بازاریابی

کاربرد سامانه پیامکی برای باشگاه های ورزشی

ورزش
0
(0)

یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی این روزها ارسال پیامک تبلیغاتی به وسیله ی سایت پنل پیامکی است. به طور کلی پیامک تبلیغاتی امکان ارتباط با طیف بیشتری از مخاطبان را برای هر کسب و کاری فراهم می کند. می دانیم که این روزها تقریباً فارغ از سن و سال دسترسی به تلفن همراه برای همه مهیا است، به همین دلیل ارسال پیامک انبوه به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی بتوانید مخاطبان خود را بیابید.

برای داشتن یک کسب و کار موفق، همواره تبلیغات در هر زمانی لازم است. استمرار در تبلیغ و ارتباط با مشتری کمک می کند تا روند موفقیت کسب و کار شما نیز همیشه رو به جلو باشد. در نتیجه استفاده از سامانه ارسال پیامک به شما این اجازه را می دهد که بتوانید به صورت مستمر با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشید و در از کورس رقابت عقب نمانید.

موضوعی که امروز می خواهیم به بررسی دقیق آن بپردازیم این است که استفاده از پنل پیامکی چه مزایایی برای باشگاه ها و مجموعه های ورزشی خواهد داشت و همچنین مروری خواهیم داشت به بهترین راهکارهای استفاده از سامانه ارسال پیامک برای باشگاه های ورزشی.

پنل پیامکی برای باشگاه های ورزشی یک نیاز مهم است

امروزه تمامی مجموعه ها و باشگاه های ورزشی در تلاش هستند تا به بهترین شکل خود را به روز کنند. از شیوه تمرین های ورزشی گرفته تا تجهیزات و چیدمان باشگاه، همه و همه دائماً در حال تغییر و به روز رسانی هستند. همین موضوع باعث می شود تا نیاز به استفاده از پنل پیامک برای این دسته از مشاغل بیشتر از قبل احساس شود. گاهاً دیده شده باشگاه های ورزشی هزینه ی زیادی صرف تغییرات و به روز رسانی کردند، اما به دلیل عدم اطلاع رسانی نتوانستند درآمدزایی چندان زیادی از این تغییرات بکنند. ارسال پیامک تبلیغاتی و به طور کل استفاده از سامانه ارسال اس ام اس به باشگاه های ورزشی کمک می کنند تا بتوانند به راحتی تمامی امکانات جدید مجموعه را به مخاطبان خود معرفی کنند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

پیامک تبلیغاتی چه کاربردی برای مجموعه های ورزشی دارد؟

باشگاه های ورزشی از جمله مشاغلی هستند که علاوه بر داشتن ورودی های زیاد، دارای مقدار ثابتی ریزش در مشتریان نیز هستند. به همین دلیل در صورت عدم توانایی در جذب مشتری جدید، روند سوددهی با مشکل مواجه خواهد شد. سامانه ارسال پیامک بهترین راهکار برای مواجهه با این گونه مشکلات است.

ارسال پیامک انبوه؛ تبلیغات کم هزینه با بازدهی بالا

کاربر سامانه می تواند از طریق ارسال پیامک انبوه، تبلیغات گسترده ای با کمترین و معقولانه ترین هزینه برای باشگاه خود داشته باشد. از آنجایی که تبلیغات مستمر یکی از رمزهای بقا در بازار رقابت به حساب می آید و سامانه ارسال اس ام اس نیز یکی از در دسترس ترین راهکارهای تبلیغات مستمر می باشد، به همین مجموعه های ورزشی نیز می توانند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، ارتباط خود را با مشتریان و مخاطبان نزدیک تر و پایدارتر کنند.

یادآوری از طریق ارسال پیامک

یکی از راه های ارتباط با مشتریان، ارسال پیامک هایی با مضمون یادآوری است. یادآوری ساعت کلاس ها، اطلاع رسانی تغییر در برنامه ها ، زمان تمدید عضویت و مسائلی از این دست را به راحتی می توان با داشتن یک پنل پیامک انجام داد. از مزیت های سامانه ارسال پیامک می توان به ایجاد حس وفاداری در مشتری نیز اشاره کرد. تجربه ثابت کرده حفظ ارتباط نزدیک با مشتری همواره تأثیر مثبت بر ایجاد حس وفاداری در مشتری خواهد گذاشت.

ارسال پیامک گروهی

یکی از ویژگی های پنل پیامکی، امکان ارسال گروهی پیامک می باشد. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد که بتواند در پنل پیامکی خود مخاطبان را دسته بندی کرده و پیامک ها را برای گروه های مختلف به صورت مجزا ارسال کند. برنامه های ورزشی جدید، برنامه ی غذایی و سایر مسائل مربوط به هر گروه را به صورت اختصاصی به افراد همان گروه ارسال کرد.

نظرسنجی با استفاده از سامانه پیامکی

یکی دیگر از راهکارهای حفظ مشتری با استفاده از پنل پیامک، ایجاد شرایطی برای مشتری است که بتواند نظرات و پیشنهادات خود را بیان کند. نظرسنجی از طریق سامانه ارسال پیامک، نه تنها در تقویت حس وفاداری مشتری و حفظ آن مؤثر است، بلکه گاهاً پیشنهادات سازنده ای نیز می توان از میان نظرات مخاطبان پیدا کرد.

ارسال پیامک منطقه ای؛ معرفی باشگاه به ساکنین منطقه

پیامک تبلیغاتی را می توان به صورت های مختلفی ارسال نمود. یکی از این راه ها ارسال اس ام اس منطقه ای است که به شما اجازه می دهد تا با مخاطبان منطقه ی مد نظر خود ارتباط برقرار کنید. برای مثال هنگام جابجایی باشگاه ورزشی به یک محل جدید ، می توانید با استفاده از ارسال منطقه ای پیامک به جذب مشتریان جدید از منطقه ی جدید بپردازید. البته ارسال منطقه ای به طور کلی امکان کاربردی ای به حساب می آید چرا که ممکن است مکان باشگاه ورزشی شما ثابت باشد، اما ساکنین منطقه همواره در حال تغییر هستند. پس برای جذب مشتریان جدید بهتر است تا از دور و بر خود دست به کار شوید.

منشی پیامکی، دستیار کارامد شما در سامانه ارسال پیامک

پنل پیامکی امکاناتی را برای کاربران در نظر گرفته تا به راحتی بتوانند از طریق اعمال تنظیماتی ثابت، پیامک هایی را به صورت خودکار ارسال نمایند. با استفاده از منشی پیامکی می توان حتی بدون دسترسی به اینترنت نیز اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کرد. بدین صورت که متن های ثابتی را در تنظیمات مربوط به پنل پیامک برای این شرایط تعیین می کنید که با ارسال کد مخصوص آن به منشی پیامکی خود، سامانه به صورت خودکار شروع به ارسال پیامک های برنامه ریزی شده می کند. یا همچنین مخاطبان می توانند با ارسال عبارت های مخصوص اقدام به دریافت ساعت کلاس ها، برنامه ی تمرین و دیگر موارد کنند.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود