پیام صوتی

تبدیل متن به گفتار؛امکان جدید پیامک صوتی

متن به گفتار
5
(1)

پیامک صوتی امکان بی نظیری است که استقبال زیاد کاربران بهین پیام را به همراه داشته است.راهنمای استفاده از این امکان در مقاله ارسال پیامک صوتی توضیح داده شده است.در این مطلب به معرفی امکانی دیگر می پردازیم که به کمک پیامک صوتی آمده است.
گوینده مجازی نام این امکان ویژه است که قابلیت تبدیل متن به گفتار را فراهم می کند.با کمک گوینده مجازی می توانید متن مورد نظر را تایپ کنید تا گویندگان مجازی سامانه آن را تبدیل به گفتار کنند.
این سرویس با سه گوینده مطرح ،خانم آریانپور، آقای شریفی و آقای امیری ارائه شده است تا دیگر نگران آوای پیام صوتی خود نباشید.

چگونه می توانیم از گوینده مجازی استفاده کنیم؟


گوینده مجازی مانند سایر امکانات سامانه پیامکی بهین پیام به صورت رایگان برای تمامی کاربران فعال می باشد.برای استفاده از این امکان در پنل کاربری،منوی پیامک صوتی و سپس گزینه گوینده مجازی را انتخاب نمایید.در این قسمت متن پیام را تایپ می کنید تا آوای متن مورد نظر توسط یکی از گویندگان سامانه تولید و پخش شود.می توانید یکی از گویندگان را به اختیار خودتان برای تولید آوا انتخاب نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

همچنین در منوی پیامک صوتی،گزینه ای با عنوان استودیو صدابرداری در دسترس است که به کمک آن می توانید مستقیما با صدای خودتان آوا را ضبط و برای ارسال پیامک صوتی استفاده نمایید.
تلفن تماس با کارشناسان شرکت:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 1

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود