بازاریابی

شهری زیبا با پیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی
0
(0)

زیبایی شهر موضوع مهمی است که هزینه ی زیادی برای رسیدن به آن نیاز است اما تمام شهروندان می توانند بدون صرف هیچ هزینه ای و تنها با رها نکردن زباله نقش زیادی در زیبایی شهر داشته باشند.یکی از زباله هایی که در شهر رها می شود، تراکت های تبلیغاتی است که در سطح شهر پراکنده اند اما تبلیغات یکی از اولین راه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار و مشتری می باشد و نمی توان از آن غافل شد بلکه باید به دنبال راهی باشیم تا تبلیغات پاک و موثرتری را ارائه کنیم.
ارسال پیامک تبلیغاتی از سامانه های پیامکی هیچ گونه الودگی برای ظاهر شهر ایجاد نمی کند. شما می توانید با ارسال پیامک های تبلیغاتی از پنل های پیامکی علاوه بر ارسال پیامک بدون نابودی زیبایی شهر با هزینه های به صرفه به ارسال پیامک تبلیغاتی بپردازید.

تبلیغات پیامکی از روش های تبلیغاتی می باشد که برتری های زیادی نسبت به سایر روش ها دارد. در ادامه به چند مورد از آن ها می پردازیم.

کمک به حفظ زیبایی شهر

در تبلیغات انبوه پیامکی ، متن تبلیغات شما به صورت پیامک به مخاطبان ارسال می شود و نیاز به پخش کاغذ و تراکتی نیست که به ظاهر شهر آسیب بزند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

کمک به حفظ طبیعت و درختان

تاکنون به این فکر کرده اید که برای تهیه این کاغذ های تبلیغاتی چقدر درخت باید قطع شود و یا بنر های تبلیغاتی که در سطح شهر به نمایش گذاشته می شوند از چه موادی تهیه شده و ممکن است برای محیط زیست آلودگی هایی به همراه داشته باشند؟
اما در ارسال پیامک تبلیغاتی هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمی شود بلکه پیامک به صورت متن به تلفن همراه مخاطبان قابل ارسال است.
همچنین بهین پیام در امکانی جدید، ارسال پیام صوتی را برای کاربران فراهم آورده که می توانید از آن استفاده نمایید.

دریافت بازدهی مناسب

بازدهی مناسب به معنی جذب حداکثر مشتری با صرف حداقل هزینه تبلیغاتی است.در تبلیغاتی پیامکی شما هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی هزینه می کنید و در عین حال بیشترین بازدهی را بدست می آورید بنابراین تبلیغات هزینه نیست سرمایه است .

همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی در زمینه ارسال پیامک و استفاده از سامانه پیامکی بهین پیام می باشند.جهت ارتباط با کارشناسان از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود