اطلاعیه های سامانه

سامانه پیامک فقط برای ارسال پیامک نیست!

تبلیغات کامپیوتری
0
(0)

برخلاف تصور بعضی افراد،کاربرد سامانه پیامک محدود به ارسال پیامک نیست بلکه ده ها امکانات کاربردی دیگر در پنل کاربری در دسترس است.علاوه بر ارسال،دریافت پیامک ساده ترین امکان قابل استفاده می باشد.امکان دریافت پیامک از طریق شماره اختصاصی فراهم است.علاوه بر دریافت پیامک ساده،امکاناتی مانند برگزاری مسابقات پیامکی،نظرسنجی پیامکی،منشی و پاسخ خودکار پیامکی و چندین امکان مهم دیگر به پشتوانه ی دریافت پیامک در سامانه در دسترس است.

یکی از امکانات پرکاربرد و محبوب بهین پیام،ارسال پیام صوتی است که امکان ارسال صوت به مخاطبان را فراهم می کند.در مقاله ی” ارسال پیام صوتی “به طور کامل به معرفی و راهنمای استفاده از آن پرداخته شده است.

همچنین در دفترچه تلفن می توانید مخاطبانتان را دسته بندی نمایید تا در زمان نیاز تنها با انتخاب عنوان دفترچه،به آن ها پیامک ارسال کنید.

علاوه بر امکانات فوق،ده ها امکان دیگر در بهین پیام در دسترس است که می توانید با ورود به سامانه با آن ها آشنا شوید.

چه تفاوتی بین انواع مختلف ارسال پیامک وجود دارد؟

ارسال پیامک به صورت ارسال تکی ، ارسال پیامک گروهی ، ارسال منطقه ای همراه اول،ارسال سن و جنسیت همراه اول،ارسال منطقه ای و جنسیت ایرانسل،ارسال مشاغل و اصناف،ارسال BTS ایرانسل امکان پذیر است.تفاوت تمامی این ارسال ها در دریافت کنندگان پیامک می باشد.برای مثال در ارسال تکی تنها یک شماره به عنوان گیرنده وارد می شود در حالی که در ارسال گروهی تعداد بی نهایتی از شماره گیرندگان را می توان وارد کرد.در ارسال پیامک منطقه ای و سن و جنسیت،پیامک به منطقه مورد نظر از یک شهر یا به افراد دارای سن و جنسیت مشخص در یک شهر ارسال می شود.
در ارسال پیامک مشاغل و اصناف می توانید پیامک را به یک صنف کاری خاص یا یک گروه مشخصی از افراد مانند دانشجویان ارسال نمایید.در ارسال BTS ایرانسل پیامک به افرادی ارسال می شود که در مدتی مشخص از دکل ایرانسل مورد نظر شما در یک منطقه،آنتن دهی شده باشند.
انواع دیگری از ارسال مانند ارسال ختصاصی،ارسال متناظر و ارسال دوره ای نیز در سامانه در دسترس است.
در ارسال پیامک دوره ای،متنی ثابت برای یک شماره در دوره های ثابت مورد نظرتان ارسال می شود.بیشترین کاربرد این ارسال برای تبریک اتوماتیک تولد به صورت سالانه ، یادآوری سررسید اقساط و بیمه نامه ها به کار میرود.
ارسال پیامک متناظر این امکان را می دهد که با ثبت یک ارسال،پیامک گروهی به طوری ارسال شود که برای هر مخاطب یک متن متفاوت ارسال شود.برای این کار نیاز است ابتدا یک فایل اکسل شامل لیست شماره تلفن های همراه مخاطبان به همراه متن مشخص برای هر مخاطب تهیه شود.
در ارسال پیامک اختصاصی یک متن یکسان برای گروهی از مخاطبان ارسال می شود در حالی که یک یا چند قسمت ازمتن پیام مانند نام هر شخص به صورت اختصاصی همان مخاطب نوشته می شود.
راهنمای استفاده از تمامی امکانات فوق در قسمت مربوط به هر امکان در پنل کاربری به طور کامل توضیح داده است که می توانید با ورود به پنل مطالعه نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

برای ارتباط با کارشناسان شرکت و دریافت راهنمایی می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود