بازاریابی

راهنمای جامع بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس

بازاریابی پیامکی
4.4
(46)

علاقه ی بیش از حد برخی کسب و کارها به بازاریابی دیجیتال باعث اشباع شدن روش های تبلیغات در فضای مجازی و کاهش تأثیرگذاری آن گردیده است. زمانی که یک کسب و کار هوشمندانه راهی منحصر به فرد برای تبلیغات انتخاب می کند، بازاریاب های دیگر شروع به تکرار این استراتژی و استفاده از این روش تبلیغاتی می نماید.بنابر این بازاریابی پیامکی انتخاب هوشمندانه ای برای بازاریابان زیرک خواهد بود.

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش هایی است که به دلیل کوتاه بودن محتوا و ارتباط مستقیم با مشتریان همیشه تأثیرگذاری و تازگی خود را حفظ کرده و به همین دلیل در دهه اخیر به عنوان یکی از نتیجه بخش ترین راهکارهای تبلیغاتی شناخته می شود.

ارتباط مستقیم و شخصی با مخاطب و نرخ بازدهی بیش از 98% پیامک باعث می شود تا برخلاف ظاهر ساده، بازاریابی پیامکی به یک استراتژی اصولی تبلیغات بدل گردد که برای کسب موفقیت در آن باید چیزهای زیادی را بدانید و انجام دهید.

یک روش نوآورانه برای ارتباط و تعامل با مشتری بازاریابی پیامکی است که منجر به وفاداری و جذب مشتری و افزایش فروش خواهد شد. در این نوع بازاریابی فروشنده بدون واسطه با پیامک با مشتری ارتباط برقرار میکند و با هدف ایجاد ارتباط نزدیک با مشتری، او را از تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات و خدمات و…مطلع میکند.

سامانه ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی و اطلاع رسانی بهین پیام، با ارائه به روزترین امکانات یک پنل پیامکی در کنار ما خواهد بود، تنها کافیست از طریق لینک پنل اس ام اس رایگان به جمع خانواده ما بپیوندید.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی (پیامک تبلیغاتی انبوه) استراتژی تبلیغاتی ای است که در آن از پیامک های متنی و پیام های صوتی برای تبلیغات، برندینگ و جذب مشتری استفاده می شود.

بر خلاف روش های دیگر تبلیغات، استفاده از سامانه پیامکی نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای تبلیغات ندارد و تبلیغات سرمایه است و این اجازه را به کاربران می دهد تا بتوانند خودشان هزینه ی تبلیغاتشان را مدیریت کنند.

سامانه پیامکی بهین پیام به منظور ایجاد یک بستر ارتباطی شخصی با مشتریان طراحی شده است و در نهایت منجر به افزایش وفاداری مشتریان و تعامل بیشتر آن ها با تجارت ها و کسب و کارها می گردد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

انواع پیامک تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی در اشکال و اندازه های مختلف صورت می گیرد. پیامک تبلیغاتی و پیام صوتی انواع شکل های ارسال محتوای تبلیغاتی در سامانه پیامکی برای مخاطبان است. درواقع کاربر سامانه می تواند از طریق جمله نوشتاری و یا محتوای صوتی به مخاطبان خود درباره ی فروش های ویژه، ساعت کاری و … اطلاع رسانی کند. برخی از رایج ترین انواع پیامک های تبلیغاتی عبارتند از :

  • جشنواره های تخفیفی
  • کد تخفیف
  • مسابقات پیامکی
  • فروش فوری
  • برنامه های وفاداری
  • یادآوری ها و اعلان ها

چگونه می توان پیامک انبوه ارسال کرد؟

اجرای یک بازاریابی پیامکی موفق مستلزم استفاده از پنل اس ام اس معتبر است.

استفاده از یک بستر پیامکی مبتنی بر وب به کاربر این امکان را می دهد تا پیامک انبوه را با کمترین هزینه ارسال نماید.

پس از ثبت نام در پنل پیامک، کاربر پس از انتخاب نوع ارسال، متن پیام را وارد می کنند، مخاطبین را انتخاب می کنند و سپس روی دکمه ی ارسال کلیک می کنند. در نهایت متن از طریق درگاه پیام کوتاه به سمت گیرندگان هدایت می شود.

سامانه پیامکی خوب به شما امکان دسترسی به امکانات مناسب، بانک کامل شماره تلفن ها، دریافت و ارسال پیامک و دیگر موارد را می دهد.

تبلیغات باید در دسترس مخاطب باشد

نیازی به بازگو کردن نیست که بسیاری از مردم این روز ها از تلفن همراه خود جدا نیستند.

مطالعات و آمارها نشان می دهد که هر کاربر تلفن همراه به طور میانگین روزانه 2617 بار تلفن همراه خود را لمس می کند. جای تعجبی نیست چرا که مصرف کنندگان تلفن همراه روز به روز در حال افزایش هستند و همچنین بسیاری از امور روزمره توسط تلفن همراه انجام می شوند.

نتیجه ی افزایش استفاده از تلفن همراه، تبدیل شدن این ابزار به عنوان دستگاه مورد علاقه صاحبان کسب و کارها برای تبلیغات است. به طوری که با هدف قرار دادن مصرف کنندگان تلفن همراه و ارسال اس ام اس تبلیغاتی می توان بازدهی تبلیغات و سرعت بازگشت سرمایه را افزایش داد.

شاید در میان روش های مختلف تبلیغاتی راهکاری سریع تر، در دسترس تر، شخصی تر، تأثیرگذارتر و کم هزینه تر از استفاده از سامانه پیامکی پیدا نشود و اصلی ترین دلیل این موضوع، تعداد بی شمار مصرف کنندگان تلفن همراه است.

جشنوراه های تخفیفی

جشنوراه تبلیغاتی یا پروموشن کاملاً همان پروسه فروش است که معمولاً با ارائه درصدی تخفیف روی محصول و یا خدمات انجام می گیرد.

این پیشنهادات باید همیشه در بازه های زمانی مشخص و مقرر برای مشتریان ایجاد شود تا جنبه ی اضطراری پیدا کند.

اس ام اس تبلیغاتی شما باید حاوی شرایط و ضوابط مربوطه باشد و یا به یک صفحه مقصد مانند سایت و یا شبکه های اجتماعی هدایت شود. این یک روش مؤثر برای افزایش میزان فروش و تشویق مخاطبان برای تصمیم گیری با سرعت بیشتر است.

پیامک حاوی کد تخفیف

دقیقاً مانند یک جشنواره تخفیف، پیامک کد تخفیف برای مشتریان به عنوان یک شرایط ایده آل برای خرید به حساب می آید. اما معمولاً برای استفاده از کد تخفیف بازه های زمانی مختلف در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال کسب و کارهایی مانند رستوران کدهای تخفیف خود را برای روزهای خلوت در نظر می گیرند و شرایط استفاده از آن را برای آخر هفته ها محدود می کنند.

مسابقه پیامکی

مدت ها است که مسابقات پیامکی انجام می شوند و همچنان هم کسب و کارها و هم مخاطب ها علاقه ی خود را به شرکت در مسابقه های پیامکی حفظ کرده اند.

دلیل این موضوع ساده است.

برگزاری مسابقه و اهدای جوایز یکی از راه های تبلیغات است که تأثیر مناسبی بر برندینگ نیز دارد. همچنین باعث ایجاد ارتباط بین تجارت ها و مخاطبینشان می شود.

فروش فوری

بسیاری از مواقع اشخاص برای فروش فوری و یا اعمال حراج های فصلی در راستای فروش مدل های قدیمی، نیاز به راهکاری برای دسترسی به مخاطبان زیاد دارند. پیامک تبلیغاتی انبوه این دسترسی را به کسب و کارها می دهد تا بتوانند پیشنهادهای تکان دهنده ی خود را به تعداد زیادی از مخاطبان ارسال نمایند.

برنامه های وفاداری

پیام کوتاه بستر بسیار مناسبی برای اجرای برنامه های وفاداری در راستای نگهداری مشتریان است. به این صورت که با ارسال محتوای خاص در متن پیامک تبلیغاتی به مشتریان خود احساس خاص و ارزشمند بودن را منتقل کنید.

از آنجایی که پیامک بر خلاف شبکه های مجازی برای ارتباطات خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد پس تأثیر بیشتری روی مخاطبان خواهد گذاشت.

برای مثال پیامک های خوش آمدگویی پس از ثبت نام، ارسال امتیازات و تخفیف های ویژه مشترکین از جمله اس ام اس های تبلیغاتی ای هستند که در مسیر برنامه های وفاداری ارسال می گردند.

یادآوری ها و اعلان ها

یادآوری های پیامکی می تواند برای ارسال پیامک های مختلف به مشتریان از جمله :

  • ساعت کار مجموعه
  • ورود محصولات و یا خدمات جدید
  • رویدادهای ویژه
  • هشدارهای فروش بلیط و …

با درج لینک در پیام های خود و انتقال مخاطبان به یک صفحه ی خاص، می توان تأثیرگذاری این پیامک ها را افزایش داد. برای مثال اگر قصد دارید تا محصولات جدید را به مشتریان معرفی کنید، می توانید یک لینک از صفحه ای که لیست کالاهای جدید در آن قرار دارد را برای مخاطبان ارسال کنید.

ما در سامانه ارسال پیامکیِ بهین پیام ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 290000 کاربر حقیقی و حقوقی فعال، گواه این ادعا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و بازاریابی سامانه پیامکی بهین پیام میتوانید از طریق شماره تماس زیر، در ارتباط باشید.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد رای 46

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود