اطلاعیه های سامانه

تأثیر پیامک در دوران کرونا

کرونا
4
(45)

در روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا، شاید افراد کمتری در فکر ارسال پیامک انبوه رایگان و به طور کلی تبلیغاتی برای کسب و کار خود بود. باورها بر این بود که با قرنطینه و تعطیلی مشاغل و رفت و آمد کمتر، در مدتی کوتاه از این مسئله گذر خواهیم کرد. اما هیچ چیز طبق باورها پیش نرفت و همچنان پس از گذشته نزدیک به 6 ماه از شیوع این ویروس در کشور، تأثیر این بیماری روی کسب و کارها قابل مشاهده است.

با پیدایش بیماری های واگیردار و پاندمی مانند کرونا بسیاری کسب و کارها دچار مشکل می شوند در این دوران ارسال پیامک تبلیغاتی به دلیل هزینه ارزان و به صرفه یکی از بهترین نوع تبلیغات می باشد تا اطلاعات لازم را به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید و به انها نشان دهید برای اناه اهمیت قائل هستید و موجب جلب نظر مشتری گردید و در انها حس وفاداری بیشتری ایجاد کنید.

برای اینکه بتوانیم به درستی مزیت استفاده از پنل اس ام اس بررسی کنیم، ابتدا کسب و کارها را در این ایام به دو دسته تقسیم می کنیم. دسته ی اول کسب و کارهایی که به دلیل کرونا با تعطیلی مواجه شدند و دسته ی دوم مشاغلی که با کاهش رفت و آمد مردم و در خانه ماندن آن ها، درآمدشان کاهش پیدا کرده است.

کاربرد سامانه پیامکی در روزهای کرونایی

برای مشاغلی که به طور کلی این روزها سرویس دهی آن ها با اخلال مواجه شده، استفاده از سامانه پیامکی می تواند بسیار گره گشا باشد. برای مثال از زمان شیوع ویروس تا به امروز، رستوران ها و کافه ها، یا تعطیل بودند و یا جز در دوران کوتاهی، امکان سرویس دهی حضوری به مشتریان را نداشتند. استفاده از پنل اس ام اس به این دسته از مشاغل کمک می کرد تا بتوانند تدابیر بهداشتی خود را برای فروش غیر حضوری به اطلاع مخاطبان زیادی برسانند و از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان جدید و بیشتری نمایند.

علاوه بر این موضوع، ارسال پیشنهادهای جذاب و کدهای تخفیف به مخاطبان همیشه یکی از بهترین راه های جذب مشتری بوده و در این دوران که قطعاً در هر صنفی ضرورت تبلیغات بیش از قبل احساس می گردد، می تواند عامل سبقت شما از دیگر رقیبانتان باشد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ثبت سفارش بدون معطلی

سامانه پیامکی امکانات زیادی دارد، یکی از کاربردی ترین قابلیت های پنل اس ام اس در این روزها، منشی پیامکی است. یکی از کاربردهای منشی پیامکی، ثبت سفارش از طریق دریافت اس ام اس می باشد. به این صورت که کاربر سامانه برای محصولات خود کدهایی را در نظر می گیرد و مشتری با ارسال کدهای مورد نظر خود به خط اختصاصی کاربر، سفارش خود را ثبت می کند. همچنین با اعمال تنظیمات، منشی پیامکی می تواند به صورت خودکار پیامک پاسخ را نیز به مشتریان ارسال نماید.

تأثیر غیرمستقیم کرونا

بسیاری از مشاغل در صنف های مختلف، تحت تأثیر ویروس کرونا، دچار رکود و کاهش فروش گشته اند. سوال اصلی اینجا است که آیا پس از شیوع بیماری کرونا، نیازهای مشتریان این کسب و کارها کاهش یافته است؟ قطعاً جواب منفی است. پس دلیل کاهش فروش چیست؟ ادامه دار شدن همه گیری ویروس سبب گردیده تا بسیاری از مشاغل اقدام به فروش غیرحضوری کنند. به همین دلیل در درجه اول مردم سعی می کنند تا نیازها و خواسته های خود را بدون خروج از منزل برطرف کنند.

اگر فروش شما نیز کاهش یافته، می توانید با استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی شرایط و مزایای فروش غیرحضوری خود را به اطلاع مخاطبانتان برسانید. همچنین انتخاب ارسال منطقه ای به عنوان نوع پیامک تبلیغاتی شما و ارسال به منطقه و حومه ی کسب و کار، می تواند مشتریان بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

6 ماه از شیوع بیماری گذشته و همچنان پایان این ماجرا مشخص نیست. نمی توان کار و زندگی را متوقف کرد، پس اگر تا به امروز راه چاره ای برای کسب و کار خود نیاندیشیده اید و همچنان به همان روال سابق فعالیت می کنید، استفاده از سامانه پیامکی بهین پیام جهت ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند کمک شایانی در رونق کسب و کار شما حتی در این ایام داشته باشد. کارشناسان بهین پیام آماده ی مشاوره های تبلیغاتی و بازاریابی با استفاده از پنل اس ام اس به شما کاربران گرامی هستند. شما می توانید برای برقراری ارتباط با همکاران ما از شماره تلفن های زیر استفاده کنید.

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رای 45

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود