حفظ مشتری

کاربرد پیامک تبلیغاتی برای تبلیغات انتخاباتی

افزایش رای انتخابات با پیامک
0
(0)

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم؟ سامانه پیامکی چه کاربردی برای تبلیغات انتخاباتی دارد؟

در جواب باید بگوییم که تبلیغات پیامکی یکی از مهم ترین و اساسی ترین ابزار ها برای موفقیت یک کاندید انتخابی در این عرصه ها می باشد.
انتخاب در هر کشوری می تواند، جزو اساسی ترین و بزرگ ترین اتفاقات باشد. به همین سبب در زمان هایی که نزدیک به این رویداد می باشد، تبلیغات گسترده ای صورت می گیرد.
در گذشته این تبلیغات، بیش تر به صورت پوستری و بر روی در و دیوار های شهری انجام می شد. یا آن که تصاویری از این کاندیداتوری ها را بر روی روزنامه ها و مجلات کثیر الانتشار مشاهده می کردیم.
کم کم با گسترش صنعت تبلیغات، اکانت هایی را در شبکه های اجتماعی برای هر کاندید، ساخته شد که سبب شد، طیف گسترده تری با آن ها آشنا شوند.


اما همه مردم در جامعه، هنوز به اینترنت به صورت دائمی در طول روز دسترسی ندارند. به همین سبب نمی توان از این راهکار برای معرفی کاندید مورد نظر به همه مردم بپردازند. باید از روش هایی عمومی تر استفاده کرد. یکی از روش های همگانی که این روز ها خیلی هم باب شده است و بسیاری از مردم را در بر می گیرد، استفاده از تبلیغات پیامکی به وسیله پیامک است.
پیامک هایی که برای گوشی ها ارسال می شوند و با به صدا در آمدن نوتیفیکشن تلفن های همراه، افراد آن ها را مشاهده می کنند.
امروزه همه افراد یک تلفن همراه دارند. عده ای تلفن های هوشمندی از جدید ترین مدل ها و برند ها را دارند و عده ای هم تلفن های همراه ساده ای دارند. ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی مخابرات برای همه این گوشی ها از هر مدلی که باشند، صورت می گیرد و بلامانع است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم


هر چه که هست، عموم مردم این روز ها تلفن همراهی که برای ارتباطات خود دارند. در کوچک ترین روستا ها و دور افتاده ترین شهر ها، مردم از پیر و جوان و حتی در مواردی کودک، دارای تلفن های همراه می باشند.
به همین سبب یکی از کارآمد ترین، پر بازده ترین و موفقیت آمیز ترین روش ها، برای معرفی کاندید ها در دوران انتخاب ارسال تبلیغات انتخاباتی از طریق پیامک ها است. از طریق این پیامک ها طیف گسترده تری از افراد با شما و یا کاندیدی که وظیفه تبلیغات برای او را دارید، آشنا می شوند.
به همین سبب این روش تبلیغات انتخاباتی را از کارآمد ترین ها و پر کاربرد ترین روش ها می نامند.
در این پیامک ها می توانید، تکست و یا پیام مورد نظر خود را برای افراد ارسال کنید. می توان، تنها یک پیام ساده با مضمون نام کاندید و شماره و کد مخصوص به آن را برای افراد ارسال کنید که همین پیام ساده بیش ترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت.
تبلیغات انتخاباتی توسط اس ام اس و یا پیامک، می تواند حاوی مضمون هایی مانند اهداف فرد کاندید شده نیز باشد و مردم را با خلاصه ای از نقطه نظرات کاندید مربوطه آشنا کند.
در این دوران پیامک ‌انتخاباتی هر روز برای افراد به خصوصی ارائه داده می شود و شما را بیش تر به مردم مورد نظر خود در شهر و یا محدوده ای به خصوص از کشور، معرفی می کند.

این که مردم بیش تری شما را بشناسند و نام شما را بشنوند و بخوانند، می تواند، بر روند رای گیری شما تاثیری مطلوب برجای گذارد و آرا مربوط به شما را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهد.
شما در این سیستم به سادگی می توانید، به خرید این خدمات که یکی از زیر ساخت های مهم در عرصه های مخابراتی محسوب می شود، بپردازید.
روند خرید ساده پیامک ‌انتخاباتی را در ادامه تقدیم حضورتان کرده ایم.

چگونه به خرید پیامک تبلیغات انتخاباتی بپردازیم؟

پیامک ‌تبلیغاتی انتخاباتی به سادگی خریداری می شود. می توانید، با کلیک کردن چند آیکون در وب سایت مربوطه به ثبت نام بپردازید.
پس از ثبت نام شما در این سیستم ها، برای شما از طرف سایت، یک پیامک ارسال می شود که نشان دهنده عضویت شما در آن می باشد و روند ثبت نامی شما را موفق اعلام می کند.
سپس در ادامه خواهید توانست که میزان پیامک ها و تعداد افرادی را که برای آن ها می خواهید، پیامک ‌تبلیغاتی انتخاباتی ارسال شود را تعیین کنید و هزینه ی ارسال پیامک خود را محاسبه کنید .

همچنین برخی موارد دیگر نیز در این سیستم برای شما ارائه داده می شوند که از طریق آن ها به تفکیک کسانی که می خواهید، پیامک برای آن ها ارسال شود، می پردازید.
این اطلاعات در سیستم های مخابراتی برای هر سیم کارت موجود می باشد. افراد در زمان خرید سیم کارت ها، ملزم به ارائه اطلاعات هویتی خود می باشند.
به همین سبب امکان تفکیک افراد بر اساس موارد متعددی از قبیل شغل ، محل زندگی ، سن و جنسیت موجود می باشد که در هنگام خرید پنل اس ام اس می توانید، به این امر بپردازید.
قیمت هایی که برای این پیامک ها تعیین می شوند، بر اساس نوع سفارش شما تغییر می یابند و نمی توان عدد ثابتی را برای آن ارائه داد.
به طور کل، پیروزی شما در انتخابات در گرو، این روش تبلیغات انتخاباتی می باشد که یکی از پر بازده ترین ها است.

به علاوه در این روش تبلیغات انتخاباتی شما می توانید، از برخی قابلیت ها نیز استفاده کنید. در ادامه به برخی از این پارامتر ها و قابلیت هایی که در حین خرید شما موجود می باشند، اشاره می کنیم.
وجود آن ها نیز یک مزیت اساسی برای تبلیغات انتخاباتی به این روش می باشد.

قابلیت های پیامک تبلیغات انتخاباتی 

اگرچه ما در این جا به ارائه اطلاعاتی در زمینه استفاده از این پیامک ها در جهت تبلیغات انتخاباتی پرداخته ایم، اما تنها کاربرد این پیامک ها که در هر تعدادی و در هر لحظه شبانه روز، برای افردی که به سلیقه شما تعیین می شوند، در تبلیغات برای عرصه های انتخاباتی، نمی باشد.
شما برای امور بسیاری می توانید، از این پیامک ها در تعداد مورد نظر و به مدت زمان مورد نیاز خود استفاده به عمل آورید.
اگر به فکر ارتقاع کار، تجارت، فعالیت اقتصادی، خدمات و… خود در سطحی بالاتر و در میان افرادی بیش تر می باشید، بهتر است که به فکر افزایش مخاطبان خود از این طریق بپردازید.
برای سفارش این پیامک ها شما قابلیت هایی را نیز پیش رو دارید که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:


1- شما می توانید، به تفکیک افراد بر حسب سن و جنسیت و… بپردازید. در این روش، کسانی را که بیش تر احتمال می دهید، به شما رای دهند انتخاب کنید. اگر در بین نسل جوان مطرح هستید، پیامک را برای بازه های سنی جوان ارسال کنید. اگر فکر می کنید که در بین بانوان مطرح هستید، ارسال پیام تبلیغاتی را برای خانم ها انتخاب کنید.


2- همچنین محدوده ای از شهر، استان و کشور را نیز می توانید، انتخاب کنید که پیامک مورد نظر شما به کسانی که در آن جا زندگی می کنند، ارسال شود. اگر شما در شهری خاص زندگی می کنید و به طور مثال برای نمایندگی در آن شهر کاندید شدید، ارسال پیامک منطقه ای می تواند فقط برای مردم شهر خودتان انجام شود و شما را برای مردم شهر خودتان معرفی سازد. به این ترتیب بازدهی شما بالاتر می رود.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان شرکت می توانید از طریق شماره های زیر در تماس باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود