بلاگ

تکنیک های تبلیغات پیامکی مدارس برای جذب دانش آموز

تکنیک های تبلیغات پیامکی برای جذب دانش آموز مدارس
4.3
(53)

امروزه با توجه به کم شدن دانش آموز و زیاد شدن تعداد مدارس بازاریابی و یافتن دانش آموز به یک معضل برای مدیران مدارس بدل شده است.

در گذشته روش های متفاوتی برای جذب دانش آموز وجود داشته مانند پخش بروشور و تراکت در سوپر مارکت و دکه های اطراف مدرسه البته این نوع تبلیغات ، هم منسوخ شده وهم با توجه به دنیای دیجیتال امروز کارایی سابق را ندارد و دیگر کمتر کسی به چنین تبلیغات منسوخ شده ای توجه می کند.

البته این روش تبلیغات دردسرهای خاص خودش را هم دارد و همچنین هزینه های گزافی را برای شخص تبلیغات دهنده ایجاد میکند و نهایتا با تولید بسیار انبوه زباله باعث ایجاد صدمه به محیط زیست نیز خواهد شد. و این تبلیغات سازگار با محیط زیست نیست.

اطلاع رسانی به دانش آموزان و ارتباط با والدین انها از طریق تماس با تلفن کار زمانبر و سختی است بهترین راه برای ارتباط و اطلاع رسانی راحت چیست؟

بهترین راه برای حفظ ارتباط با والدین دانش آموزان و اطلاع رسانی به آنها ارسال پیامک است البته فقط این نیست و با استفاده از امکانات سامانه پیامکی فعالیت های دیگری را هم در مدرسه به آسانی و بدون اتلاف وقت می توانید انجام دهید که در ادامه بیشتر باهم بررسی میکنیم.

 تبلیغات پیامکی برای مدارس

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت سبک و سیاق تبلیغات هم دستخوش تغییراتی شده و تبلیغات سرمایه است و با کمترین هزینه ها بیشترین بازدهی را برای افراد ایجاد کرده است.

یکی از راه های تبلیغات ساده و بی دردسر برای مدارس ،تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی بهین پیام می باشد.

برای شروع میتوانید با ثبت نام پنل اس ام اس رایگان در سامانه ی پیامکی بهین پیام به همه ی امکانات تبلیغاتی یک سامانه ی پیامکی خوب دسترسی داشته باشید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

افزایش بازدهی با تبلیغات پیامکی مدرسه

تبلیغات پیامکی زمانی بازدهی بالایی خواهد داشت که به صورت هدفمند انجام گیرد.

به عنوان مثال اگر قصد تبلیغات مدرسه در محله های اطراف را داشته باشید قطعا نیاز به شماره  ی افرادی پیدا میکنید که در این محلات زندگی یا رفت و آمد دارند.

در سامانه ی پیامکی بهین پیام به شماره های این افراد دسترسی دارید و با استفاده از ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته می توانید به تفکیکات مختلفی پیامک ارسال کنید .

اگر در شهر کوچکی زندگی میکنید به شماره ی افراد کل شهر نیاز پیدا میکنید درغیر اینصورت نیاز دارید به تفکیک محله پیامک ارسال کنید. سامانه ی پیامکی بهین پیام برای این تفکیکات هم به شما راهکار داده است.

به سادگی و با استفاده از یک کلیک میتوانید با استفاده از نقشه ی شهر مدنظر ، منطقه ی خود راپیدا کرده و برای افرادی که جامعه ی هدف شما میشوند پیامک تبلیغاتی انبوه با فیلتر ارسال از نقشه انجام دهید.

همچنین امکان ارسال از طریق دکل ایرانسل نیز وجود دارد تا پیامک شما را افرادی دریافت کنند که طی دو هفته ی اخیر از منطقه ای که شما مشخص کردید آنتن گرفته و عبور میکنند.

پیامک مدرسه به اولیا

ارتباط مستمر با دانش آموزان و اولیا

در گذشته ارتباط مدارس با اولیا از طریق نامه نوشتن بوده و باید برنامه ریزی مشخص شده ای از قبل وجود داشته باشد اما اگر گاها موارد فوری نیاز به اطلاع رسانی بود نیاز به تماس تلفنی با اولیا بود که با توجه به تعداد زیاد دانش آموزان انجام این کارعملا طولانی و سخت بود.

امروزه ارتباط با اولیا به راحتی ارسال پیامک شده است و میتوان این ارتباط و تعامل با دانش آموزان را به صورت گسترده ای ادامه دار کرد .

انواع این اطلاع رسانی ها را در زیر عنوان کردیم :

  • ارسال پیامک حضور و غیاب دانش آموزان به اولیا
  • ارسال پیامک تعطیلی مدرسه یا کنسل شدن کلاس به اولیا و دانش آموزان
  • ارسال پیامک متن دعوت به جلسه و یا دریافت کارنامه
  • ارسال پیامک پرداخت شهریه
  • ارسال پیامک اخبار تابستانه

علاوه بر این پیامک ها میتوان از امکانات جدید سامانه ی پیامکی بهین پیام نیز برای تعامل بیشتر استفاده کرد :

یادآوری رویداد ها

با استفاده از ارسال پیامک دوره ای سامانه امکان ارسال پیام تبریک تولد ، ارسال پیامک یادآوری ساعات و تاریخ امتحانات به گروه های مختلف دانش آموزان و اولیا و معلمان وجود دارد.

دسته بندی شماره ها

در پنل پیامکی بهین پیام امکان گروه بندی شماره های دانش آموزان بر اساس کلاس ، گروه بندی معلمان و پرسنل مدرسه ، گروه بندی اولیا ی دانش آموزان بر اساس کلاس وجود دارد تا هر زمان نیاز به اطلاع رسانی به گروه مدنظربود به سادگی این کار انجام گیرد.

برگزاری نظر سنجی پیامکی

با برگزاری نظرسنجی میتوان عملکرد معلمین یا هر یک از پرسنل مدرسه را از طریق دانش آموزان یا اولیا به صورت پیامکی دریافت کرد.

برگزاری مسابقه ی پیامکی

با فرارسیدن ایام خاص میتوان مسابقه پیامکی برگزار کرد و از دانش آموزان خواست تا با شرکت در مسابقه برنده ی جایزه ای که شما تعیین میکنید باشند. قرعه کشی بین افراد شرکت کننده از طریق سامانه ارسال پیامک انجام خواهد گرفت.

اتصال نرم افزار مدیریت مدارس از طریق وبسرویس پیامکی

اخیرا بسیاری از مدارس مجهز به نرم افزارهای مدیریتی هستند که امکان ارسال پیامک های خودکار حسابداری و …. را برای مدارس فراهم میکند در سامانه ی پیامکی بهین پیام امکان اتصال این نرم افزارها وجود دارد و کار ارسال پیامک را برای مدیران مدارس راحت تر کرده است.

مجموع این امکانات ، ارتباط مدارس با اولیای دانش آموزان را راحت تر کرده است اما قطعا استفاده از امکانات سامانه نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتردارد.

ما در سامانه پیامکی بهین پیام همواره در کنار شما هستیم تا با ارائه بهترین و بروزترین خدمات شانس شما را در موفق شدن کسب و کارتان بیشتر و بیشتر کنیم .

تیم پشتیبانی سامانه بهین پیام از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همینطور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد رای 53

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

  • هوتن برزگر می گوید:

    سلام
    مطالب خیلی خوب و ارزشمندی ارائه دادین فقط اگه چند نمونه متن تبلیغات برای جذب دانش آموز هم قرار میدادین خیلی عالی میشد.

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام جناب برزگر
      حتما در آپدیت بعدی به این مقاله اضافه خواهد شد

  • فرزانه بابایی می گوید:

    سلام
    وقتتون بخیر
    امکانش هست از سامانه پیامکی شما برای شماره های یک منطقه یا یک شهر برای جذب دانش آموز ارسال پیامک تبلیغاتی انجام بدیم یا نه این پیامک به صورت رندوم برای همه شماره ها ارسال میشه؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام وقت شما هم بخیر
      قابلیت انتخاب کردن شهر و استان خاص در ارسال پیامک منطقه ای فعاله . همچنین می تونید با استفاده از امکان ارسال پیامک از نقشه بصورت جز به جز ، ناحیه های مورد نظر خود را انتخاب کنید .

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود