آموزشی

پیامکی تبلیغاتی چیست؟ معرفی و آموزش ارسال اس ام اس تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی
0
(0)

پیامک تبلیغاتی یک راهکار مدرن و پرطرفدار برای تبلیغات محصولات و خدمات از طریق تلفن همراه است. بسیاری از شرکت ها برای افزایش شهرت کسب و کار خود و ایجاد اعتماد در مشتریان، مهم ترین و جذاب ترین اطلاعات را درباره ی خود از طریق اس ام اس تبلیغاتی برای مخاطبان در سراسر کشور ارسال می کنند.

تبلیغات پیامکی راهی سریع برای جذب مشتری و جلب نظر مخاطبی است که با کسب و کار شما از قبل اشنایی دارند است. در این روش می توانید در کمتر از چند ثانیه با ارسال پیامک انبوه به صورت هدفمند برای این گروه از افراد به آنها دسترسی پیدا کنید و احتمال اینکه این افراد پیامک شما را بخوانند و به ان توجه کنند بسیار زیاد است.

افزایش تعامل و ارتباط بین کسب و کار و مخاطب

به طور میانگین افراد روزانه 80 بار تلفن های همراه خود را چک می کنند. به همین دلیل پیامک تبلیغاتی نرخ بازشدن و خوانده شدن فوق العاده ای را نشان داده که به شرکت ها و مشاغل مختلف این امکان را می دهد تا بدین وسیله در راستای افزایش شناخت نام تجاری خود و جذب مشتری فعالیت کنند و شانس موفقیت تبلیغات خود را افزایش دهند.

قابلیت تبلیغات با بودجه ی مورد نظر کاربر

اس ام اس انبوه شرایطی را برای ارسال تبلیغات یک کسب و کار در سرتاسر کشور و به تمامی افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند را فراهم می کند. طبق آمار پنل پیامک مخابرات ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور 104% اعلام شده و این یعنی بیش از جمعیت کل کشور، سیم کارت فعال وجود دارد. به همین دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند نقش اساسی در استراتژی بازاریابی کسب و کارها ایفا کند.

بیشترین و متنوع ترین طیف های مخاطب در بین روش های مختلف تبلیغاتی

صاحبان کسب و کارها می توانند از امکانات مختلف سامانه پیامکی برای افزایش تأثیرگذاری این روش تبلیغاتی استفاده کنند. برای مثال می توان اس ام اس انبوه را تنها به یک منطقه ی خاص ارسال نمود. این امر باعث می شود تا سامانه پیامکی به یک ابزار قدرتمند برای ارسال اس ام اس منطقه ای تبدیل گردد. این قابلیت به ویژه برای تبلیغات کسب و کارهای محلی که بیشتر مشتریانشان ساکنین همان منطقه هستند،اهمیت زیادی دارد و به این کسب و کارها این امکان را می دهد تا بتوانند پیشنهادهای حساس خود را در هر زمان به مخاطبان منطقه ی خود ارسال نمایند.

کاربری آسان در کوتاه ترین زمان

راستفاده از سامانه پیامکی برخلاف سایر روش های تبلیغاتی، نیازی به طی مراحل مختلف برای شروع پروسه ی تبلیغات ندارد. می توان با داشتن شماره تلفن مشتریان و یا انتخاب مخاطبان با استفاده از امکانات موجود در پنل، طی چند دقیقه یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کرد. به همین دلیل این روزها بیشتر تجارت ها و شرکت ها اقدام به دریافت شماره تلفن مشتریان خود یم کنند تا بتوانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی با آن ها در ارتباط باشند.

قابلیت استفاده در کنار کانال های دیگر تبلیغات

ارسال اس ام اس انبوه را می توان در کنار روش های دیگر تبلیغات نیز مورد استفاده قرار داد و باعث افزایش بازدهی هردو روش تبلیغاتی شد. به عنوان مثال اگر کسب و کاری در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند و یا سایت فروش یا نمایشگاه اینترنتی دارد، می تواند از طریق ارسال پیامک سایت و شبکه های اجتماعی خود را به مخاطبان معرفی کند. همین موضوع سبب شده تا این روز ها اغلب بازاریابان از سامانه پیامکی به عنوان مکمل تبلیغات های مجازی خود استفاده کنند. همچنین بسیاری از سرویس دهنده های اینترنتی علاوه بر ایمیل اطلاع رسانی های خود را از طریق ارسال اس ام اس انجام می دهند.

ارسال اس ام اس انبوه با بهین پیام

برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه بهین پیام تنها کافی است تا مراحل زیر را انجام دهید. انجام این مراحل نیاز به صرف زمان زیادی ندارد و کاربران سامانه پیامکی بهین پیام می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، تبلیغاتی با بازدهی بسیار مناسب و مقرون به صرفه صورت دهند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

نوع ارسال را انتخاب کنید

امکانات مختلفی در سامانه پیامکی بهین پیام برای ارسال اس ام اس در نظر گرفته شده که در اولین گام کاربر باید نوع ارسال ( منطقه ای، سن و جنسیت، مشاغل و اصناف و ….) مد نظر خود را انتخاب نماید.

متن پیام تبلیغاتی را وارد کنید

در این مرحله باید متن مورد نظر خود را وارد کنید. طول استاندارد هر پیامک 70 کاراکتر است و در صورتی که متن شما بیشتر از این مقدار باشد، بیش از یک پیامک برای شما منظور می گردد.

تعداد ارسال را مشخص کنید

پس از وارد کردن متن در صورتی که قصد دارید در لحظه پیامک خود را ارسال کتید، باید تعداد ارسال خود را مشخص کنید. برای مثال شما قصد ارسال منطقه ای را دارد و در آن منطقه 20 هزار خط فعال وجود دارد اما شما قصد ارسال 10 هزار پیامک را دارد، به همین دلیل می توانید تعداد ارسال خود را مشخص کنید تا به میزان مورد نظر شما پیامک تبلیغاتی ارسال گردد.

ارسال خود را ثبت کنید

پس از انجام این مراحل می توانید ارسال خود را ثبت کرده و اقدام به ارسال اس ام اس انبوه در زمانی کوتاه نمایید.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود