هزینه هر پیامک ایرانسل،همراه اول | هزینه پیامک تبلیغاتی 1402

آخرین قیمت هر پیامک در هزینه ارسال پیامک ایرانسل، همراه اول، رایتل و تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی جهت محاسبه قیمت اس ام اس انبوه + جدول و امار نرخ 1402


هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی

شما با خرید پنل پیامکی های مورد نیاز خود می توانید هزینه ارسال پیامک انبوه متفاوتی را پرداخت کنید. تعرفه پیامک انبوه در سامانه پیامکی متفاوت با هزینه اس ام اس انبوه سیم کارت است.

چون امکاناتی که در سامانه پیامکی ارائه می شود متفاوت است . همچنین بهین پیام با اپراتور های مختلفی از جمله 9000، 9999، 5000، 3000 همکاری دارد که قیمت پیامک انبوه با هر اپراتور متفاوت است.

جهت محاسبه هزینه پیامک تبلیغاتی می توانید از ابزار آنلاین محاسبه گر ما استفاده کنید. جهت محاسبه هزینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی ابتدا تعداد پیامک مورد نیاز را وارد کنید تا پس از محاسبه قیمت هر اس ام اس هزینه تبلیغات پیامکی شما نشان داده شود.

تعرفه پیامک انبوه در بهین پیام نسبت به سایر پنل ها ارزان تر است.

ابزار محاسبه آنلان برآورد هزینه ارسال پیامک انبوه جهت تبلیغات در بهین پیام
هزینه پیامک همراه اول

هزینه ارسال پیامک همراه اول

در پاسخ به این سوال که هزینه هر پیامک همراه اول چقدر است باید بگوییم که نرخ پیامک همراه اول به ازای تعداد صفحات و نوع سیم کارت تعریف می شود. همانطور که در جدول هزینه پیامک همراه اول زیر مشاهده  می کنید، قیمت پیامک همراه اول در سیم کارت دائمی ارزان تر از سیم کارت اعتباری است.

این جدول هزینه ارسال اس ام اس از وبسایت رسمی سایت همراه اول برداشته شده است و می توانید قیمت هر پیامک همراه اول را براساس تعرفه پیامک همراه اول بیابید.

هزینه پیامک فارسی با انگلیسی نیز می تواند مفاوت  باشد.

هزینه ارسال پیامک ایرانسل

در پاسخ به این سوال که هزینه هر پیامک ایرانسل چقدر است باید بگوییم هزینه هر پیامک ایرانسل مطابق تعرفه ای خاص محاسبه می شود. با توجه به عوامل مختلفی از جمله تعداد کاراکتر پیامک و نوع سیم کارت، هزینه پیامک ایرانسل متفاوت است.

در جدول زیر تعرفه پیامک ایرانسل را مشاهده می کنید که بر اساس قیمت هر پیامک ایرانسل محاسبه شده است. هزینه پیامک ایرانسل به ایرانسل و یا سایر اپراتور ها دارای شرایط مختلفی است که در این جدول آورده نشده است.

هزینه پیامک ایرانسل
هزینه پیامک همراه اول

هزینه ارسال پیامک رایتل

در پاسخ به این سوال که هزینه هر پیامک رایتل چقدر است باید بگوییم که هزینه پیامک رایتل نیز مانند سایر اپراتور ها به عوامل خاصی وابسته است.

تعرفه پیامک رایتل به ازای هر صفحه ثابت است اما هزینه ارسال پیامک رایتل به ازای هر صفحه محاسبه می شود.

همچنین نوع سیم کارت نیز در قیمت پیامک رایتل تاثیرگذار است.

مقایسه هزینه هر اس ام اس

هزینه ارسال پیامک

حال که به این سوال پاسخ داده ایم که هر پیام چقدر هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی دارد، می خواهیم به صورت مختصر به بررسی هزینه ارسال هر پیامک از هر اپراتور بپردازیم . در نمودار زیر قیمت ارسال پیامک را مشاهده می کنید. هزینه ی پیامک تبلیغاتی با این هزینه ها متفاوت است وتعرفه ارسال پیامک انبوه کمی بیشتر است.

نکته مهم : با سیم کارت خود پیامک انبوه و تبلیغاتی نفرستید !

تمامی هزینه هر پیامک معرفی شده در جداول بالا برای ارسال پیامک های شخصی و یا اس ام اس تکی صحیح است. اگر قصد داشته باشید تا پیامک انبوه تبلیغاتی را برای گروهی از افراد، مخاطبین و … ارسال کنید باید به نکته خاصی توجه کنید.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی جهت تبلیغات پیامکی ممنوع است و می تواند منجر به مسدود شدن سیم کارت شما بشود.

راه حل چیست؟

در صورتی که می خواهید پیامک یکسانی را برای گروه 500 نفره و یا بیشتر ارسال کنید باید از سامانه پیامکی اختصاصی این کار استفاده کنید.

پنل پیامکی بهین پیام این امکان را به شما ارائه می دهد تا با یکبار ثبت نام اولیه بتوانید تا چند صد هزار پیامک انبوه ارسال کنید. قیمت هر پیامک در این سامانه پیامکی به شرح زیر است.

محاسبه هزینه پیامک تبلیغاتی

هزینه ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک از طریق سیم کارت برای تبلیغات پیامکی محدود شده است و شما برای اینکار باید پس از خرید پنل پیامکی اقدام به خرید پیامک انبوه و پرداخت هزینه ارسال پیامک نمایید.

هزینه ارسال پیامک انبوه در بهین پیام یکی از ارزان ترین تعرفه پیامک انبوه می باشد که می توانید شروع به ارسال پیامک نمایید. جهت محاسبه هزینه ارسال پیامک خودتان می توانید با IP ایران از سیستم محاسبه گر ابتدای این صفحه استفاده نمایید. برای اینکار تعداد پیامک انبوه را وارد کرده و سپس ابزار بصورت خودکار بر اساس تعرفه هر پیامک(قیمت هر اس ام اس)، هزینه ی پیامک تبلیغاتی شما را محاسبه می کند.

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چگونه محاسبه می شود؟

اگر قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی دارید، باید بدانید که هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی به متغیرهای زیادی وابسته است که می تواند در نهایت بر روی قیمت هر اس ام اس ارسالی تاثیر بگذارد. عواملی که بر هزینه ی پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار است عبارت اند از :

پنل پیامکی انتخابی

در سامانه ارسال پیامک بهین پیام، 3 طرح پنل پیامکی مختلف جهت انتخاب وجود دارد که مهم ترین تفاوت آنها در قیمت هر اس ام اس جهت ارسال می باشد. اگر شما بصورت ماهانه و با حجم بالا ارسال انجام می دهید، در این صورت پنل پیامکی دوستاره که هزینه ارسال پیامک انبوه آن ارزان تر است برای شما مناسب تر می باشد.

خط ارسال کننده 

اگر با سیم کارت شخصی اقدام به ارسال پیامک نمایید، هزینه هر پیامک همراه اول و قیمت هر اس ام اس ایرانسل را در بالاتر بصورت جدول و آمار شرح داده ایم. اما ذکر این نکته بسیار مهم است که باید بداید که شما نمی توانید با سیم کارت شخصی اقدام به تبلیغات پیامکی نمایید. در نتیجه باید با استفاده از خطوط اختصاصی موجود در بهین پیام ارسال خود را ثبت نمایید.

در این صورت قیمت هر اس ام اس با توجه به سرشماره ممکن  است متفاوت شود و بر هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی شما تاثیر بگذارد.

چند صفحه ای بودن متن پیامک

یکی از عواملی که بصورت متسقیم بر روی تعرفه ارسال پیامک تاثیر می گذارد، تعداد صفحات پیامک شماست. از آنجاییکه هر صفحه پیامک تنها شامل 70 کاراکتر میشود ، اگر متن پیامک شما بیش از یک صفحه باشد هزینه ارسال پیامک انبوه برای شما لحاظ می شود و احتمالا تعرفه نهایی افزایش خواهد یافت

اعتبار پیامکی خریداری شده تا چه زمانی قابل استفاده است؟

قبل از پرداختن به اعتبار پیامکی و خرید پیامک تبلیغاتی لازم است نکته ای مهم در رابطه با سامانه پیامک بهین پیام گفته شود.پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری در کنار استفاده از امکانات سامانه می توانید در زمان نیاز به ارسال پیامک،اعتبار پیامکی خریداری کنید.
بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود در سامانه پیامکی بهین پیام در صورتی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید می توانید نسبت به هزینه هر پیامک مطابق با لیست قیمت هر پیامک همراه اول، ایرانسل و یا اپراتور مربوطه اقدام کنید. همچنین در زمان ارسال پیامک از امکانات و قابلیت های این سامانه برای ارسال پیامک به صورت هدفمند نیز بهره مند گردید. شارژ اعتبار شما تا زمانی که با ارسال پیامک به اتمام برسد برای شما قابل استفاده می باشد.

آیا برای استفاده از اعتبار پیامکی خریداری شده محدودیت زمانی وجود دارد؟

اعتبار پیامکی خریداری شده در بهین پیام،هیچ محدودیت زمانی برای استفاده ندارد.در واقع هر تعداد پیامک خریداری نمایید تا زمان استفاده ی کامل از آن،در پنل کاربری باقی می ماند و محدویتی در زمان استفاده از شارژ حساب وجود ندارد.بنابراین می توانید بدون نگرانی اقدام به خریداری اعتبار پیامکی نمایید و در زمان نیاز استفاده کنید.

آیا برای خرید پیامک انبوه محدودیت تعدادی وجود دارد؟

کاربران می توانند به تعداد پیامک مورد نیاز،اعتبار خریداری نمایند و محدودیتی وجود ندارد.البته با توجه با اینکه اکثر بانک ها حداقل میزان خرید آنلاین توسط کارت های اعتباری را مبلغ ده هزار تومان تعیین کرده اند بنابراین برای اینکه کاربران در خرید آنلاین شامل این محدودیت بانک ها نشوند،در بهین پیام حداقل تعداد خرید اعتبار 700 عدد پیامک(تقریبا معادل ده هزار تومان)در نظر گرفته شده است.
محدودیتی در حداکثر خرید اعتبار پیامک وجود ندارد و کاربران می توانند به تعداد پیامک مورد نیاز اقدام به خرید نمایند.

تفاوت هزینه ارسال پیامک اپراتورهای مختلف چگونه محاسبه می شود؟

در بهین پیام ارسال پیامک از طریق خطوط اختصاصی یعنی با اپراتور های 5000،3000،2000 و ارسال پیام صوتی امکان پذیر است.با توجه به تفاوت هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی در این اپراتورها،در هنگام خرید شارژ نیاز است اپراتور ارسال را مشخص نمایید.تعرفه ارسال در اپراتور 3000 و پیام صوتی بیشتر از 5000 است.شارژ خریداری شده برای هر اپراتور،قابل استفاده برای سایر اپراتورها نیز می باشد و هزینه متناسب با اپراتور ارسال از پنل کاربری کسر می شود.

در انواع مختلف ارسال،هزینه ارسال پیامک برابری از اعتبار کسر می شود؟

در بهین پیام امکان ارسال پیامک گروهی ، مشاغل و اصناف ، منطقه ای،سن و جنسیت ، آنتن BTS ایرانسل و … وجود دارد. هزینه ارسال در تمام این ارسال ها یکسان است و هزینه اضافی دریافت نمی شود.تفاوت هزینه تنها به اپراتور ارسال کننده پیام بستگی دارد که در بالا توضیح داده شد.

محتوای پیام تاثیری بر هزینه پیامک انبوه ندارد؟

تفاوتی در هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی وجود ندارد.همچنین هزینه ارسال پیام صوتی تبلیغاتی و اطلاع رسانی یکسان است.محتوای پیام تاثیری در هزینه پیام ندارد و هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود.بهین پیام برای کسب رضایت کاربران محترم،هزینه اضافی بابت این نوع ارسال دریافت نمی کند و هزینه ارسال پیامک خدماتی برابر با سایر ارسال ها است.

تماس با همکاران پشتیبانی:
02191012767

قیمت هر پیامک با توجه به نوع پیامک ( شخصی یا تبلیغاتی)، خط ارسال کننده و روش ارسال متفاوت می باشد. جهت مشاهده لیست قیمت هر پیامک می توانید از ابزار محاسبه گر استفاده نمایید.

هزینه هر پیامک همراه اول در سال 1402، اگر پیامک شما فارسی باشد حداقل 89 ریال و اگر انگلیسی باشد حداقل 222 ریال می باشد.

هزینه هر پیامک ایرانسل در سال 1402، اگر پیامک شما فارسی باشد حداقل 119 ریال و اگر انگلیسی باشد حداقل 252 ریال می باشد.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 33

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود