امکانات بهین پیام

انواع وضعیت دلیوری پیامک در پنل پیامکی بهین پیام

وضعیت دلیوری اس ام اس
5
(13)

همان طور که می دانیم پس از انجام یک پروژه یا فعالیت، برای اطلاع از نتایج کارهای انجام شده، بررسی گزارشات از آغاز، روند اجرا و پایان، بسیار مهم و نتیجه بخش است. با توجه به کاربرد بسیار زیاد بازاریابی پیامکی در میان ادارات، شرکت ها و انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک و دریافت نتایج متنوع و متعدد پس از هر بار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه ، مشاهده وضعیت دلیوری پیامک ها بسیار حائز اهمیت است.

نشان دادن دلیور شدن یک پیام در سامانه پیامکی از امکانات خوب آن سامانه می باشد که شما را در جریان ارسال پیامک های انبوه قرار می دهد اما اینکه دلیور شدن یعنی چه و چگونه بفهمیم اس ام اس دلیور شده در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد گزارش ارسال پیامک یا دلیوری پیامک بدست آورید.

گزارش پیامک ها

یکی از امکانات پر کاربرد سامانه پیامکی بهین پیام امکان مشاهده وضعیت دلیوری پیامک ها در منوی جداگانه ای، تحت عنوان گزارش پیامک هاست. که خود شامل زیرمنو های متعددی است.

این منو وضعیت دلیوری پیامک ها را برای کاربران خود شفاف سازی می کند تا بتوانند بازخورد مدنظر خود را به راحتی پیش بینی کنند.

اگر برای شما هم سوال است اصلا دلیوی پیامک چیست با یک مثال توضیح خواهیم داد فرض کنید شما برای افتتاحیه شعبه جدید فروشگاه خود پیامک تبلیغاتی ارسال کرده اید. برای آنکه بتوانید تعداد شرکت کنندگان را پیش بینی و تدارکات پذیرایی از آن ها را فراهم کنید. نیاز است که بدانید این پیامک ها در چه وضعیتی قرار گرفته اند.

گزارش اس ام اس

انواع وضعیت دلیوری پیامک ها در پنل پیامکی بهین پیام

1 – دریافت شده

برخی از کاربران در پنل پیامکی خود از امکاناتی مثل: منشی پیامکی، ارسال پاسخ خودکار، مسابقه و نظرسنجی بهین پیام استفاده می کنند. که برای فعالسازی این امکانات نیاز به خرید خط اختصاصی می باشد تا بتوانند پاسخ های مدنظرشان را از مخاطبین خود دریافت کنند.

کاربران پنل پیامکی بهین پیام می توانند پاسخ های دریافت شده از مخاطبین خود را از این زیرمنو در منوی گزارش ارسال پیام پنل پیامکی مشاهده کنند.

2 – ارسال شده

این زیرمنو، در منوی گزارش پیامک ها در پنل پیامکی بهین پیام دارای چند وضعیت می باشد و به معنای ارسال پیامک به شماره های گیرنده مسدود نبوده و در انتظار دریافت  وضعیت از طرف اپراتور از پنل کاربر است.  

این زیرمنو، در منوی گزارش پیامک ها در پنل پیامکی مخابرات بهین پیام دارای چند وضعیت می باشد و به معنای ارسال پیامک به خطوطی که گیرنده مسدود نبوده و در انتظار دریافت  وضعیت از طرف اپراتور از پنل کاربر است.  

  • رسیده به گوشی : این پیامک ها به طور قطع و یقین به مخاطبین شما رسیده اند .
  • رسیده به مخابرات : مشاهده این وضعیت به دلایل مختلفی از جمله خاموش بودن شماره تلفن همراه مخاطب یا عدم دسترسی به آنتن دهی مناسب مخاطب جهت دریافت پیامک می باشد . این دسته پیامک ها تا زمان روشن شدن خط موردنظر  و یا دریافت آنتن توسط گوشی تلفن همراه مخاطب در این وضعیت خواهند ماند.
  • صف مخابرات : این وضعیت نیز همان طور که مشخص است، در زمان های پر ترافیک مثل: نزدیک های عید نوروز و سایر مناسبت های پر ارسال، ممکن است مشاهده گردد که به معنای تاخیر در زمان ارسال پیامک ها می باشد و به ندرت مشاهده می شود؛ به محض ارسال پیامک ها این وضعیت در گزارش ارسال پیام ها بروزرسانی می شود.

3 – ارسال نشده

این وضعیت نیز به دلایل مختلفی در گزارش ارسال پیامک ها مشاهده می شود. از جمله دلایلی که وضعیت ارسال پیامک به حالت ارسال نشده تبدیل می شود عبارت اند از :

  • خطا در ارسال : در صورت عدم ثبت احراز هویت خطوط ارسال کننده، این وضعیت نمایش داده می شود؛ و اعتباری هم در این مورد از پنل کاربران کسر نخواهد شد.
  • گیرنده مسدود: این وضعیت در گزارش ارسال پیام خطوطی که دریافت پیامک های تبلیغاتیشان را مسدود کرده اند مشاهده می شود.
  • نرسیده به مخابرات: مشاهده این وضعیت هم دلایل مختلفی که ارتباط مستقیمی با اپراتورها دارند . اعتبار کسر شده در صورت بروز این موارد به پنل کاربران عزیز باز خواهد گشت.

4 – حذف شده

به طور کلی گزارش ارسال پیامک ها در پنل ها فقط تا 90 روز قابل مشاهده اند و پس از آن از تاریخچه پنل کاربری حذف خواهند شد.
در صورتی که کاربران گزارش ارسال پیام ها را قبل از 90روز حذف کرده باشند، از این زیرمنو می توانند مجدد آن ها را مشاهده و بازیابی کنند.

5 – پوشه های من

این زیرمنو یکی از امکانات خاص سامانه ارسال پیامک بهین پیام است.همان طور که در توضیحات مرتبط با وضعیت دریافت شده اشاره شد. کاربران می توانند پیامک های دریافتی خود را دسته بندی کنند که این مورد از طریق ایجاد پوشه های مدنظر در این زیرمنو فراهم است. برای اطلاع از چگونگی این کار میتوانید ویدیوی نحوه فعالسازی منشی پیامکی را مشاهده کنید.

ارسال پیامک

شفاف سازی اصول اولیه کار ماست

با توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله، می توانید وضعیت دلیوری پیامک ها و وچگونگی کسر اعتبار ارسال پیامک ها و اطمینان از بازگشت اعتبار، را به صورت کاملا واضح و شفاف در پنل پیامکی بهین پیام مشاهده کنید و با اطمینان کامل اقدام به انتخاب پنل ارسال پیامک انبوه برای کسب و کار خود داشته باشید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

تیم پشتیبانی قوی و کارآمد سامانه پیامک تبلیغاتی بهین پیام در تمامی ایام هفته در کنار شماست تا در هر لحظه پاسخگو سوالات شما باشد.

از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همینطور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

011-35102010

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 13

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

2 دیدگاه ها

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود