بلاگ

کاربرد سامانه پیامکی برای کارواش ها

کارواش
5
(1)

یکی از مشاغلی که شاید در ظاهر نیاز کمتری به استفاده از سامانه پیامکی داشته باشد، کارواش ها هستند. اما همانطور که گفتیم این فقط ظاهر امر است و استفاده از پنل اس ام اس برای کارواش ها می تواند در راستای برطرف کردن بسیاری از نیازها صورت گیرد و همچنین کمک زیادی به افزایش درآمد این کسب و کارها کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

فارغ از نوع کسب و کار، جلب اعتماد مشتری و به طور کلی فعالیت مشتری مدارانه، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که این روزها تأثیر خود را به صورت مستقیم بر میزان فروش و درآمد نشان می دهد. برای جلب اعتماد مشتری و ایجاد یک ارتباط نزدیک با آن ها، نیاز به یک پل ارتباطی پویا است که سامانه پیامکی می تواند این نیاز را به خوبی پوشش دهد.

راه های استفاده از پیامک تبلیغاتی برای کاروش ها

ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کارواش های می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشد. از ارسال پیامک انبوه به منظور تبلیغات گسترده گرفته تا ارسال اس ام اس تکی و گروهی به مشتریان، کارواش ها می توانند نیازهای مختلف خود را با استفاده از سامانه پیامکی پوشش دهند. لذا در ادامه به تفکیک کاربردهای پنل اس ام اس برای کارواش ها را بررسی خواهیم کرد.

جذب مشتری

کارواش ها نیز مانند سایز مشاغل کوچک و بزرگ می توانند از بازاریابی پیامکی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنند. بدیهی است که مردم برای شستن ماشین های خود به کارواش های نزدیک محل زندگی خود مراجعه می کنند. در همین راستا، این مشاغل می توانند برای جذب بهتر و راحت تر مشتری از ارسال پیامک منطقه ای استفاده کرده و اقدام به جذب مشتریان موجود در حومه ی خود کنند. ارسال منطقه ای نوعی از ارسال اس ام اس است که در آن کاربر می تواند به تفکیک شهر و استان، پیش شماره و یا کد پستی مخاطبان خود را انتخاب کرده و برای آن ها پیامک تبلیغاتی بفرستد.

نوبت دهی

یکی از کاربردهای سامانه پیامکی برای کاروش ها، می تواند راه اندازی سیستم نوبت دهی پیامکی باشد. روز به روز با افزایش درگیری ها و مشغله های مردم، ارزش زمان بیشتر می شود. به همین دلیل نوبت دهی پیامکی می تواند انتخاب درستی در مسیر مشتری مداری و ارزش دادن به زمان مشتری باشد. قابلیتی تحت عنوان منشی پیامکی در پنل اس ام اس موجود است که با استفاده از آن می توان به راحتی اقدام به راه اندازی سیستم نوبت دهی کرد. به این صورت که مشتری با ارسال اولین پیامک،زمان های آزاد را مشاهده کرده و در صورت نیاز، با پیامک بعدی زمان مورد نظر را برای خود رزرو می کند.

ایجاد انگیزه در مشتریان

به صورت کلی معمولاً زمانی که مردم از ارائه خدمات راضی باشند، به صورت ثابت از یک کارواش استفاده می کنند. اما گاهاً ممکن است به دلایل مختلفی، مانند داشتن زمان فراغت در مکانی دور از کارواش شما، برای شستن خودروی خود به مرکز دیگری مراجعه کنند. در این مواقع کارواش ها در صورت داشتن شماره ی همراه مشتریان خود، می توانند با ارسال اس ام اس دوره ای به مشتریان خود پیامک تبلیغاتی با محتوای تخفیفی ارسال کنند. در این صورت انگیزه ای به مشتری می دهند تا برای استفاده از این تخفیف از مراجعه به کارواش های دیگر خودداری کند.

این نکات را رعایت کنید

گفتیم که استفاده از سامانه پیامکی می تواند باعث افزایش درآمد شما شود. اما در نظر داشته باشید ارسال اس ام اس نیز باید مانند سایر راهکارهای تبلیغاتی با رعایت اصول انجام بپذیرد. در غیر این صورت می تواند باعث کاهش درآمد شما شود. برای مثال ارسال پیامک به مشتریان نباید به گونه ای انجام شود که ایجاد مزاحمت کند. ساعت و تعداد دفعاتی که پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید باید کنترل شده باشد. ارسال اس ام اس بیش از حد می تواند تأثیرات منفی داشته باشد.

ما در سامانه پیامکیِ بهین پیام ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 290000 کاربر حقیقی و حقوقی فعال، گواه این ادعا می باشد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 1

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود