آموزشی

کاربرد سامانه پیامکی برای رستوران ها و اغذیه فروشی ها

رستوران
0
(0)

اگر شیوه های مختلف تبلیغاتی را در دهه اخیر مورد بررسی قرار دهیم، تفاوت های زیادی خواهیم دید میان آن چیزی که در گذشته صورت می گرفته و شیوه های نوین تبلیغاتی که امروز مورد استفاده قرار می گیرد. اما روش تبلیغاتی ثابتی که در تمام این سال ها وجود داشته، ارسال پیامک تبلیغاتی است. حال سؤال اینجا است که چه چیزی باعث پایداری این روش تبلیغاتی و همچنین استفاده ی بیش از پیش از سامانه ارسال پیامک به منظور ارسال پیامک انبوه می شود؟ جواب واضح است. پایداری یک روش تبلیغاتی رابطه ی مستقیمی با میزان تأثیرگذاری آن بر کسب و کار دارد. بدیهی است که تأثیرگذاری اس ام اس مارکتینگ در مقابل هزینه هر اس ام اس تبلیغاتی ی آن، از نسبت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

موضوع قابل توجه در استفاده از پنل اس ام اس و به طور کلی ارسال اس ام اس تبلیغاتی، این است که با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت کاربر سامانه، راهکارهای مختلفی وجود دارد. به همین منظور در ادامه قصد داریم تا مروری داشته باشیم به نیاز مجموعه های غذایی از قبیل رستوران ها، فست فود ها و کافه ها به پنل پیامکی و همچنین راهکارهایی برای استفاده بهینه ی این کسب و کارها از پیامک تبلیغاتی ارائه خواهیم داد.

رستوران ها و فست فود ها چه نیازی به پنل پیامکی دارند؟

امروزه رقابت در میان اعضای این صنف کاری به شدت بیشتر از سالهای قبل دیده می شود. همین امر موجب می شود تا نیاز به تبلیغات بیش از پیش احساس شود. برای جا نماندن در بازار رقابت همواره باید با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط بود و پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای احقاق این امر است.

با توجه به آنچه تا اینجا به آن اشاره کردیم، اولین نیازی یک مجموعه غذایی مانند رستوران و یا کافه به سامانه ارسال پیامک دارد، به منظور تبلیغات است. رستوران ها و فست فودهای نوپا می توانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به معرفی مجموعه ی خود بپردازند. همچنین رستوران های قدیمی تر نیز می توانند محصولات جدید خود را از طریق ارسال پیامک انبوه به مردم معرفی کنند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک

موضوع دیگری که این دسته مشاغل در شرایط مختلف به آن نیاز پیدا می کنند اطلاع رسانی است. پنل پیامکی به مدیران رستوران ها، فست فودها و کافه ها این امکان را می دهد تا بتوانند مسائلی مانند فروش های ویژه، تعطیلات، تغییرات ساعت کاری و مسائل مشابه را به گوش مخاطبان خود برسانند.

علاوه بر این، در سامانه ارسال پیامک امکانی برای کاربر در نظر گرفته شده تا بتواند ارسال های خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی محدود کند. در شرایطی که یک رستوران جدید در یک منطقه ای شروع به کار می کند و یا رستورانی تغییر آدرس می دهد به راحتی با استفاده از این امکان می تواند با مخاطبان موجود در محدوده ی خود ارتباط برقرار کند و پیامک منطقه ای را به افرادی ارسال کند که دسترسی راحت تری به مجموعه ی آنها دارند.

حفظ ارتباط نزدیک با مشتری

شاید تا به حال شنیده باشید که نگه داشتن یک مشتری از به دست آوردن مشتری مهم تر و سخت تر است. یکی از راه های حفظ مشتری، برقراری ارتباط نزدیک با مشتری و ایجاد حس صمیمیت است. کاربر پنل اس ام اس می تواند شماره های مشتریان خود را در دفترچه تلفن پنل خود با گروه بندی های مختلف ذخیره کرده و در صورت نیاز به هرکدام از آنها به تفکیک این گروه ها ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهد.

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه به منظور حفظ ارتباط با مشتری برای کاربران در نظر گرفته، امکان برگذاری نظرسنجی ها و مسابقات پیامکی است. پرسیدن نظر مشتری پس از ارائه سرویس و استفاده از نظرات آنها، نه تنها در جلب رضایت مشتری و ایجاد حس نزدیکی به او مؤثر است بلکه رضایت مشتریان ناراضی را نیز تا حد زیادی جلب می کند و فرصت دوباره ای برایتان می خرد. یکی دیگر از راهکارها برای استفاده از نظرسنجی پیامکی، درخواست همفکری از مشتریان است. مثلاً اگر محصول جدیدی در دست رونمایی دارید، می توانید از مشتریان بخواهید نظرات خود را درباره ی نامگذاری محصول ارائه دهند. همچنین ایجاد مسابقه پیامکی و یا تعیین جایزه برای افراد در اینگونه مسائل نیز می تواند انگیزه ی مشتریان را برای حفظ ارتباط با مجموعه ی شما بیش از پیش کند.

مشتری را در جریان سفارش قرار دهید

چند وقت پیش، یکی از مشتریان سامانه ارسال پیامک بهین پیام، اقدام به انجام عمل جالبی کرد. او مدیر یک کافه رستوران بزرگ و شلوغ بود و ایده ای داد که به منظور جلوگیری از اشغال خطوط تلفن مجموعه و آزاد بودن آن برای ثبت سفارشات جدید، یک به یک مراحل آماده شدن سفارش تا ارسال سفارش برای مشتری را برای وی از طریق پیامک ارسال می کرد. این پیامک ها به 4 مرحله ی ثبت سفارش، تحویل به آشپزخانه، آماده شدن سفارش و ارسال سفارش از طریق پیک برای مشتری تقسیم می شدند. هدف کارفرمای این مجموعه از این کار جلوگیری از تماس های پی در پی مشتریان برای پیگیری سفارشات خود بود. اما در کنار رسیدن به این هدف، این ارسال پیامک ها جلب رضایت مشتری را نیز به همراه داشت.

بنابراین یکی از کاربردهای سامانه پیامکی برای مجموعه های غذایی ثبت سفارشات و پیگیری آنهاست. سؤالی که ممکن است الآن بپرسید این است که چگونه ثبت سفارش از طریق ارسال پیامک ممکن است؟ در جواب باید بگوییم به راحتی و از طریق منشی پیامکی یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی برای کاربران خود در نظر گرفته، منشی پیامکی است. منشی پیامکی این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند از طریق شرایطی شبیه به پیغام گیر تلفن، اقدام به دریافت پیامک از مشتریان و ارسال محتوای از پیش تعیین شده ی مرتبط با آن برای مشتری است. درواقع از این طریق مشتری می تواند با ارسال درخواست سفارش منوی رستوران شما را از طریق پیامک دریافت کرده و اقدام به ثبت سفارش از طریق ارسال اس ام اس کند.

در صورتی که شما مدیریت رستوران و یا یک مجموعه ی غذایی را به عهده دارید، پیشنهاد می کنیم تا در سامانه ارسال پیامک بهین پیام عضو شوید و از امکاناتی بیشتر از آنچه که پیش تر به آن پرداختیم، مانند ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال بر اساس مشاغل، ارسال دوره ای و … به منظور جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود بهره ببرید.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود