آموزشی

سامانه پیامکی برای چاپخانه ها

چاپخانه
0
(0)

شایع ترین استفاده ای که چاپخانه ها مانند هر کسب و کار دیگری می توانند از سامانه پیامکی داشته باشند،ارسال پیامک تبلیغاتی است.می توانید پیامکی با محتوای تبلیغات چاپخانه ارسال کنید.معرفی نام و آدرس چاپخانه،خدماتی که ارائه می شود و سابقه فعالیت می تواند از نکات اشاره شده در تبلیغات باشد.پیامک تبلیغاتی را می توانید به کمک سامانه به یک منطقه مشخص از شهر که در آن فعالیت دارید ارسال کنید.این امکان موجب بازدهی بیشتر تبلیغات می شود زیرا هزینه اضافی برای ارسال پیامک به مخاطبانی که دسترسی به خدمات شما ندارند پرداخت نمی کنید. همچنین به کمک سامانه بهین پیام،می توانید سن و جنسیت مخاطبان را هم انتخاب کنید تا بازدهی تبلیغات افزایش یابد.

راهنمای انتخاب دریافت کنندگان به تفکیک منطقه،سن و جنسیت

در پنل کاربری منوی ارسال پیامک منطقه ای در دسترس است.در این قسمت می توانید مخاطبان را از محدوده مشخص در شهر انتخاب نمایید ارسال پیامک از روی نقشه داشته باشید .همچنین از منوی ارسال سن و جنسیت می توانید دریافت کنندگان را از بین آقایان یا خانم های یک شهر انتخاب نمایید.این ارسال ها برای سراسر کشور قابل استفاده است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

تا اینجا از دید بازاریابی به سامانه پیامکی نگاه کردیم.در ادامه به توضیح کاربرد ویژه سامانه پیامکی برای چاپخانه ها می پردازیم.
حجم زیادی از فعالیت چاپخانه ها،دریافت سفارش طراحی و چاپ است.چاپخانه ها،پس از آماده شدن سفارش باید به نحوی به مشتریان برای تحویل محصول اطلاع رسانی کنند.اولین روشی که برای اطلاع رسانی به ذهن می رسد،تماس تلفنی است اما اگر حجم سفارش ها زیاد باشد،نیاز به صرف زمان زیادی برای اطلاع رسانی به همه ی مشتریان است.پیشنهاد می کنیم برای اطلاع رسانی از ارسال پیامک استفاده کنید.

راهنمای اطلاع رسانی با ارسال پیامک

می توانید یک متن را از قبل آماده و در قسمت پیش نویس های سامانه ذخیره کنید.در زمان اطلاع رسانی برای تحویل سفارش،با تغییر نام مشتری و شماره سفارش متن پیش نویس،به سرعت پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید.همچنین به کمک ارسال پیامک اختصاصی می توانید یک پیامک گروهی را با یکبار ثبت به تمامی افرادی که قصد اطلاع رسانی دارید ارسال کنید به طوری که برای هر مخاطب،نام،شماره سفارش و … اختصاصی همان مخاطب ارسال می شود.ارسال اختصاصی در منوی ارسال اس ام اس تکی و گروهی در پنل کاربری قابل استفاده است.

سامانه پیامکی بهین پیام امکانات فوق را به همراه ده ها امکان دیگر به صورت حرفه ای در اختیارتان قرار می دهد.
برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی می توانید از طریق شماره های زیر در تماس باشید:
01135102010 (10 خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود