری فوق حرفه ای طراحی شده اند.

Simple Texting

از انعطاف پذیرترین پنل اس ام اس خارجی simple texting را می توان نام برد. این برنامه تمامی امکانات لازم برای ارسال پیامک را داراست و جزو برنامه های پرطرفدار بازاریابی پیامکی است زیرا طراحی این برنامه متناسب با نیازها و بودجه تمامی مشاغل است.

Textedly

بهترین سامانه پیامک و کاربردی ترین پنل اس ام اس خارجی که بین صاحبین کسب و کارهای کوچک، از استقبال بی نظیری برخوردار شده است. دارای طیف وسیعی از ابزارهای مفید بازاریابی پیام کوتاه می باشد، از جمله: پیام های متنی ورودی رایگان و سفارشی سازی کلمات کلیدی و …

افراد با هر شغلی در هر اندازه ای میتوانند برای خود کمپین های مختلف بازاریابی پیامکی را ایجاد و اجرا کنند و نتایج آن ها را بررسی و از مخاطبین خود نظرسنجی کنند.

در این مقاله سعی در مقایسه پنل اس ام اس خارجی با پنل اس ام اس داخلی بوده تا با امکانات انواع پیام رسان ها آشنا شوید تا بتوانید بهترین پنل پیامک را انتخاب کنید زیرا بررسی امکانات و محاسبه ی هزینه ارسال پیامک مورد نیاز کمی دور از حوصله بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

در سامانه پیامکی بهین پیام شما به انواع ارسال های اختصاصی برای تعامل دو طرفه با مشتریان و انواع ارسال پیامک منطقه ای برای جذب مشتریان جدید دسترسی خواهید داشت تا بهترین نتیجه از بازاریابی پیامکی را بگیرید.

تیم پشتیبانی چت آنلاین سامانه بهین پیام همه روزه؛ حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 صبح تا 23 شب آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز است تا بتوانید با اطلاعات درست و کامل سامانه ارسال پیامک انبوه خود را انتخاب کنید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 48

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

3 دیدگاه ها

  • nila می گوید:

    معرفیتون کامل و جامع بود
    سپاسگذارم

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      ممنون از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید
      شما تجربه استفاده از این پنل های اس ام اس خارجی معرفی شده را دارید ؟

  • فرشته می گوید:

    سلام
    من میخوام از بانک شماره موبایل برای تبلیغات استفاده کنم پنل اس ام اس خارجی این امکان را برای شمار های ایران داره؟

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود