بازاریابی

بازاریابی با پیامک تبلیغاتی برای سوپرمارکت ها

بازاریابی پیامکی سوپرمارکت
4.7
(53)

سوپرمارکت نیز مانند هر فروشگاه دیگری نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد. وجود سوپرمارکت های متعدد در شهرها، بازاریابی در این زمینه را با رقابت سنگینی رو به رو کرده است.فروشگاهی موفق است که مشتریان بیشتری جذب کند.برای جذب مشتری بیشتر نیاز به بازاریابی است.سوپرمارکت ها باید برنامه های متعدد و پیوسته ای برای بازاریابی در نظر بگیرند.

تخفیف را فراموش نکنید!

تخفیف،تاثیر زیادی در کسب رضایت مشتریان دارد.هرچه تخفیف بیشتر باشد مشتریان با اشتیاق بیشتری به فروشگاه مراجعه می کنند.در کنار تخفیف نباید از کیفیت محصولات غافل ماند.سوپرمارکتی موفق است که تنوع زیادی از محصولات با کیفیت را با تخفیف مناسب ارائه دهد.تخفیف،تنوع و کیقیت جزئی از احترام به مشتری است که می تواند میزان زیادی رضایت ایجاد کند.

از تبلیغات غافل نمانید…

موضوع مهم دیگر تبلیغات است.

با تبلیغات می توانید تخفیفات،کیفیت محصولات و آدرس و نام فروشگاه را به شهروندان اطلاع رسانی نمایید.در غیر اینصورت خدمات ،محدود به افراد ساکن در اطراف فروشگاه می شود و سهم بیشتری از بازار را کسب نمی کنید.بنابراین لازم است تبلیغات را جزئی از برنامه بازاریابی در نظر بگیرید.
سوپرمارکت ها می توانند علاوه بر نام و آدرس فروشگاه،میزان تخفیف ها را به صورت کلی یا برای هر محصول به صورت جداگانه در تبلیغات ذکر کنند.همچنین می توانند برای اطلاع رسانی تنوع،برند بعضی از محصولات پرفروش را در تبلیغات به همراه تخفیفات در نظر گرفته،اعلام کنند.
همچنین باید مخاطبان تبلیغاتی را از افرادی انتخاب نمایید که دسترسی به فروشگاه داشته باشند.از آنجایی که قیمت محصولات متغیر است باید از روشی برای تبلیغات استفاده شود که به صورت فوری دردسترس باشد.

پیامک تبلیغاتی،روشی مناسب برای بازاریابی سوپر مارکت ها

بازاریابی به روش ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامکی ، تمامی مزایای فوق را به صورت یکجا ارائه می دهد.دسترسی به آن آسان و ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت فوری است.می توانید هر زمانی که اراده می کنید،پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.محتوای پیامک می تواند معرفی فروشگاه، تخفیفات و محصولات باشد.

چگونه با بازاریابی پیامکی، تبلیغات هدفمند داشته باشیم؟

علاوه بر دسترسی فوری،انتخاب مخاطبان بر اساس منطقه جغرافیایی،از مزیت های مهم این روش تبلیغاتی است.با کمک ارسال پیامک منطقه ای ،مخاطبانی را برای ارسال پیامک انتخاب می کنید که دسترسی به فروشگاه شما دارند.به این ترتیب با تبلیغات هدفمند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دریافت می کنید.
امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با تمامی مزایای فوق در پنل اس ام اس بهین پیام رائه می شود.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

با ثبت نام رایگان در بهین پیام،می توانید از یک پنل پیامک حرفه ای با محیط کاربری آسان استفاده نمایید.
مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و بازاریابی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد رای 53

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

3 دیدگاه ها

  • شروین حبیبی می گوید:

    سلام
    مقاله بازاریابی با پیامک تبلیغاتی برای سوپرمارکت ها با اینکه کوتاه بود ولی خیلی مفید بود و من بهترین روش رو برای بازاریابی سوپرمارکتم پیدا کردم
    سپاس

  • کاظم علیزاده می گوید:

    باسلام
    برای بازاریابی سوپرمارکت در یک محله امکان داره فقط برای شماره های یک محله پیامک ارسال کنم؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      بله برای اینکار میتونید هم از قابلیت ارسال پیامک از نقشه استفاده کنید و هم اینکه بر اساس کد پستی محله مورد نظر پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید .

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود