بازاریابی

با پیامک تبلیغاتی به پیشواز عید نوروز برویم

هفت سین
0
(0)

با نزدیک شدن به نوروز،شوق خرید نوروزی نیز هر ساله در خیابان های شهر مشاهده می شود.بازار های شهر با افرادی که در حال خرید عید می باشند رونق پیدا می کند.این شلوغی بازار گردش مالی زیادی ایجاد می کند که هر فروشگاهی سعی در کسب سهم بیشتری از آن دارد.برای سهم بیشتر قدم اول تبلیغات است.انتخاب روش تبلیغات آسان نیست اما در این مطلب به معرفی روشی بسیار کاربردی و پرطرفدار برای تبلیغات با عنوان پیامک تبلیغاتی تخفیف عیدانه می پردازیم.

تبلیغات پیامکی چیست؟

تبلیغات پیامکی چیست؟ تبلیغات پیامکی به معنی ارسال پیامک انبوه با محتوای تبلیغاتی است.پیامک انبوه برای مخاطبانی ارسال می شود که شما انتخاب می کنید.برای مثال انتخاب می کنید به یک منطقه مشخص از شهری ارسال شود.این روش بهترین شیوه تبلیغات برای فروشگاه هایی است که می خواهند تبلیغات محلی انجام دهند. با این روش فقط پیامک تبلیغاتی برای شماره همراه های اطراف فروشگاه ارسال می شود و هیچ هزینه اضافی بابت دریافت پیامک توسط افرادی که دسترسی به فروشگاه ندارند پرداخت نمی کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

در قدم اول اگر در سامانه پیامکی عضویت ندارید لازم به ثبت نام رایگان در پنل اس ام اس بهین پیام است و تمام امکانات سامانه به صورت کاملا رایگان قابل استفاده می باشد.با ورود به سامانه می توانید از منو ارسال پیامک منطقه ای انتخاب نمایید که پیامک به کدام منطقه مورد نظرتان ارسال شود.این ارسال در سراسر کشور به تفکیک منطقه،سن و جنسیت و… امکان پذیر است.بعد از ورود به سامانه فقط کافی است متن پیامک را نوشته و منطقه را انتخاب نمایید تا پیامک ها به صورت آنی ارسال شود.

تیم پشتیبانی بهین پیام آماده ارائه راهنمایی به شما عزیزان می باشند.
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود