بازاریابی

با برنامه پیامک ارسال کنیم!

برنامه ریزی برای ارسال پیامک تبلیغاتی
0
(0)

هر کار موفقی قبل از شروع از یک برنامه ریزی صحیح پیروی می کند. همه این جمله رو تایید می کنن ولی برنامه ریزی کاری نیست که هر شخصی براحتی قادر به انجام آن باشد و نیاز به آشنایی با یک سری مبانی در رابطه با موضوع مورد برنامه ریزی دارد.
بحث ما در مورد برنامه ریزی برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی صحیح است.مواردی را ذکر می کنیم که هر کاربری به کمک آن ها بتواند یک برنامه ریزی پربازده برای تبلیغات داشته باشد.

ارسال دقیق پیامک تبلیغاتی

چه نیازی است تبلیغات یک کت و شلوار مردانه برای یک خانم ارسال شود و یا تبلیغات کتاب درسی به فرد مسنی ارسال شود که نیازی به آن ندارد.گاهی اوقات فروشگاهی در یک شهر قرار دارد و تبلیغات آن به شهر دیگری ارسال می شود!این اشتباهات ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح می باشد.
در برنامه ریزی باید از همان ابتدا هدف را مشحص کنیم.برای مثال یک فروشگاه لباس مردانه در نارمک قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارد.انتخاب هایش برای مشحص کردن مخاطبان می تواند آقایان جوانی باشد که در محدوده نارمک یا نزدیک به آن سکونت دارند. در سامانه پیامکی بهین پیام بانک اطلاعاتی جامعی گردآوری شده که امکان چنین ارسال های دقیقی را فراهم می کند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

مشتریان قدیمی را فراموش نکنید

اگر هدفتان از تبلیغات افزایش فروش است پس نباید مشتریان قدیمی را فراموش کنید.شخصی که یک بار از شما خرید کرده باشد یعنی به شما اعتماد دارد و مجدد نیز می تواند خرید کند.بهتر است اطلاعات مشتریان را دریافت نمایید تا شماره آن ها را نیز در برنامه ریزی تبلیغاتی خود جای دهید.

تنها کالایی را تبلیغ کنید که نیاز است

تبلیغات فروش در تابستان برای یک کاپشن هیچ نیازی در مخاطب ایجاد نمی کند.سعی کنید در متن پیامک کالایی از فروشگاه را معرفی کنید که مخاطب در آن لحظه به آن نیاز دارد.این موضوع باعث ایجاد نیاز و احتمال بیشتر مراجعه به فروشگاه می شود.

علاوه بر موارد فوق هدفمندی های دیگری نیز در برنامه ریزی قابل اجرا است که بستگی به نوع محصول و خدمات مورد تبلیغ دارد که تبلیغ کننده باید به آن ها توجه کند.نکته تمامی این موارد این است که با تبلیغات هدفمند می توان بیشترین بازدهی را با خرید پنل اس ام اس ارزان به دست آورد.
تماس با کارشناشان شرکت:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود