بازاریابی

بازاریابی پیامکی با ارسال پیامک

راه های تبلیغات برند
0
(0)

بازاریابی پیامکی،بازاریابی به کمک ارسال پیامک است.در واقع یک پیامک با محتوای تبلیغاتی برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال می شود.

چگونه می توان از بازاریابی پیامکی استفاده کرد؟


برای بازاریابی پیامکی نیاز به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است.در سامانه پیامکی امکاناتی برای ارسال پیامک انبوه در دسترس است که می توان از آن ها برای بازاریابی پیامکی استفاده کرد.

سامانه پیامکی چیست و چه امکاناتی برای بازاریابی پیامکی دارد؟


سامانه پیامکی چیست؟ سامانه پیامکی محيطی آنلاین برای ارسال و دريافت پيامک و استفاده از سایر خدمات پیامکی است.در این سامانه امکانات ویژه ای برای بازاریابی پیامکی در دسترس است تا بتوانید مخاطبانی مناسب در راستای پیشبرد اهداف بازاریابی انتخاب و پیامک ارسال نمایید.
در سامانه پیامک امکان ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک مشاغل و اصناف،ارسال پیامک سن و جنسیت و… وجود دارد که کار را برای پیدا کردن گیرندگان پیامک آسان می کند.در ارسال پیامک منطقه ای می توان مخاطبان را از محدوده مشخصی در یک شهر انتخاب کرد.در ارسال پیامک مشاغل و اصناف می توان مخاطبانی با شغل مشخص را انتخاب کرد.در ارسال سن و جنسیت،امکان انتخاب خانم ها یا آقایان با محدوده سنی مشخص در یک شهر به عنوان گیرنده پیامک امکان پذیر است.علاوه بر این موارد،بانک های شماره تلفن و امکانات کاربردی دیگری در سامانه در دسترس است که می توانید با مراجعه به صفحه امکانات سامانه پیامکی بهین پیام با آن ها آشنا شوید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

بازاریابی پیامکی چه فوایدی دارد؟

جلب توجه مخاطبان
آمارها نشان می دهند 96 درصد افراد دارای تلفن های هوشمند اند که در این شرایط تاثیر بسیار زیاد بازاریابی پیامکی امر بدیهی است. از طرفی طبق آمار ها،هر فرد به طور میانگین در روز 150 بار تلفن همراه خود را چک می‌کند که نشان می دهد شخص در انتظار دریافت تماس یا پیامک است. نکته مهم،میزان بالای خوانده شدن پیامک است.

هدف گیری دقیق
فرض کنيد قصد داريد برای يک محصول آموزش ويژه داوطلبان کنکور تبليغ کنيد.راه های زيادی پيش رو داريد که گيرنده ها را انتخاب نمایید،ولی قطعا ارسال اين پيامک به 100 هزار نفر از داوطلبان کنکور بازدهی بيشتری نسبت به ارسال به 100 هزار نفر از يک شهر دارد.
همانطور که در بالا توضیح داده شد،بانک های شماره تلفن همراه موجود در سامانه پیامکی به انتخاب مخاطبان مناسب کمک می کند.

هزینه مقرون به صرفه
در مقایسه با سایر روش های بازاریابی همچون تلویزیون و رادیو و افزایش هزینه های چاپی، پیامک انبوه بسیار مقرون به صرفه است. سامانه پیامک بهین پیام تضمین می دهد پلن متناسب با بودجه شما حتی اگر اندک هم باشد وجود دارد.

دسترسی سریع و آسان
در هر زمان تنها با دسترسی به اینترنت می توانید وارد سامانه پیامک شوید و اهداف بازاریابی را دنبال نمایید.

بهین پیام با ارائه ی سامانه پیامک حرفه ای با محیط کاربری آسان،محیطی مناسب برای بازایابی پیامکی فراهم می کند.
جهت ثبت نام فوری و رایگان در بهین پیام،عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک نمایید
جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود