بازاریابی

چگونه در دوی ماراتن بازاریابی برنده شویم؟

شطرنج
0
(0)

دوی ماراتن دریک مسیر 42.195 کیلومتری برگزار می شود که راز موفقیت در آن استقامت است.دونده ای به خط پایان می رسد که در برابر خستگی استقامت داشته باشد.در واقع امکان ندارد بگوییم دونده ای خسته نمی شود اما برای موفقیت مهم این است که بر خستگی غلبه کند.

بازاریابی نیز بی شباهت به دوی ماراتن نیست!

در بازاریابی باید همواره در رقابت با سایر کسب و کارها بود.کسب و کاری موفق می شود که در برابر خستگی این مسیر تا رسیدن به نتیجه مطلوب دست از تلاش برندارد.در واقع مانند دوی ماراتن،خستگی غیرقابل انکار است اما کسب و کاری به موفقیت دست می یابد که بر آن غلبه کند.
قبل از هرچیزی باید دلایل خستگی را بررسی کنیم تا راه های غلبه بر آن و ادامه ی مسیر تا رسیدن به موفقیت را بیابیم.
علت اصلی عدم موفقیت و خستگی در مسیر بازاریابی،انتخاب روش تبلیغات نامناسب با کسب و کار است.روش تبلیغات اگر مناسب نباشد باعث هدر رفتن بودجه تبلیغاتی بدون بازدهی مناسب می شود. در مقاله ای با عنوان ” بهترین پنل اس ام اس تبلیغاتی ” به طور کامل در مورد انواع روش های تبلیغاتی و انتخاب مناسب ترین روش پرداخته ایم که با مطالعه ی آن می توانید اطلاعاتی در این زمینه دریافت کنید.
شباهت دیگر بازاریابی با دوی ماراتن ، گستردگی طیف رقبا است.همانطور که در دوی ماراتن افراد با شرایط سنی متفاوت می توانند در مسابقات شرکت کنند در بازاریابی نیز کسب و کارهای بزرگ و کوچک مختلف با زمینه کاری مشابه در رقابت می باشند.بنابراین لازم است با دقت به سایر رقبا توجه کنید.به خصوص رقبای کوچکتر که ممکن است جدی گرفته نشوند.در موارد زیادی رقبای کوچک با یک برنامه ریزی صحیح تبلیغاتی به سرعت از سایر رقبا پیشی می گیرند که این موضوع تاکیدی بر توجه به انتخاب روش مناسب بازاریابی است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

تفاوت مهم بازاریابی با دوی ماراتن

تفاوت مهم بازاریابی با دوی ماراتن،خط پایان است.در ماراتن با رسیدن به خط پایان رقابت تمام می شود اما در بازاریابی رسیدن به هر موفقیتی باید سرآغاز تلاشی جدید برای مراحل بعدی بازاریابی باشد.در غیر اینصورت پس از گذشت زمانی اندک،رقبا از شما سبقت می گیرند.بنابراین لازم است همواره برنامه بازاریابی منظمی را دنبال کنید.

چگونه با سامانه پیامکی در دوی ماراتن بازاریابی موفق شویم؟

در دسترس بودن سامانه پیامکی ،موفقیت در بازاریابی را تضمین می کند.برای موفقیت باید یک برنامه تبلیغاتی مداوم و موثر داشته باشید.برنامه مداوم با روش مناسب تبلیغاتی قابل اجرا است.سامانه پیامکی روشی مناسب است زیرا در هر زمان برای اجرای برنامه تبلیغاتی در دسترس است.فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و وارد سامانه شوید.

در سامانه پیامک چه امکاناتی به اجرای برنامه تبلیغاتی کمک می کند؟

ارسال پیامک متنی و تماس صوتی انبوه ، در سامانه پیامک در دسترس است.
در سامانه پیامک،امکانات ویژه ای برای ارسال پیام تبلیغاتی در دسترس است که تبلیغات با بازدهی مناسب را تضمین می کند.برای آشنایی با این امکانات پیشنهاد می کنیم مقاله ” امکانات پنل اس ام اس ” را مطالعه نمایید.

بهین پیام خدمات بازاریابی پیامکی را به طور حرفه ای ارائه می دهد که می توانید در راستای یک پلن تبلیغاتی مداوم و پربازده از آن استفاده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران پشتیبانی در ارتباط باشید:
01135102010 (10 خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود