امکانات بهین پیام

انتقال پیامک های دریافتی به شماره مشخص

پیامک دریافتی
0
(0)

انتقال پیامک یکی از امکانات جالب سامانه پیامک بهین پیام می باشد که به کمک آن می توانید بدون نیاز به مراجعه به پنل کاربری از پیامک های دریافتی جدید خود آگاهی کسب کنید.
برای این فرایند کافیست یک شماره همراه در قسمت مربوطه وارد نمایید تا با اعمال تنظیمات مناسب ، پیامک های دریافتی مورد نیاز شما به آن شماره همراه فوروارد شود.
برای استفاد از امکان انتقال پیامک نیاز است به منوی امکانات در پنل کاربری مراجعه و گزینه منشی و پاسخ خودکار را انتخاب نمایید.روش استفاده از امکان منشی در مقاله کاربرد های منشی پیامکی چیست توضیح داده شده است.با ما همراه باشید تا در ادامه به طور اختصاصی امکان انتقال پیامک را توضیح دهیم.
برای فوروارد پیامک دریافتی به یک شماره خاص پس از مراجعه به قسمت منشی و پاسخ خودکار یک منشی جدید ایجاد نمایید و در قسمت مرحله اول پس از انتخاب نام منشی،شروط مورد نظر برای پیامک هایی که قصد فوروارد آنها را دارید مشخص می کنید و سپس سایر تنظیماتی که در بخش مورد نظر است را انجام داده و در ادامه وارد مرحله دوم می شوید.
در مرحله دوم، شماره مورد نظر که قصد فوروارد به آن را دارید در قسمت فوروارد پیامک به یک شماره وارد می کنید و سپس منشی خود را ثبت نهایی می نمایید.
بدین روش اگر مخاطبانتان پیامکی در پاسخ به ارسال sms تبلیغاتی یا سایر پیامک های شما به سامانه ارسال کرده باشند برای شما فوروارد می شود.
توجه نمایید در قسمت منشی اگر نیاز به استفاده از سایر امکانات منشی نیز داشته باشید می توانید در کنار گزینه توضیح داده شده استفاده نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

تلفن تماس با کارشناسان شرکت:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود