پیامک مشاغل

کاربرد پنل اس ام اس برای قنادی ها و شیرینی فروشی ها

قنادی و شیرینی فروشی
5
(1)

شاید تا یک دهه قبل، شیرینی فروشی و قنادی جز مشاغل پر دردسر و کم طرفدار بود. اما امروزه با وجود دستگاه های صنعتی موجود، آموزشگاه های مختلف و افزایش تقاضا، روز به روز تعداد شیرینی فروشی ها در حال بیشتر شدن است. نتیجه ی این موضوع، داغ تر شدن بازار رقابت بین شیرینی فروشان و قنادان است. یکی از شرط های باقی ماندن درکورس رقابت، استفاده از یک راهکار تبلیغاتی مفید و مؤثر است.

سامانه پیامکی ، با داشتن امکانات مختلف برای ارسال اس ام اس یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای تبلیغات به شمار می اید. همانطور که می دانید میزان تأثیرگذاری یک روش تبلیغاتی، رابطه ی مستقیمی با گستردگی مخاطبان آن روش دارد. قنادان می توانند با استفاده از سامانه پیامکی، به تعداد سیم کارت های فعال موجود مخاطب برای تبلیغات داشته باشند. در نتیجه می توانند نتیجه ی بهتری از تبلیغات خود دریافت کنند.

تبلیغات با استفاده از پیامک تبلیغاتی

همانطور که گفتیم یکی از راهکارهای مناسب برای جذب مشتری، ارسال پیامک تبلیغاتی است. امکانات مختلفی در سامانه پیامکی برای تبلیغات وجود دارد که می تواند کمک مهمی به کسب و کارها، به خصوص قنادی ها بنماید. در نظر داشته باشید که فارغ از روش تبلیغاتی ای که انتخاب کنید، برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب و دلخواه باید استمرار و تداوم را رعایت کنید چرا که با این کار می توانید تأثیرگذاری تبلیغات خود را افزایش دهید.

یکی از مزیت های استفاده از پنل اس ام اس رایگان بهین پیام، امکان استفاده از همه ی امکانات سامانه بدون نیاز به پرداخت هزینه ی اولیه است. در واقع کاربر سامانه تنها با پرداخت هزینه ی پیامک ها، به همه ی امکانات سامانه دسترسی دارد. استفاده از ارسال های مختلف به کاربر کمک می کند تا علاوه بر گسترده تر کردن تیراژ تبلیغات، با امکان انتخاب مخاطبان مختلف، از تکرار تبلیغات تکراری برای آن ها جلوگیری کرده و هربار از بین مخاطبان جدید اقدام به جذب مشتری نماید.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از سامانه پیامکی برای شیرینی فروشی ها، کاهش هزینه های تبلیغات در مقابل افزایش تأثیرگذاری است. امکانات موجود در پنل اس ام اس رایگان، به کاربر این قابلیت را می دهد که با تفکیک مخاطبان بتوانند ضمن هدف گیری دقیق تر، بازه ی تبلیغات خود را کوچک تر و هدفمند تر نمایند. این کاهش تعداد پیامک تبلیغاتی ارسالی از سوی کاربر، باعث می شود مستقیماً هزینه ی تبلیغات را نیز کاهش می دهد.

برای مثال یک قنادی می تواند از طریق ارسال پیامک منطقه ای، فقط به اشخاصی پیامک تبلیغاتی ارسال کند که در محدوده ی نزدیک به شیرینی فروشی هستند. قطعاً احتمال جذب مشتری از بین مخاطبان حاضر در محدوده بسیار بیشتر است. با افزایش فاصله ی محل زندگی مخاطب نسبت به شرینی فروشی، احتمال تبدیل مخاطب به مشتری نیز کاهش می یابد. در نتیجه ی استفاده از امکانات سامانه پیامکی به هدف گیری دقیق تر مخاطبان کمک می نماید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارتباط با مشتری از طریق سامانه پیامکی

یکی دیگر از کاربردهای پنل اس ام اس برای قنادی ها، استفاده از ارسال پیامک به منظور ارتباط با مشتری است. بدیهی است که نگه داشتن و حفظ رضایت مشتری همواره هم سخت تر و هم مهم تر از جذب مشتری است. بنابراین وجود یک پل ارتباطی بین مشتری و فروشنده، همیشه می تواند نتیجه بخش باشد.

یکی از راه های حفظ رضایت مشتری، اطلاع رسانی دقیق و به موقع است. برای مشتری ای که ثبت سفارش انجام می دهد، قرار داشتن در جریان روال کار گاهاً بسیار اهمیت دارد. از ثبت سفارش، هزینه ی فاکتور، آماده شدن سفارش تا تحویل گرفتن آن توسط مشتری را می توان با استفاده از ارسال پیامک اطلاع رسانی کرد.این موضوع به مشتری کمک می کند تا با خیالی آسوده تر در دفعات بعدی از شیرینی فروشی شما خرید نماید.

علاوه بر این، با داشتن یک بانک اطلاعاتی درست از شماره تلفن های مشتریانتان، می توانید با استفاده از قابلیت نظرسنجی پیامکی، هر از چندگاهی از نظر مشتری درباره ی کمیت و کیفیت کار خود آگاه شوید.

ما در سامانه پیامکیِ بهین پیام ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 280000 کاربر حقیقی و حقوقی فعال، گواه این ادعا می باشد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 1

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود