بازاریابی

چگونه می توان در ذهن مشتریان ماندگار شد؟

جذب آهن ربا
0
(0)

راز موفقیت هر کسب و کاری در رضایت مشتریان است.ماندگاری رضایت در ذهن مشتریان دو مزیت مهم دارد.اول اینکه کسب و کار شما را به دیگران معرفی می کنند و دوم اینکه در آینده مجدد برای خرید به شما مراجعه می کنند.

همین دو مورد می تواند بازاریابی مطمئن برای شما باشد.برای ماندگاری رضایت دو راه اصلی وجود دارد.اولین راه،افزایش کیفیت خدمات و محصولات است تا هر زمان که مشتری از آن استفاده و یا یادآوری می کند،حس رضایت داشته باشد.دومین راه،یادآوری خدمات و محصولات به مشتریان قبلی است.البته شرط این روش آن است که مشتریان در اولین تجربه از خرید احساس رضایت داشته باشند.بنابراین اولین اصل کیفیت است که قبل از هر بازاریابی ای باید به آن توجه شود.

دنیای کسب و کارها با تبلیغات در حال پیشرفت و رشد هستند که با استفاده از روش های مختلف می توانند در ذهن مخاطب ماندگار شوند . یکی از به روز ترین و کارآمدترین روش های تبلیغاتی استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتری مانند پیام تبریک تولد به مشتریان است که با نوشتن متن جذاب و کوتاه مختصر می توانید موجب رضایت و ماندگاری نام کسب و کار خود در ذهن مخاطب گردید.

چگونه می توانیم خدمات و محصولات را به مشتریان قبلی یادآوری کنیم؟

سامانه پيامكی این امکان را برای شما فراهم می کند.در واقع فقط کافی است در هنگام اولین خرید مشتریان،شماره تلفن همراهشان را دریافت و در لیست دفترچه تلفن سامانه اضافه نمایید.با این کار شما یک لیست از مشتریانتان دارید که در زمان نیاز می توانید به آنها پیامک ارسال کنید.برای مثال در مناسبت ها مانند عید نوروز یک پیامک گروهی با محتوای تبریک می تواند حس رضایت اولیه خرید را در ذهنشان تکرار کند و احتمال مراجعه مجدد به فروشگاهتان را افزایش دهد.
همچنین با داشتن شماره تلفن ها می توانید خدمات و محصولات جدید را با sms انبوه اطلاع رسانی کنید و از آنجایی که این افراد در گذشته از شما خرید کرده و رضایت داشته اند با احتمال زیادی برای خدمات و محصولات جدید شما هم مراجعه می کنند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

امکان بی نظیر دیگری که در سامانه پیامکی در دسترس است،تبریک خودکار تولد مشتریان است.اگر علاوه بر شماره همراه،تاریخ تولد مشتریان را دریافت کنید،با امکان ارسال دوره ای،تنها با یک بار ثبت،پیامک تبریک به صورت خودکار برای هر سال در تاریخ تولد مشتری ارسال می شود.ارسال پیامک تبریک تولد از طرف فروشگاه تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری و بازاریابی دارد.
برگزاری قرعه کشی از بین مشتریان برای اهدا جایزه،یکی از روش های موثر در ایجاد حس رضایت و ترغیب به مراجعه مجدد به فروشگاه می باشد.در سامانه این امکان فراهم شده است تا از بین شماره های مشتریان به صورت خودکار قرعه کشی نمایید.
تمامی امکانات فوق به همراه ده ها امکان دیگر در پنل پیامک بهین پیام در دسترس است که با پنل اس ام اس رایگان و ورود به پنل کاربری می توانید از آن ها استفاده نمایید.

برای دریافت راهنمایی می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران پشتیبانی در تماس باشید:
01135102010 (10 خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود