بانک شماره موبایل

به بیش از یک میلیون شماره موبایل تفکیک شده بدون پرداخت هزینه و خرید بانک شماره موبایل دسترسی داشته باشید.

بانک شماره موبایل یکی از نیازهای ضروری جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی و انبوه می باشد. پنل پیامکی بهین پیام یکی از کاملترین بانک شماره موبایل ایران را بصورت تخصصی و تفکیک شده پس از ثبت نام در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیش از چند میلیون شماره تفکیک شده بر اساس مشاغل و اصناف ، سن و جنسیت ، منطقه و پیش شماره وجود دارد. اکنون به انواع بانک شماره ها بر اساس فیلتر های مختلف اشاره میکنیم.

 

به تفکیک شغل

مثلا پزشکی ، مهاجرتی ، خدماتی و ...

به تفکیک سن و جنسیت

مثلا پزشکی ، مهاجرتی ، خدماتی و ...

به تفکیک منطقه و محل زندگی

مثلا پزشکی ، مهاجرتی ، خدماتی و ...

به تفکیک کد پستی

مثلا پزشکی ، مهاجرتی ، خدماتی و ...

به تفکیک پیش شماره ایرانسل

مثلا پزشکی ، مهاجرتی ، خدماتی و ...

به تفکیک پیش شماره همراه اول

مثلا پزشکی ، مهاجرتی ، خدماتی و ...

بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف

بانک شماره موبایل بهین پیام، قابلیت ارسال پیامک به بیش از 15 صنف و 100 شغل را بصورت رایگان ارائه می دهد. جهت استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل تنها کافی است پس از تهیه پنل اس ام اس رایگان بهین پیام ( +ثبت نام کنید+)

از جمله اصناف می توان به صنف آموزش ، ارتباطات ،املاک ، بازار کار و سرمایه ، بازرگانی و … اشاره کرد . ما در مقاله ارسال پیامک به مشاغل به صورت کامل به نحوه استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل پرداخته ایم.

این نوع ارسال امکان انتخاب جامعه هدف به صورت کاملا هوشمند را به شما خواهد داد؛ چرا که به این ترتیب علاوه بر انتخاب شهر و استان میتوانید دقیقا تعیین کنید که چه کسانی تبلیغات شما را ببنند و به گونه ای آنها را از فیلتر بسیار دقیقی رد کنید.

بانک شماره موبایل به تفکیک سن و جنسیت

تفکیک سن و جنسیت یکی از موارد پرتقاضا در انتخاب و خرید بانک شماره موبایل است. اما پیش از تهیه و خرید بانک شماره موبایل سن و جنسیت باید به این موضوع دقت کنید که جنسیت و سن ممکن است با خطای زیادی همراه باشد.

چرا که ممکن است سیم کارت را شخصی تهیه کند و به صورت موقت در اختیار دوست مورد اعتماد خود و یا فرزندش قرار دهد. همچنین با توجه به تاریخ بروزرسانی بانک شماره ممکن است سن افراد تغییر می کند. در نتیجه ما در بهین پیام برای انکه بتوانید کمپین های بازاریابی پیامکی موثری داشته باشید، این قابلیت را غیر فعال کرده ایم و به عنوان روش جایگزین ، ارسال پیامک منطقه ای را به افراد پیشنهاد میکنیم .

بانک شماره موبایل منطقه ای (به تفکیک شهر و استان)

اگر تنها به چند خیابان و محله خاص پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید، استفاده از این بانک شماره موبایل تفکیک شده بر اساس کدپستی بسیار مناسب است . در بهین پیام بدون نیاز به خرید بانک شماره موبایل ، شما به این قابلیت دسترسی دارید.

به این صورت که کافی است تا تنها 3 الی 5 رقم سمت چپ کد پستی مورد نظر خود را وارد کنید . درنتیجه سامانه پیامکی لیست شماره موبایل های موجود در آن محدوده را در اختیاز شما می گذارد تا بتوانید برای آن ها پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال نمایید.

بانک شماره موبایل به تفکیک کدپستی

اگر تنها به چند خیابان و محله خاص پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید، استفاده از این بانک شماره موبایل تفکیک شده بر اساس کدپستی بسیار مناسب است . در بهین پیام بدون نیاز به خرید بانک شماره موبایل ، شما به این قابلیت دسترسی دارید.

به این صورت که کافی است تا تنها 3 الی 5 رقم سمت چپ کد پستی مورد نظر خود را وارد کنید . درنتیجه سامانه لیست شماره موبایل های موجود در آن محدوده را در اختیاز شما می گذارد تا بتوانید برای آن ها پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال نمایید.

بانک شماره موبایل ایرانسل

پیش شماره های ایرانسل شامل 0935 ، 0936 ، 0937 ، 0938 ، 0939 ، 0901 ، 0902 ، 0903 ، 0904 و 0905 می باشد .

شما با استفاده از قابلیت ارسال پیامک بر اساس پیش شماره می توانید ، یک یا چند تا از این پیش شماره های ایرانسل را انتخاب کرده و به شماره موبایل این افراد ، پیامک های خود را ارسال کنید.

البته شما می توانید هنگام استفاده از بانک شماره موبایل ایرانسل ، علاوه بر انتخاب پیش شماره، نوع دائمی یا اعتباری بودن سیم کارت را نیز تعیین کنید.

بانک شماره موبایل همراه اول

پیش شماره های همراه اول شامل 0910 ، 0911 ، 0912 ، 0913 ، 0914 ، 0915 ، 0916 ، 0917 ، 0918 ، 0919 ، 0990 ، 0992 ، 0993 می باشد . البته شما علاوه بر انتخاب پیش شماره به نوع سیم کارت ، یعنی دائمی یا اعتباری بودن آن نیز دسترسی دارید .

اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به این بانک شماره موبایل را دارید باید بدانید که صاحبین برخی از پیش شماره های همراه اول مانند 0912 به علت گران بودن ممکن است از ویژگی های خاصی برخوردار باشند و یا برخی پیش شماره ها برای استان های خاصی عرضه می شوند.

مثلا 0913 برای استان های اصفهان، کرمان ، یزد و چهارمحال و بختیاری می باشد و یا 0914 برای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل می باشد.

نحوه دانلود بانک شماره موبایل بهین پیام

همانطور که در ابتدای مقاله مطرح شد ، بهین پیام بانک شماره موبایل نمی فروشد بلکه به عنوان پنل پیامکی ، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید خودتان برای هر بانک شماره ای که می خواهید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید.

جهت دسترسی به کاملترین بانک شماره موبایل ایران می توانید در پنل اس ام اس بهین پیام ثبت نام کنید. پس از ثبت نام شما به لیست کاملی از بانک شماره موبایل ههای تفکیک شده دسترسی خواهید داشت.

بانک شماره چیست؟

به صورت خلاصه مجموعه شماره های قابل دسترس در ارسال های منطقه ای، بانک شماره نامیده میشوند.

بانک شماره های موجود در پنل پیامکی بهین پیام، طبق آخرین بروزرسانی های موجود و دریافتی از پنل پیامک مخابرات بوده و قطعا این شماره ها یکی از کلید های موفقیت در افزایش بازدهی تبلیغات پیامکی شما خواهند بود.

قابلیت دسترسی به جامعه هدف دلخواه با استفاده از بانک شماره های جذاب و کاربردی یکی از امکانات سامانه پیامکی مجموعه بهین پیام خواهد بود که در اختیار کاربران قرار میگیرد.

دسترسی به شماره ها در بانک اطلاعاتی بهین پیام

برای استفاده از بانک شماره های موجود در پنل، تنها کافیست تا وارد قسمت ارسال های منطقه ای شده و بعد از وارد کردن فیلتر ها و موارد لازم به تمامی شماره ها در قالب دیتا دسترسی داشته باشید.

قابلیت دسترسی به بانک شماره ها به صورت دیتا انجام میگیرد؛ به این معنی که بعد از وارد کردن فیلتر های لازم شاهد تعداد شماره های ثبت شده با فیلتر های پیشنهادی شما خواهید بود. بعد از ثبت و ارسال اس ام اس منطقه ای به تمامی شماره ها در حالت امنیتی دسترسی خواهید داشت.

برای مثال:

4897***0912

سوالات متداول

بانک شماره موبایل ، لیستی از شماره موبایل های فعال است که شما می توانید با در اختیار داشتن آن ، به تعداد زیادی از مخاطبین دسترسی داشته باشید .

بانک شماره موبایل تفکیک شده شماره هایی که ویژگی شغلی یا سن و جنسیت خاصی دارند را بصورت دسته بندی شده ارائه می دهد.

در سامانه ها و سایت های مختلف ، لیست شماره موبایل افراد با هزینه های گزاف فروخته می شود. در پنل اس ام اس بهین پیام ، به عنوان یک پنل پیامک مخابراتی ، لیست شماره موبایل های ثبت شده در مخابرات بصورت رایگان جهت تبلیغات پیامکی در اختیار کاربران قرار داده میشود .

اگر از طریق پنل اس ام اس بهین پیام شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید ،می توانید به گزارش ارسال ها دسترسی داشته باشید .

فایل اکسل گزارش شامل وضعیت پیامک های ارسالی و شماره های ارسال شده می باشد. البته جهت حفظ اطلاعات شاره موبایل بصورت 0912XXX6789 نمایش داده خواهند شد.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد رای 60

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود