آموزشی

راهنمای استفاده از سامانه پیامکی برای مساجد و مراکز مذهبی

مراکز مذهبی و مساجد
0
(0)

با فراگیر شدن تلفن های همراه شاهد استفاده روز افزون از آن توسط تمام اقشار سنی هستیم. کمتر جایی را مشاهده می کنید که جمعیتی حضور داشته باشند و گوشی بدست نباشند، مساجد و هیئت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. چرا که زیاد دیده شده در حین مراسم های مذهبی و فرهنگی، تمام اقشار سنی بویژه جوانان غرق در کار کردن با گوشی هستند.

شاید در نگاه اول این عمل، فاصله گرفتن افراد از مذهب تداعی شود. اما باید بپذریم این ابزار مدرن جز جدایی ناپذیری از زندگی جوانان ما را تشکیل می دهند. پس بهتر است به جای مقابله با آن، از این ابزار برای نزدیک کردن افراد بویژه جوانان با این محیط های فرهنگی و مذهبی استفاده کنیم. در ادامه قصد داریم در مورد راهکارهای سامانه پیامکی بهین پیام برای مساجد و مراکز مذهبی صحبت کنیم.

پاسخ به چالش های پیش روی مساجد و مراکز مذهبی با استفاده از سامانه پیام کوتاه

پیامک به شما کمک می‌کند تا با تمام این چالش‌ها روبرو شوید و یک ارتباط محکم را با مخاطبان خود برقرار نمایید:

  • چگونه تاریخ و زمان برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی را به اطلاع افراد یک محل یا منطقه برسانیم؟
  • چگونه ارتباطی مستمر و کارا با کمترین هزینه با اهالی محل داشته باشیم؟
  • چگونه برگزاری کلاس های فرهنگی، مذهبی و هنری و … را به اطلاع هم محلیان برسانیم؟
  • چگونه مسابقه پیامکی با محوریت فرهنگی و هنری برگزار کنیم؟

راهکارهای پیشنهادی سامانه پیامکی برای مساجد و مراکز مذهبی

حتما برای شما این سوال پیش آمده است که مساجد و مراکز مذهبی، چگونه می‌تواند از پیامک برای رسیدن به اهداف خودشان استفاده کنند؟ در اینجا چندین راهکار استفاده از اس ام اس، همراه با توضیحات و مثال‌هایی از آن را برای شما آورده ایم.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک انبوه بنا به مناسبت های خاص

در طول سال روزها و مناسبت های مهمی همانند ولادت یا شهادت اشخاص بزرگ یا چهارده مصوم(ع) وجود دارد. در برخی از این ایام می توان از طریق ارسال پیامک انبوه و قابلیت ارسال پیامک منطقه ای، پیامک های تبریک یا تسلیت برای افراد یک محل یا منطقه ارسال کرد.

پیامک انبوه روشی هدفمند برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به جامعه هدف از پیش تعیین شده به تعداد زیاد می باشد. پنل اس ام اسی بهین پیام تمام امکانات لازم برای نشانه گيري دقيق همچون ارسال به تفکیک سن و جنسیت، ارسال BTS و ارسال منطقه ای را در اختیارتان قرار می دهد .

راهکار ارسال پیامک منطقه ای برای اطلاع رسانی

ارسال اس ام اس منطقه ای انواع مختلفی دارد که تمام نیازهای ارسال پیامکی شما رو برآورده میکنه. در ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی، 3 تا 5 رقم اول کد پستی منطقه مورد نظرمون مثلا کدپستی 258 را وارد می کنیم. در ارسال شهر و استان فقط کافیه شهر و استان مورد نظرمون رو مثلا استان مازندران شهر بابل رو در پنل پیامک مازندران انتخاب کنیم و در ارسال بر اساس پیش شماره، پیش شماره مورد نظرمون رو مثلا 0910321 وارد می کنیم. در هر سه نوع ارسال تعداد شماره های ثبت شده بهمون داده میشه و ما بر اساس نیازمون به حداقل 1000 عدد از شماره ها ارسال داریم.

ارسال منطقه ای هم برای شماره های ایرانسل و هم برای شماره های همراه اول به صورت مجزا انجام میشه و با توجه به امکاناتی که پنل اس ام اس داره نیاز تبلیغاتی مارو به صورت جامعی برآورد میکنه .

از ارسال منطقه ای می توان برای اطلاع رسانی تاریخ و زمان برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی برای افراد یک محل یا منطقه و همچنین اطلاع رسانی سفرهای زیارتی و سیاحتی استفاده کرد. علاوه بر این میشه از ارسال منطقه ای برای اطلاع رسانی تاریخ و زمان برگزاری کلاس های فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی و… به هم محلیان استفاده کرد.

نظرسنجی و مسابقه پیامکی

چنانچه به دنبال گرفتن تصمیمی هستید و یا قصد پیاده سازی تصمیم مهمی را دارید و نظر هیأت امنای یا اعضای محل برای شما مهم است. می توانید به راحتی با استفاده از اس ام اس یک نظر سنجی پیامکی راه اندازی کنید و از نتیجه آن برای پیاده کردن هر چه بهتر تصمیم استفاده کنید.

یکی از برنامه های فرهنگی بسیار پسندیده در مساجد و مراکز مذهبی طرح مسابقه است که از طرف جوانان و نوجوانان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

این مسابقه می تواند یک مسابقه پیامکی باشد. طرح مسابقه توسط خود سیستم و از ابتدا تا انتها بصورت اتوماتیک انجام می شود، بنابراین شوق واشتیاق افراد را برای شرکت در مسابقه دو چندان می شود.

اگر عضو هیئت امنای مسجدی هستین و یا مدیریت مراکز مذهبی را بر عهده دارید و قصد دارین برای فعالیت های خودتان از پنل پیامک استفاده کنین. پیشنهاد ما استفاده از سامانه پیام کوتاه بهین پیام است دلیل آن هم حضور یکجا تمام امکاناتی است که در مقاله ذکر شد.

همچنین می توانید برای مشاوره بیشتر از طریق شماره های زیر با کارشناسان شرکت در تماس باشید :

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

2 دیدگاه ها

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود