بازاریابی

راهکار تبليغاتی برای فروشندگان لوازم خانگی

ارسال پیامک لوازم خانگی
0
(0)

لوازم خانگی يکی از نياز های اصلی مردم است که در هر شرايط اقتصادی می توان بازار خوبی برای آن متصور بود ولی با توجه به افزايش فروشگاه های لوازم خانگی شرايط رقابت برای فروش تا حدی مشکل شده است.به همين دليل صاحبان اين فروشگاه ها اقدام به تبليغات برای بازاريابی می کنند.هدف از نگارش اين مقاله معرفی کاربرد پيامک تبليغاتی و تاثير آن بر بازاريابی فروشگاه های لوازم خانگی می باشد.
اولين ايده ای که با شنيدن نام پيامک تبليغاتی به ذهن می رسد ارسال پيامک انبوه با محتوای معرفی فروشگاه به تعداد زيادی از افراد می باشد .ارسال پیامک برای مشتریان بصورت انبوه يکی از پرکاربرد ترين روش های تبليغاتی محسوب می شود که در عين سادگی بسيار ارزان و پر بازده است . برای خلاقیت در معرفی محصول شما می توانيد آدرس فروشگاه به همراه معرفی محصولاتتان را در قالب يک پيامک برای افراد زيادی ارسال نمایید که با اين روش قدم زيادی در بازاريابی برداشته اید.
علاوه بر روش ذکر شده،کاربرد های مفيد ديگری نيز برای ارسال پيامک وجود دارد.برای مثال ارسال پيامک دوره ای يکی از روش های بی نظير بازجذب مشتری های قديم است.
پيامک دوره ای به نوعی از ارسال گفته می شود که در آن فروشندگان با ثبت شماره همراه خريداران در سامانه پیامکی می توانند يک متن مشخص را در دوره های دلخواه برای مشتری ارسال نمايند.کاربرد مهم اين ارسال برای تبريک روز تولد افراد می باشد.اگر در هنگام دريافت شماره همراه مشتری ، تاريخ تولد آن ها را نيز دريافت نماييد کافيست يکبار متن تبريک تولد آن شخص را در سامانه به صورت ارسال دوره ای در تاريخ مشخص ثبت نماييد تا هر سال به صورت خودکار برای فرد تبريک ارسال شود.با اين روش حس خوب مشتری مداری در فرد ايجاد شده و اعتماد بيشتری برای خريد های بعدی از فروشگاه شما می کند.لازم به ذکر است ارسال پيامک دوره ای برای هر متنی و در هر دوره زمانی ديگری قابل ثبت است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

روش بسيار مفيد ديگر،ارسال پيامک جهت معرفی محصولات جديد فروشگاه می باشد.برای اين کار کافيست شماره های خريداران را در دفترچه تلفن پنل کاربری خود ثبت نماييد و هر زمان محصول جديدی داريد به اين افراد در قالب يک پيامک گروهی معرفی نماييد.با توجه به اين که آن ها قبلا يک بار از شما خريد کرده اند اعتماد بیشری دارند و می توانند مشتريان محتمل تری در آينده باشند.
روش ديگری که برای مشتريان جذاب است در نظر گرفتن تخفيف های دوره ای می باشد.تخفيف را می توانيد از طريق پيامک به خريداران قبلی يا به صورت انبوه به ليست جديدی از افراد که به صورت بانک های اطلاعاتی مختلف در سامانه موجود است ارسال کرد.مطمئن باشيد تخفيف يکی از روش های کاربردی جذب مشتری به فروشگاه می باشد.
روش های جذاب و کاربردی ديگری نيز در پنل اس ام اس بهين پيام فعال می باشد که با خرید پنل اس ام اس و ورود به سامانه می توانيد با آن ها آشنا شويد و در بازاريابی بهره ببريد.
تلفن تماس با کارشناسان شرکت:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود