امکانات بهین پیام

ارسال پیامک،بدون هیچ هزینه اضافی

هزینه اضافی
0
(0)

فعالیت در زمینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیاز به بستری مشخص دارد که بهین پیام یک سامانه پیشرفته پیامک را در این زمینه ارائه می دهد.
به شما اطمینان می دهیم در بهین پیام تمامی امکانات مورد نیازتان ارائه می شود اما نکته جالب آنکه هیچ هزینه ای بابت سامانه پیامک تبلیغاتی از کاربر دریافت نمی گردد.
در واقع پرسش رایج بسیاری از افرادی که به دنبال پنل اس ام اس مناسب می گردند این است که چرا بهین پیام سامانه رایگان ارائه می هد اما بسیاری دیگر از شرکت ها هزینه های زیادی در همان مرحله اول ثبت نام دریافت می کنند.
در پاسخ باید بدانید تمامی تلاش ما در مسیر جلب رضایت کاربران است و با این هدف اقدام به ارائه سامانه رایگان پیامک کرده ایم تا کاربران بتوانند بدون هیچ هزینه اضافی و تنها با پرداخت هزینه خرید پیامک تبلیغاتی اقدام به ارسال پیامک کنند و از تمامی امکانات سامانه استفاده نمایند.
نکته قابل توجه آنکه بهین پیام از پیشرفته ترین سامانه های پیامک است و تمامی امکانات قابل ارائه در زمینه پیامک را به صورت کاملا رایگان در اختیار قرار می دهد.
رایگان بودن سامانه در بهین پیام به معنی پایین بودن کیفیت نیست بلکه تمامی امکاناتی که در دیگر سامانه ها به صورت هزینه دار فعال می شوند در بهین پیام به صورت رایگان و حتی با کیفت بالاتری فعال است.
نکته قابل توجه،هزینه مناسب شارژ پیامک است که رایگان بودن سامانه در بهین پیام به هیچ وجه موجب افزایش هزینه شارژ پیامک،نسبت به سامانه هایی که بابت امکانات و سامانه هزینه دریافت می کنند نشده است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

همچنین تلاش کرده ایم تا شرایط ویژه ای برای افرادی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی ،انبوه و … به تعداد زیاد دارند فراهم آوریم.بدین منظور طرح های ستاره دار ارائه شده است تا کاربران با فعالسازی آنها هزینه شارژ پیامک بسیار پایین تری داشته باشند.
در سامانه های ستاره دار مانند سامانه رایگان تمامی امکانات فعال است و نکته مثبت آن هزینه شارژ پیامک کمتر نسبت به سامانه رایگان است که این موضوع در جهت جلب رضایت کاربران با تعداد ارسال پیامک رایگان بالا می باشد.
لیست کامل تعرفه پنل پیامک در هر کدام از سامانه های رایگان و ستاره دار در جدول زیر آمده است.
برای ثبت نام رایگان در بهین پیام می توانید بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

تلفن های تماس جهت ارتباط با کارشناسان شرکت:
ساعات اداری:
02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود