بازاریابی

افزایش فروش شب عید با ارسال پیامک تبلیغاتی

افزایش فروش شب عید
0
(0)

هرچه به روز های آخر سال نزدیک می شویم هیجان خرید لوازم،پوشاک،آجیل و … نیز افزایش می یابد.حجم خرید مردم در این زمان به شدت افزایش یافته و رقابت فروشندگان برای جذب این بازار که به اصطلاح بازار شب عید گفته می شود نیز افزایش می یابد. نیاز است فروشندگان روش صحیح تبلیغات را بشناسند تا در این زمان کوتاه بیشترین بهره را ببرند.
پیامک تبلیغاتی یکی از روش هایی است که با توجه به قابلیت های بی نظیرش توانسته به روشی کم رقیب در زمینه تبلیغات تبدیل شود.در ادامه به تعدادی از این قابلیت ها و کاربرد آن در افزایش فروش شب عید می پردازیم.

دسترسی آسان به پیامک تبلیغاتی

فروشندگان برای فروش شب عید فرصت کمی برای تبلیغات دارند.اکثر روش های تبلیغاتی زمان زیادی برای هماهنگی و پخش تبلیغ نیاز دارد اما ارسال پیامک تبلیغاتی تنها به چند دقیقه زمان احتیاج دارد.در این روش فقط کافیست وارد پنل اس ام اس شوید و پس از نوشتن متن پیامک آن را برای افراد مورد نظر ارسال کنید . اگر تاکنون عضو نشده اید می توانید در مدت کمتر از 5 دقیقه به صورت رایگان ثبت نام کنید و سپس وارد پنل کاربری شوید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

هدفمند بودن تبلیغات پیامکی

منظور از هدفمند بودن یعنی پیامک ها فقط به افرادی ارسال می شود که نیاز است.این که چه کسانی نیاز به دریافت پیامک تبلیغاتی شما دارند بستگی به خودتان دارد.برای مثال بسیاری از فروشندگان،شماره همراه خریداران را دریافت می کنند تا در آینده پیامک ارسال کنند.چنین افرادی که قبلا از شما خرید کرده اند با دریافت پیامک تبلیغاتی به احتمال بیشتری مجدد به فروشگاه شما مراجعه می کنند.

هدفمندی دیگر به کمک بانک اطلاعاتی شماره های همراه به تفکیک منطقه می باشد.به کمک این امکان می توانید پیامک را به شماره های موجود در منطقه فروشگاه ارسال کنید.همچنین امکان انتخاب سن و جنسیت افراد نیز وجود دارد.
علاوه بر موارد فوق بانک های اطلاعاتی کامل دیگری نیز در سامانه فعال می باشد که می توانید با ورود به سامانه از آن ها بازدید و استفاده نمایید.

هزینه ارسال پیامک

خبر خوش اینکه دریافت پنل اس ام اس در بهین پیام کاملا رایگان است و فقط کافیست ثبت نام کنید.کاربران فقط هزینه شارژ پیامک را پرداخت می کنند و تمامی امکانات سامانه به صورت رایگان قابل استفاده می باشد.
شما با هزینه بسیار پایین می توانید تعداد زیادی پیامک خریداری و ارسال کنید.هزینه پایین تبلیغات پیامکی یکی از جذابیت های آن برای صاحبان کسب و کار است.

قابل استفاده با توجه به وسعت کسب و کار

ممکن است یک کارخانه بزرگ داشته باشید یا صاحب یک فروشگاه در شهر خود باشید.در تبلیغات پیامکی بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی وسعت کسب و کار محدودیتی برای استفاده از آن ایجاد نمی کند.کسب کار های بزرگ می توانند ارسال پیامک های خود را به محدوده زیادی از افراد ارسال کنند و کسب و کار های محدود تر می توانند پیامک را فقط به محدوده خدمات دهی خود ارسال نمایند.با این روش هر کسب و کاری با توجه به نیاز خود هزینه می کند که بازدهی از تبلیغ را افزایش می دهد.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر می توانید به کمک شماره های پایین با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود