بلاگ

راهنمای اطلاع رسانی لغو جلسات و همایش از طریق سامانه پیامکی

آموزش ارسال پیامک لغو
4.9
(58)

در طی سال های اخیر استفاده از سامانه های ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی برگذاری جلسات، همایش ها و دوره های آموزشی و همچنین لغو یا تغییر زمان این موارد، یکی از پرکاربرد ترین روش های موجود بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی در اطلاع رسانی های انبوه بوده است و همچنان نیز می باشد.

در مواقع بروز رویدادها و حوادثی که منجر به لغو جلسات می شوند، زمان و سرعت اطلاع رسانی اهمیت ویژه و بالایی دارد. سامانه پیامکی بهین پیام این امکان را به شما میدهد تا با یک بار ثبت شماره ها در دفترچه تلفن پنل کاربری خودتان ، خیلی سریع و آنی به گروه هدف موردنظر پیامک لغو جلسات را اعلام کنید.

عوامل زیادی در لغو جلسات اداری، همایش ها، نمایشگاه ها، دوره های آموزشی و … تاثیرگذار هستند که به اتفاقات رخ داده در خود سازمان ها و ادارات و موارد دیگری بستگی دارند. مثل مرگ و میر ناگهانی ، حوادث طبیعی از جمله: سیل، طوفان، زلزله و … ، آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، تعطیلات ناگهانی سراسری و موارد پیش بینی نشده دیگر.

استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس یکی از سریعترین و بهترین روش های اطلاع رسانی برای لغو جلسات یا برگزاری همایش ها و سیمینارها می باشد و از آنجائی که با ارسال پیامک های تغییر تاریخ جلسات و برنامه ها و همچنین کنسل یا لغو شدن انها در کمترین زمان ممکن مخاطبین را مطلع خواهند کرد سامانه های پیامکی گزینه ی خوبی برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی می باشد.

پیدایش و شیوع بیماری ها را میتوان یکی از عوامل لغو جلسات و گردهمایی ها دانست. چند سالیست که برخی از بیماری ها به صورت اپیدمی شده و افراد زیادی را درگیر خود و اختلالاتی را در نظام و برنامه ریزی های کاری و اداری افراد ایجاد کرده است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

برای همراهی سامانه بهین پیام با کاربران عزیز نمونه هایی از پیامک لغو جلسات و همایش ها در ادامه مطلب قرار داده می شود.

چند نمونه از پیامک لغو جلسه:

در ادامه چند متن پیامک اطلاع رسانی بابت لغو جلسه را مشاهده خواهید کرد . با استفاده از پنل اس ام اس رایگان بهین پیام ، خواهید توانست این پیام هارا به صورت گروهی به مخاطبین و یا لیستی از شماره ها ارسال نمایید .

نمونه پیامک لغو جلسه

همچنین براای اطلاع رسانی کارهای فرهنگی می توانید از نمونه متن بسیج استفاده کنید.

ارسال پیامک اطلاع رسانی لغو جلسات از پنل اس ام اس

اطلاع رسانی به صورت پیامک لغو جلسه ، پیامک لغو همایش ها و … تنها بخشی از امکانات سامانه بهین پیام است که با استفاده از آن بتوانید به سرعت مدعومین و مخاطبین را در جریان تغییرات ایجاد شده قرار دهید.

برای این کار کافیست پس از ثبت نام پنل پیامکی رایگان ، شماره مخاطبین (کارمندان، اولیا ، مدعوین و …) را به صورت دسته بندی شده ( به صورت واردسازی فایل اکسل و یا ثبت به صورت دستی  به همراه نام مخاطب یا بدون نام) در دفترچه تلفن پنل کاربری خود ذخیره و از انواع ارسال های پیشرفته و ارسال گروهی جهت ارسال پیامک لغو جلسات استفاده کنید.

از جمله ارسال های پرکاربرد سامانه بهین پیام در ارسال پیامک لغو جلسه می توان موارد زیر را نام برد.

  • ارسال پیامک گروهی : ساده ترین نوع ارسال این روش است. کافیست یک متن عمومی را تنظیم و گروه موردنظر را انتخاب و به آن ها ارسال داشته باشید .
  • ارسال اختصاصی : این ارسال رسمی تر از ارسال قبلی است. اگر مخاطبین خود را با نام در دفترچه تلفن ذخیره کرده اید، بهتر است که از این ارسال استفاده نمایید. این ارسال به راحتی نام مخاطب را در متن پیامک شما بدون ثبت های جداگانه برای هر مخاطب، قرار میدهد.

با استفاده از سامانه پیامکی بهین پیام می توانید به سادگی اطلاع رسانی های درون سازمانی خود را با روشی سریع و بسیار مقرون به صرفه به انجام رسانید.همچنین در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نیز برای شازمان شما کاربرد دارد .
برای آشنایی با انواع ارسال های پیشرفته سامانه با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.
شماره تماس:  35102010-011

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 58

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود