آموزشی

با پنل پیامک ویژه انتخابات از رقبا پیشی بگیرید

آنالیز رشد
0
(0)

استفاده از سامانه پیامکی امروزه یکی از رایج ترین روش های تبلیغات است. ارسال پیامک تبلیغاتی و ارتباط با مخاطبان با کمترین هزینه از مهم ترین علت های رواج استفاده از پنل SMS است. این روزها با نزدیک تر شدن به انتخابات مجلس و داغ شدن رقابت های انتخاباتی، بازار تبلیغات بالا می گیرد. به همین دلیل امروز به بررسی بهترین راهکارهای استفاده از سامانه ارسال پیامک به منظور پیروزی در انتخابات خواهیم پرداخت.

مزیت های استفاده از پنل اس ام اس انتخاباتی

امکانات مختلفی در پنل پیامکی وجود دارد که کاندیدای انتخابات می تواند با استفاده از آنها ارتباط نزدیک و مستمری با مخاطبان خود برقرار کند. در نظر داشته باشید که ارتباط نزدیک میان کاندیدا و طرفداران او از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تأثیر آن به صورت مستقیم در نتیجه ی انتخابات قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال پیامک انبوه یکی از امکانات بسیار کاربردی سامانه پیامکی است که به شرایط ارتباط با بیشترین تعداد مخاطب را با هزینه ای منطقی فراهم می کند. ارسال پیامک انبوه با محتوای تأثیرگذار می تواند روند تبلیغاتی شما را هموارتر از پیش کند.

یکی دیگر از امکاناتی که در سامانه ارسال پیامک برای کاربران در نظر گرفته شده ارسال منطقه ای پیامک است. امکان ارسال منطقه ای , ارسال پیامک از روی نقشه در هنگام انتخابات نیز می تواند یکی از امکانات ویژه ی پنل اس ام اس باشد. فیلتر کردن مخاطبان با کد پستی و یا ارسال BTS ایرانسل به کاربر این امکان را می دهد که بتواند به ارسال منطقه ای پیامک به محل های مورد نظر خود اقدام کند. برای اطلاع رسانی گردهمایی ها و نشست های انتخاباتی در مناطق مختلف، ارسال منطقه ای گزینه ای کاربردی برای جذب حداکثری مخاطب است.

به غیر از امکانات فوق، کاربر می تواند مخاطبان خود را بر اساس مشاغل و اصناف، سن و جنسیت نیز فیلتر کند و ارسال پیامک انتخاباتی را با محتوای مخصوص به هر دسته به مخاطبان خود انجام دهد. بدیهی است که موضوعات جذاب برای گروه های مختلف سنی و یا در میان اقشار مختلف جامعه متفاوت است. ارسال بر اساس مشاغل و اصناف، سن و جنسیت این امکان را برای تبلیغ کاندیدای شورای شهر انتخاباتی می دهد که بتواند با هر دسته از مخاطبان خود ارتباط ویژه و نزدیک تری از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی با محتوای مناسب برقرار کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

مزیت های استفاده از پنل اس ام اس انتخاباتی

یکی از دیگر مزیت های ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی، استفاده از منشی پیامکی است. این امکانات به این منظور برای کاربر در نظر گرفته شده تا هم در شرایطی که به اینترنت دسترسی ندارد بتواند اقدام به ارسال اس ام اس کند و هم بتواند به مخاطبان خود امکان ارتباط بیشتر و دریافت اطلاعات مورد نیاز از طریق سامانه پیامکی را بدهد.

از کاربردهای سامانه ارسال پیامک برای انتخابات برگزاری مسابقات پیامکی به منظور ایجاد انگیزه برای مخاطبان در راستای ارتباط با اهداف کاندیدا باشد. همچنین می توان از منشی پیامکی برای نظر سنجی نیز استفاده کرد.

سامانه پیام کوتاه ویژه انتخابات

استفاده از سامانه پیامکی بهین پیام برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که تنها با صرف چند ثانیه زمان بتوانید تبلیغاتی به وسعت یک کشور داشته باشید. به همین دلیل در ادامه نکات مهم درباره پیامک تبلیغاتی ویژه انتخابات را بازگو خواهیم کرد تا بتوانید بیشترین بازخورد را از ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید.

نکته ی اول: فراموش نکنید که انتخاب زمان مناسب ارسال پیامک بر بازدهی آن تأثیر مستقیمی خواهد گذاشت. بدیهی است که ارسال اس ام اس در ساعات نیمه شب فقط صرف هزینه و در واقع سوزاندن منابع تبلیغاتی است. علاوه بر این ها ارسال پیامک انبوه در زمان نامناسب گاهاً بازخورد منفی نیز به همراه خواهد داشت. پس در انتخاب زمان صحیح، دقت لازم را به خرج دهید.

نکته ی دوم: سعی کنید حتی الامکان نام کاندیدای خود را در شروع متن برای نماینده مجلس، شورای شهر ، ریاست جمهوری و …را ذکر کنید. چرا که ممکن است پیامک شما به دلایل مختلفی تا انتها خوانده نشود. به کار بردن نام کاندیدا در ابتدای پیامک و یا حداقل در خط اول احتمال خوانده شدن آن را بیشتر خواهد کرد.

نکته سوم: بهتر است تا قوانین رقابت حرفه ای را رعایت کنید و از تبلیغات منفی برای سایر کاندیدا ها حتی بدون ذکر نام هم خودداری کنید. تجربه ثابت کرده پیامک تبلیغاتی با محتوای منفی، منفی ترین بازخوردها را در درجه ی اول برای ارسال کننده به همراه خواهد داشت.

نکته ی آخر: در نهایت نباید فراموش کنید که همه ی این ها در وحله ی اول وابسته به کیفیت پنل پیامکی شما است. سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی بهین پیام با پشتیبانی از خطوط 3000 و 5000، ارسال اس ام اس از طریق BTS، ارسال پیام صوتی و امکانات بی نظیر، آماده ی ارائه ی بهترین پنل اس ام اس و بهترین خدمات در مسیر هموار کردن راه شما به منظور پیروزی در انتخابات است.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود