بازاریابی

چگونه بازدهی تبلیغات پیامکی را افزایش دهیم؟

تبلیغات اس ام اسی
0
(0)

پیامک تبلیغاتی یک روش تبلیغاتی بهینه محسوب می شود که می توان با کمی دقت، حداکثر بازدهی را از تبلیغات اس ام اسی بدست آورد. در ادامه به آموزش گام به گام ارسال پیامک تبلیغاتی با بازدهی بهینه می پردازیم.

امروزه یکی از راهکارهای مدرن برای بازاریابی، تبلیغات پیامکی است که بسیاری از کسب و کارها در بازار رقابتی با برنامه ریزی صحیحی از این روش استفاده میکنند و بازخورد تبلیغات اس ام اسی را در کسب و کار خود دریافت میکنند و با رعایت این 3 اصل انگیزه ، استراتژی درست و استمرار اصولی می توانید افزایش تاثیر پیامک تبلیغاتی را بهتر مشاهده کنید.
قبل از هر موضوعی باید بدانید در این روش، متن تبلیغاتی به صورت پیامک به تعداد زیادی از افراد ارسال می شود.

قدم اول نگارش متن پیامک است.متن پیامک بر اساس هدف تبلیغاتی شما نوشته می شود.می توانید اقدام به معرفی فروشگاه یا کالا نمایید و یا یک مرکز آموزشی، تولیدی یا هر کسب و کار دیگری را در متن پیامک معرفی نمایید.
جذابیت متن پیامک تاثیر زیادی در بازدهی تبلیغات دارد.براساس زمینه تبلیغاتی شما می توان نوع متن را نگارش کرد.برای مثال گاهی پیامک با مضمون دوستانه و گاهی با محتوای رسمی می تواند خواننده را وادار به تمرکز بیشتری روی متن پیامک نماید.
اگر هدف از تبلیغات افزایش فروش است، پیشنهاد های تخفیفی یکی از راهکارهای افزایش فروش است که تاثیر شگفت انگیزی در جلب توجه مخاطب دارد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

قدم بعدی انتخاب مخاطبانی است که پیامک به آن ها ارسال می شود.ممکن است از قبل شماره هایی را جمع آوری کرده و قصد ارسال پیامک به آن ها را داشته باشید.در این صورت امکان ارسال پیامک گروهی در سامانه فعال است که در آن امکان وارد کردن شماره ها برای ارسال پیامک وجود دارد.گروه دیگری از افراد شماره ی مشخصی برای ارسال ندارند که می توانند از بانک های اطلاعاتی شماره همراه موجود در پنل پیامک مخابرات استفاه نمایند.

در پنل اس ام اس بهین پیام بانک های اطلاعاتی کاملی به تفکیک شهر و استان،پیش شماره تلفن همراه،سن و جنسیت،دکل مخابراتی،نوع سیمکارت و … در دسترس است.برای مثال می توانید مشخص نمایید پیامک شما به آقایان با سن 25 سال در یک محدوده مشخص از شهر مورد نظر شما که سیم کارت های دائمی همراه اول دارند .

در قدم بعدی باید به زمانبندی مناسب ارسال پیامک دقت شود.در هنگام ثبت ارسال می توانید مشخص نمایید که پیامک در چه زمانی ارسال شود.زمانبندی مناسب بستگی به نوع تبلیغ شما دارد که لازم است به آن توجه نمایید.

با رعایت موارد فوق می توانید حداکثر بازدهی تبلیغات پیامکی را بدست آورید.
جهت دریافت راهنمایی بیشتر با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود