آموزشی

معرفی و راهنمای ارسال پیامک زمانبندی شده

ارسال پیاکم زماندار
5
(1)

ارسال پیامک زمانبندی شده برای افرادی است که با برنامه ارسال می کنند.برای مثال خیلی از مواقع قصد اطلاع رسانی موضوعی را توسط پیامک در زمان مشخص دارید اما در آن زمان فرصت کافی برای ثبت ارسال پیامک در زمان مشخص را ندارید.بنابراین لازم است ارسال خود را از قبل ثبت کنید به صورتی که در زمان مورد نیاز شما به صورت خودکار ارسال شود.
بهین پیام برای حل این موضوع ارسال پیامک زمانبندی شده را در امکانات خود قرار داده است.به کمک این سیستم می توانید با زماندار کردن،ارسال ها را طوری برنامه ریزی کنید که با توجه به نیاز شما از یک دقیقه تا چند سال پس از ثبت ارسال شود.

ارسال پیامک در زمان مشخص یکی از امکانات خوبی است که سامانه های پیامکی برا کاربران خود فراهم کردند تا در صورت نیاز پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود را در زمان مشخص برای مخاطب و مشتری ارسال کنند.
ارسال پیامک زماندار برای تمامی انواع ارسال موجود در سامانه در دسترس می باشد.در ادامه همراه باشید تا با نحوه استفاده از این امکان آشنا شوید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

چگونه پیامک زمانبندی شده ارسال کنیم؟

در مرحله اول لازم است نوع ارسال خود را مشخص کنید.برای مثال می خواهید از ارسال پیامک منطقه ای ، گروهی،تکی و یا سایر انواع ارسال موجود در سامانه استفاده نمایید.پس از انتخاب ارسال مورد نظر از منوی پنل کاربری وارد قسمت ارسال پیامک می شوید.برای نمونه از طریق منوی ارسال منطقه ای گزینه ارسال جدید را انتخاب می نمایید.پس از ورود به صفحه ارسال و وارد سازی متن پیامک در همان صفحه گزینه ای با عنوان زمان ارسال مشاهده می کنید.اگر قصد انتخاب زمانی در آینده برای ارسال داشته باشید کافیست زمان مورد نظر خود را در قسمت زمان ارسال وارد نمایید.همچنین با انتخاب زمان کنونی پیام شما بلافاصله پس از ثبت ارسال می شود.
برای سایر انواع ارسال موجود در پنل اس ام اس نیز مانند روش گفته شده کافیست پس از وارد شدن به صفحه ارسال مورد نظر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی را انتخاب نمایید.

جهت دریافت راهنمایی می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 1

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود