پیامک مشاغل

کاربرد پنل اس ام اس برای آتلیه های عکاسی

عکاس
5
(1)

استفاده ی عمومی پنل اس ام اس برای تمامی مشاغل و کسب و کارها می تواند با هدف تبلیغات صورت گیرد. اما تمامی مشاغل نیز می توانند با توجه به نیازهای خود، استفاده های تخصصی تری از سامانه پیامکی داشته باشند و از آن برای افزایش میزان فروش و جذب مشتریان بیشتر بهره ببرند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که کاربرد پنل پیامکی برای آتلیه های عکاسی و به طور کلی عکاسان و تصویربرداران چیست و چه امکاناتی برای این کسب و کارها در سامانه در نظر گرفته شده است؟

راهکارهای سامانه پیامکی برای آتلیه ها و عکاسی ها

سامانه پیامکی می تواند کاربرد های زیادی برای آتلیه های عکاسی داشته باشد. از تبلیغات و بازاریابی پیامکی گرفته تا اطلاع رسانی و نوبت دهی و مسائلی از این دست می تواند تنها بخشی از کاربرد پنل اس ام اس برای عکاسی ها باشد.

همچنین این کسب و کارها نیز مانند سایر مشاغل نیاز به بستری برای ارتباط مستمر و مؤثر با مشتریان خود دارند که استفاده از پنل این نیاز را نیز پوشش خواهد داد.

امکانات پنل اس ام اس ویژه آتلیه ها

امکانات مختلفی در سامانه برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که همین موضوع سبب افزایش تأثیرگذاری این روش تبلیغات خواهد شد. تنوع در ارسال ها نه تنها طیف مخاطبان پیامک تبلیغاتی را گسترده تر می کند، بلکه با تفکیک آن ها و فراهم کردن امکان نشانه روی دقیق تر، هزینه های تبلیغات را نیز کاهش می دهد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک منطقه ای

همیشه برای مشاغلی که ارائه خدمات و فروش آن ها به صورت حضوری است امکان جذب مشتری از محدوده ی خود آسان تر از جذب مشتری از مناطق دیگر است. به همین دلیل آتلیه ها نیز می توانند پیامک منطقه ای خود را به تفکیک شهر و استان، کد پستی و پیش شماره برای مخاطبان خود ارسال کنند. همچنین می توانند به صورت بصری پیامک از روی نقشه پیامک ارسال کنند .

منشی پیامکی

منشی پیامکی از کاربردی ترین امکاناتی است که سامانه برای کاربران در نظر گرفته است. منشی پیامکی همانطور که از نام آن بر می آید بخشی از مسئولیت های کاربر را طبق تنظیماتی که اعمال گردیده به عهده خواهد گرفت. برای مثال با استفاده از منشی پیامکی می توانید بدون دسترسی به اینترنت نیز پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید و یا از مشتریان خود بخواهید برای دریافت نوبت عبارت خاصی را به خط اختصاصی شما ارسال کنند و با استفاده از پیامک نوبت عکاسی خود را دریافت کنند.

ارسال پیامک تکی و گروهی

آتلیه داران و عکاسان گاهاً برای هماهنگی و برنامه ریزی نیاز به برقراری ارتباط با یک یا چندین نفر دارند. برای مثال اطلاع رسانی زمان و مکان عکاسی گاهاً نیاز به اطلاع رسانی هم به مشتریان و هم به همکاران آتلیه دارد. کاربر سامانه می تواند با گروه بندی کردن مخاطبان خود، با یک بار ارسال تمامی افراد مد نظر خود را در هر پروژه در جریان مراحل کار قرار دهد. چرا که آتلیه ها نیز مانند برخی مشاغل از روز شروع پروژه تا تحویل آن مراحل مختلفی دارند و اطلاع رسانی این مراحل به مشتری می تواند باعث افزایش حس رضایت مندی ایشان گردد.

اگر هنوز در بهین پیام عضو نشده اید می توانید برای خرید سامانه پیامکی عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک نمایید تا به صورت رایگان در سامانه پیامک بهین پیام عضو شوید.عضویت در بهین پیام رایگان است و هزینه ای بابت پنل کاربری پرداخت نمی کنید.

شماره های تماس با کارشناسان شرکت:

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 1

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود