بازاریابی

ارسال پیامک تبلیغاتی تا چه حد موثر است؟

پیامک تبلیغاتی
0
(0)

روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی در کشور ارسال می شود که قطعا تعدادی از آنها به دست شما هم رسیده است.اگر از کاربران سامانه پیامکی نباشید ممکن است آشنایی کافی با نحوه ارسال و بازدهی این گونه پیامک ها نداشته باشید.در ابتدا به توضیح روش فرستادن پیامک تبلیغاتی و سپس میزان تاثیر و بازدهی آن می پردازیم.

چگونه پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی،ابتدا عضو یک سامانه پیامکی می شوید که امکان ارسال پیامک انبوه را فراهم می کند.با توجه به بانک های شماره همراه موجود در سامانه امکان ارسال این پیامک های انبوه به صورت منطقه ای ، سن و جنسیت و … فراهم می شود.برای مثال برای ارسال منطقه ای پیامک از منوی مربوطه در پنل کاربری اقدام به نوشتن متن پیامک و سپس انتخاب منطقه ای در شهر مورد نظر می کنید.سایر بانک های شماره همراه به صورت منوی مشخصی در پنل کاربری در دسترس و قابل اسفاده است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

پیامک تبلیغاتی تا چه حد موثر است؟

تنها زمانی می توانید تاثیر این نوع تبلیغات را بر رونق کسب و کار خود به صورت کامل درک کنید که تجربه استفاده از آن را داشته باشید.دلیل بازدهی مناسب ، هدفمند بودن این نوع تبلیغات در کنار قیمت بسیار مناسب آن است.
منظور از هدفمند بودن این است که می توانید با توجه به بانک های شماره همراه موجود در سامانه ، پیامک ها را به محدوده جغرافیایی فعالیت خود یا به افراد با سن و جنسیت مورد نظر و … ارسال کنید . بنابراین تنها مخاطبانی پیامک را دریافت می کنند که نیاز به خدمات و محصولات شما داشته باشند.به این ترتیب هزینه ای بهینه برای بازاریابی پرداخت می کنید.
همچنین پیامک تبلیغاتی هزینه ای بسیار مناسب نسب به سایر روش های تبلیغاتی دارد که بازدهی بازاریابی را افزایش می دهد.
ارسال پیامک در سامانه پیامکی در هر لحظه و به راحتی به صورت آنلاین قابل استفاده است تا روشی آسان و موثر برای تبلیغات در اختیارتان قرار دهد.

با ثبت نام رایگان در بهین پیام می توانید صاحب یک سامانه پیامکی حرفه ای در محیط کاربری آسان شوید.
کارشناسان پشتیبانی بهین پیام آماده ارائه راهنمایی می باشند:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود