آموزشی

راهنمای استفاده از سامانه پیامکی برای پزشکان و مراکز درمانی

ارسال پیامک برای پزشکان
0
(0)

در میان تمامی مشاغل، پزشکان و مراکز درمانی دارای حساسیت کاری نسبتاً بالاتری در ارتباط با مراجعه کنندگان و برنامه ریزی های کاری هستند. به همین دلیل اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی در این شغل چندین برابر می شود. استفاده از پنل پیامک مخابرات شاید یکی از بهترین راهکارها برای رفع این نیاز پزشکان و مراکز درمانی باشد. به همین دلیل سعی داریم تا در ادامه به بررسی اهمیت و کاربرد سامانه پیامکی برای پزشکان و به طور کل مراکز درمانی بپردازیم.

برای درک بهتر موضوع، ما استفاده از پنل اس ام اس را برای این صنف، به 3 بازه ی زمانی مختلف تقسیم می کنیم. اول، بازاریابی و جذب مشتری از طریق ارسال پیامک انبوه، دوم معرفی خدمات جدید به مشتریان از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی و در نهایت ارتباط با بیماران و مراجعه کنندگان از طریق ارسال اس ام اس.

اهمیت بازاریابی از طریق ارسال پیامک انبوه

امروزه روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی وجود دارد و شاید همه ی ما روزانه در صفحات مجازی با موارد زیادی از تبلیغات مراکز درمانی مختلفی مواجه شویم. یا حتی انواع دیگر تبلیغات نظیر تبلیغات گوگل یا ایمیل مارکتینگ.

اما همه ی ما می دانیم که بخش زیادی از بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی (مطب ها، درمانگاه ها و …) افرادی میانسال هستند که درگیری های روزمره باعث شده تا زمان کمتری برای گذراندن در صفحات مجازی داشته باشند. در نتیجه ساده ترین راه و در دسترس ترین راه تبلیغاتی را می توان ارسال پیامک انبوه از طریق سامانه پیامکی دانست چرا که ارسال اس ام اس نه تنها راه ارتباطی با اقشار مختلف جامعه است بلکه بنا به آمار به نسبت سهولت و هزینه ی مقرون به صرفه این نوع از تبلیغات دارای بالاترین بازخورد و بازدهی می باشد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

اس ام اس تبلیغاتی، بهترین راه معرفی خدمات جدید

زمانی که کار خود را گسترش می دهید و خدمات دیگری را در لیست ارائه خود قرار می دهید، ممکن است بخش عمده ای از بیماران و مراجعه کنندگان شما از این موضوع خبر نداشته باشند و با توجه به این که بیمار شما هستند، نیازهای دیگری که شما می توانید به آنها پاسخگو باشید را در مراکز درمانی دیگر رفع می کنند. در صورتی که شما به راحتی از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی می توانستید مشتریان خود را از این موضوع آگاه کنید. سامانه پیامکی با داشتن امکانات ویژه ای مانند ارسال پیامک گروهی، ارسال پیامک منطقه ای و منشی پیامکی سهولت مسیر تبلیغاتی شما را دوچندان می کند. علاوه بر این اس ام اس تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به تعداد مشتریان خود بیافزایید. کافی است تا هنگام گسترش کار خود، تبلیغات خود را به صورت ارسال پیامک انبوه انجام دهید. مطمئن باشید اس ام اس تبلیغاتی در زمینه پزشکی به دلیل اهمیت زیاد حتماً توسط مخاطبان شما خوانده خواهد شد.

چگونگی ارتباط با بیمار از طریق ارسال اس ام اس

اینطور می توان بیان کرد که مهم ترین قسمت استفاده از پنل اس ام اس برای پزشکان و مراکز درمانی، بعد از جذب بیمار نمود پیدا می کند. ارتباط با مشتری همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این اهمیت در مسائل درمانی به دلیل ارتباط مستقیم با سلامتی بیش از پیش خواهد شد. اطلاع رسانی یکی از موضوعات مهمی که شما می توانید از طریق ارسال اس ام اس به بیماران انجام دهید. نوبت دهی و یا اعلام تغییر یا لغو زمان ویزیت بیمار موضوع مهمی است که می توانید با داشتن سامانه پیامکی و ارسال نمونه پیامک لغو جلسه درمانی به راحتی آن را پوشش داده و درواقع با احترام به وقت و زمان بیمار، به رضایت او بیافزایید. در مقابل بیماران نیز می توانند توسط ارسال اس ام اس به شماره ی مخصوص پنل اس ام اس شما، در صورتی که به زمان ویزیت خود نمی رسند شما را از این موضوع آگاه کنند.

استفاده ی دیگری که در این زمینه می توانید از سامانه پیامکی خود داشته باشید، ارسال اس ام اس به منظور یادآوری موضوعات مختلفی مانند زمان ویزیت، یادآوری نکات مهم پزشکی و گاهاً حتی یادآوری مصرف دارو باعث می شود تا هم اعتماد بیمار را به صورت کامل جلب کنید و هم روند درمان را تسریع کنید. توجه پزشک به بیمار تحت درمان همیشه بازخورد مثبتی در نگاه مراجعه کنندگان خواهد داشت.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام پنل اس ام اس رایگان می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود