بلاگ

با بهترین پنل پیامکی ۱۴۰۳ و ۸ قابلیت آن آشنا شوید✔+کد تخفیف

بهترین پنل پیامک
4.9
(48)

با جستجوی عبارت بهترین سامانه پیامکی در اینترنت، با سایت های زیادی در زمینه ارائه خدمات پیامکی مواجه می شوید که انتخاب بهترین سامانه پیامکی را دشوار می کند.در این مقاله به توضیح امکانات یک سامانه مناسب می پردازیم.

امکانات اولین موضوعی است که برای انتخاب یک پنل پیامکی کارآمد به آن توجه می کنید امکاناتی که نیاز کاربر را برای ارسال پیامک از سامانه پیامکی برطرف کنند .

سامانه پیامکی بهین پیام هم دارای امکانات بسیاری است و به کاربر در ارسال پیامک به صورت هدفمند کمک خواهد کرد در ادامه مقاله بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سامانه بهین پیام

با بهترین پنل پیامکی ۱۴۰۳ و ۸ قابلیت آن آشنا شوید

استفاده از تبلیغات برای پیشرفت هر نوع کسب و کاری موضوعی غیر قابل انکار است و یکی از بهترین و ارزان ترین متد های تبلیغاتی اس ام اس مارکتینگ و یا  بازاریابی پیامکی است .

قبل از شروع به بازاریابی پیامکی نیازمند تهیه پنلی از سامانه پیامک هستیم که بتوانیم اقدام به تبلیغات و بازاریابی پیامکی کنیم .

حتما شما هم در طول روز اس ام اس های تبلیغاتی زیادی دریافت میکنید پنل پیامکی یکی از کارآمدترین برنامه برای تبلیغات و ارتباط با مخاطبین و مشتریان است که برای اطلاع رسانی نیز کاربرد دارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی نه تنهاجذب مشتری و کاربر را در بردارد بلکه موجب حفظ ارتباط و تعامل با انها نیز خواهد شد و استفاده از بهترین پنل پیامکی رسیدن به این اهداف را تسهیل خواهد کرد.

اما چگونه بهترین پنل پیامکی را شناسایی و انتخاب کنیم ؟ و بهترین سامانه ارسال پیامکی دارای چه ویژگی هایی است ؟

هدف از تهیه این مقاله پاسخگویی به این دو سوال است که بتوانید با بینش کاملی نسبت به انتخاب بهترین سامانه ارسال پیامک اقدام نمایید.

پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا ویژگی های بهترین سامانه پیامک انبوه آشنا شوید . اگر قصد مطالعه ویژگی پنل اس ام اس را ندارید و به دنبال بهترین سامانه پیامکی هستید اینجا کلیک کنید .

بهترین سامانه های ارسال اس ام اس تبلیغاتی ویژگی هایی دارند که شناخت این ویژگی ها برای انتخاب بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه مناسب کسب و کار شما بسیار مهم و ضروری است .

با ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل پیامکی شما نمی توانید از مزیت سامانه پیامکی بهرمند شوید و نتیجه مطلوب تری کسب کنید.

این ویژگی های عبارت اند از :

اینفوگرافی بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه

1.دموی پنل پیامکی برای مشاهده و بررسی امکانات

این ویژگی به شما کمک می کند تا پیش از پرداخت هزینه ای  با محیط و امکانات پنل پیامکی آشنا شوید و در صورت دارا بودن امکانات لازم پس از تست پنل اس ام اس اقدام به ثبت نام  نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

2.پشتیبانی قوی و 24 ساعته

یکی از ویژگی هایی که باعث خاص شدن و انتصاب لقب بهترین به هر سامانه ارسال پیامک می شود داشتن پشتیبانی قوی در تمامی ساعات شبانه روز برای برطرف کردن تمامی سوالات و ابهامات کاربران است .

3.امکان ثبت نام پنل رایگان بدون پرداخت هزینه اولیه

این مزیت در پنل های پیامکی باعث می شود تا هر فرد با هر نوع کسب و کاری بتواند به راحتی و بدون هیچ هزینه ای ثبت نام کند و به تمامی امکانات سامانه هم دسترسی داشته باشد.

4.محیط کاربری قابل فهم و ساده

بهین پیام

محیط کاربری پیچیده و امکانات غیر قابل فهم باعث گیج شدن کاربر برای استفاده از پنل می شود

حتما سامانه ای را انتخاب نمایید که دارای محیطی ساده و آسان باشد تا بتوانید از جزئی ترین امکانات هم به راحتی استفاده نمایید.

5.ارائه بانک شماره کامل و بروز شده

دارا بودن بودن بانک شماره جامع از مشاغل و اصناف مختلف و انواع ارسال پیامک منطقه ای به تمامی نقاط کشور از الزامات هر سامانه پیامکی است .

6.ارائه گزارش پیامک ها به صورت دقیق

اینکه بتوانید پس از ارسال های خود گزارش گیری دقیقی از تعداد ارسال ها و شماره های ارسال شده و نشده داشته باشید و یا قادر باشید خروجی اکسلی از این گزارش ها داشته باشید  بسیار طبیعی است و یک پنل پیامکی خوب قطعا این گزارشات را در اختیار شما خواهد گذاشت.

7.بازگشت هزینه پیامک های لیست سیاه

از نظر اقتصادی این مورد بسیار اهمیت دارد که هزینه خطوطی که گیرنده مسدود هستند برگشت داده شود پس به وجود این ویژگی در انتخاب سامانه پیامکی حتما توجه کنید .

8.ارائه فایل ها و ویدیو های آموزشی در تمامی منو ها

وجود فایل های راهنمای ارسال در پنل پیامکی باعث سرعت بخشیدن به کار و هم چنین صرفه جویی در زمان برای کاربران می شود .

9.ارائه روش های ارسال به شماره های گیرنده مسدود

برخی از مخاطبین دریافت پیامک تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده اند برای انکه بتوانید به این شماره ها اس ام اس ارسال کنید نیازمند ارائه امکاناتی است که این مهم را برای شما فراهم کند.

و قطعا بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه این ویژگی و امکانات را داراست .

10.قابلیت اتصال به وب سرویس

پنل پیامکی باید امکان اتصال سایت و یا نرم افزار شما را از طریق وب سرویس پیامکی به پنل فراهم کند تا امکان دسترسی به تمامی  اطلاعات مشتریان خود را داشته باشید .

بهترین سامانه پیامکی کدام است ؟

 
پنل پیامکی بهین پیامسایر پنل های پیامکی
مشاهده دموی پنل  
پشتیبانی انلاین  
پشتیبانی تلفنی  
پنل رایگان بدون پرداخت هزینه اولیه  
بانک شماره 
ویدیوی آموزشی در منوهای پنل  
اتصال به وب سرویس  

پیدا کردن سامانه ای با داشتن تمامی این ویژگی ها شاید دور از ذهن باشد اما سامانه پیامکی بهین پیام با  سالها تجربه در زمینه اس ام اس مارکتینگ و   دارا بودن تمامی این ویژگی ها و هم چنین امکانات گسترده دیگری  چون :

  • امکان ارسال انبوه از طریق تنوع ارسال اس ام اس منطقه ای
  • ارائه خط اختصاصی رایگان برای ارسال
  • امکان ارسال صوتی به شماره های لیست سیاه
  • امکان برگذاری مسابقه  نظرسنجی پیامکی
  • منشی و پاسخ خودکار
  • ارائه انواع ارسال های هوشمند
  • امکان زمان بندی ارسال پیامک کوتاه در یک روز معین
  • و …

قطعا می تواند بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه متناسب با  کسب و کار شما باشد.

بهترین پنل پیامکی

اگر به دنبال بهترین پنل پیامکی هستید همان طور که در مقاله ی ( چرا باید تبلیغ کنیم ؟ )گفته شد هر کسب و کاری نیاز به تبلیغ صحیح دارد و در مقاله ذکر شده از محاسن وبرتری تبلیغات پیامکی به تفصیل بحث شده است.

اما مهمتر از این ها انتخاب سامانه مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی است.

ضمن این که در انتخاب بهترین سامانه،شرط اول قیمت های تبلغات می باشد ،امکانات یک سامانه نیز باید از معیار های مهم جهت این نوع انتخاب باشد.

بهین پیام با مجرب ترین کادر فنی بهترین شرایط را برای تبلیغ شما فراهم آورده تا بتوانید بهترین امکانات را با کمترین هزینه ها در دسترس داشته باشید و پیامک ارسال نمایید.

علاوه بر این ها بهین پیام همیشه این تلاش را داشته است که بهترین پشتیبانی را چه از چهت فنی و چه از جهت فروش ارایه نماید.

شما می توانید با مشاهده امکانات و قیمت ها با بهین پیام بیشتر آشنا شوید.

نکات مهم در انتخاب بهترین سامانه ارسال پیامک

موضوع مهمی که در مرحله اول مورد توجه کاربران قرار می گیرد،هزینه خرید پنل اس ام اس و شارژ پیامک است.بسیاری از سامانه های پیامکی از همان ابتدا هزینه زیادی برای عضویت دریافت می کنند.به عبارتی برای استفاده از امکانات این سامانه ها نیاز به پرداخت هزینه می باشد.از طرفی در تمام سامانه ها بابت شارژ پیامک، هزینه ی جداگانه دریافت می شود که باید در انتخاب سامانه به هزینه مناسب شارژ پیامک نیز دقت شود.
در مورد هزینه به صورت کلی باید سامانه پیامکی انتخاب شود که تمامی امکانات را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین هزینه شارژ پیامک مناسبی داشته باشد.

بهترین پنل اس ام اس چه امکاناتی دارد؟

مرحله بعدی توجه به امکانات ارائه شده در سامانه می باشد.هر فردی امکانات مورد نیاز خود را در سامانه ها جستجو می کند و اکثر افراد نیاز به یکسری امکانات اولیه دارند که در برخی موارد نیاز به امکانات پیشرفته تر نیز ایجاد می شود . در ادامه به برخی از امکاناتی می پردازیم که نیاز اساسی کاربران می باشد.

ساده ترین امکانی که در بهترین پنل ام اس موجود می باشد امکان ارسال پیامک گروهی و تکی است.به این معنی که به شما امکان ارسال پیامک به صورت تکی و گروهی را می دهد.در قدم بعدی باید دقت شود ارسال پیامک منطقه ای رایگان در سامانه فعال باشد تا بتوانید پیامک های خود را از طریق بانک اطلاعاتی موجود در سامانه به منطقه خاصی از شهر مورد نظر ارسال نمایید.

ارسال به تفکیک سن و جنسیت و سایر انواع ارسال ها را نیز باید معیار انتخاب قرار داد. دفترچه تلفن امکان کاربردی دیگری است که می توانید به کمک آن شماره ی مخاطبان را ذخیره نمایید تا در موارد نیاز به راحتی به آن ها پیامک ارسال نمایید.
امکانات دیگری مانند ایجاد نظرسنجی و مسابقه پیامکی،ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی،امکان وارد سازی فایل اکسل مخاطبان به دفترچه تلفن و … را نیز باید مورد توجه قرار دهید.
موارد فوق تنها برخی از امکانات اولیه و مورد نیاز کاربران می باشد که معرفی شد.هرچه سامانه امکانات بیشتری داشته باشد محیطی مناسب تر جهت ارائه خدمات فراهم می کند و در رده بهترین پنل پیامکی قرار می گیرد.

انتخاب بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه

با توجه به تعدد سامانه های پیامکی موجود در ایران که بیشتر آن ها تنها یک نفره مدیریت میشوند ، شناخت بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه به شما کمک می کند تا بهترین خدمات از لحاظ کیفیت را دریافت کنید .

چرا که شرکت های ثبت نشده و یک نفره به راحتی ممکن است جمع شوند وپایدار نیستند . علاوه بر آن خدمات پشتیبانی ضعیفی دارند . چون این گونه سامانه ها واحد برنامه نویسی و فنی ندارند ، مرتبا آپدیت نمی شوند و امکانات جدید را پشتیبانی نخواهند کرد .

در نتیجه برای آنکه در جای درستی سرمایه گذاری کرده باشید لازم است تا پیش از خرید پنل اس ام اس ، تحقیق کنید و بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه را انتخاب نمایید .

در بهین پیام شما می توانید از یک پنل اس ام اس رایگان ( مادام العمر ) استفاده کنید و خدمات آن را به صورت کامل تست نمایید .

پس زمان را هدر ندهید وبرای ثبت نام فوری  هر چه سریعتر  عدد 333به 50002060 ارسال کنید و  به خانواده بزرگ بهین پیام ملحق شوید.

تیم پشتیبانی سامانه بهین پیام از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همینطور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.و در خارج از این ساعات از طریق ثبت تیکت می توانید با ما در ارتباط باشید .

پشتیبانی از موارد مهمی است که قبل از هرچیزی باید مورد توجه قرار گیرد.یک سامانه اگر با تمامی امکانات و مناسب ترین قیمت نیز ارائه شود، بدون پشتیبانی مناسب نمی تواند رضایت کاربران را بدست آورد.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 48

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

6 دیدگاه ها

  • سامان می گوید:

    سلام
    سایت شما قابلیت ارسال به بلک لیست داره ؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      بله سامانه پیامکی بهین پیام قابلیت ارسال به بلک لیست دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مقاله ارسال به بلک لیست را مطالعه فرمایید .

  • فرزاد احمدی می گوید:

    سلام ممنون از مقاله جامع و کاربردیتون
    برای کارم دنبال بهترین پنل پیامک بودم با این اطلاعاتی که بدست آورم الان میتونم بهترین سامانه پیامکی را برای بازاریابی پیامکی انتخاب کنم .
    متشکرم

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      درود بر شما
      ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  • محمودی می گوید:

    سلام
    من تو کار فروشگاهی هستم و از چندین پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کردم راضی نبودم پنل اس ام اس شما خیلی امکانات داره واقعا میتونم بگم بهترین سامانه پیامکی هستین استفاده کردم. ممونومم

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلم
      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید
      رضایت شما باعث افتاخر ماست

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود