آموزشی

تفاوت پیامک تبلیغاتی با پیامک خدمات مبتنی بر محتوا

محتوای پیامک
3
(2)

این روز ها زیاد شنیده ایم که افراد ابراز نارضیاتی از کم شدن شارژ سیم کارتشان از سوی ارسال کنندگان یک سری از پیامک ها با عنوان پیامک مبتنی بر محتوا(پیامک های خدمات ارزش افزوده) دارند.

اکثر پیامک هایی که در طول روز دریافت میکنیم تبلیغاتی هستند مثل پیامک های آژانس های مسافرتی، آموزشگاه کنکور، فروشگاه ها و …که با هدف تبلیغ برای کالا و خدمات و جذب مشتری و افزایش درامد در کسب و کارشان ارسال پیامک انجام می دهند اما پیامک هایی مانند تراکنش مالی،باقی مانده شارژ اینترنت و… پیامک خدماتی می باشند که با هدف اطلاع رسانی برای مخاطب ارسال میگردد.

متاسفانه برخی افراد، پیامک های مبتنی بر محتوا را به اشتباه با عنوان پیامک تبلیغاتی به کار می برند که باید در این مورد به یک سری نکات توجه کرد.
پیامک های مبتنی بر محتوا ،همان سرویسهایی است که به ازای دریافت پیامک از شارژ شما کم می شود.
برای مثال متن ” طرفدار هر سبک موسیقی هستی عضو سرویس شو و بروزترین آهنگ ها رو گوش کن! عدد 1 رو به شماره **307 ارسال کنید.هزینه هر پیام 400 تومان ” نمونه ای از یک پیامک مبتنی بر محتوا است که در صورت فعال شدن از شارژ شما کم می کند. توجه داشته باشید

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

پیامک های مبتنی بر محتوا هیچ ارتباطی با پیامک های تبلیغاتی ندارند. پیامک تبلیغاتی دسته ای از پیامک ها می باشند که اکثرا از شماره های مانند (30001234 و 50002030) ارسال می شنود و صرفا جنبه ی اطلاع رسانی و تبلیغات دارند و در ازای دریافت آنها هیچ هزینه ای از شارژ کم نمی شود. اگر در گوشی خود #800* را شماره گیری نمایید در پاسخ منویی با سه گزینه زیر دریافت خواهید کرد :
1.مشاهده سرویسهای فعال
2.قطع خدمات مبتنی بر محتوا
3.قطع پیامک تبلیغاتی
همان طور که در منو بالامشاهده می کنید اپراتور های تلفن همراه بین پیامک های مبتنی بر محتوا و پیامک تبلیغاتی تفاوت قائل شده و به افراد امکان قطع دریافت پیامک خدمات مبتنی بر محتوا را داده اند بدون آنکه نیاز باشد دریافت پیامک تبلیغاتی را قطع کنند.
همچنین در قسمت “مشاهده سرویس های فعال” منوی بالا اگر بر روی شماره شما خدمات مبتنی بر محتوا فعال باشد،نشان می دهد و شما می توانید به کمک گزینه “قطع خدمات مبتنی بر محتوا” آن ها را غیر فعال نمایید.
توصیه می کنیم هیچگاه دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال نکنید زیرا با این کار امکان دریافت پیامک های مهم اطلاع رسانی و همچنین پیامک های تبلیغاتی که در بسیاری از موارد مفید می باشند را از دست می دهید.
اگر دریافت پیامک تبلیغاتی خود را قبلا غیر فعال کرده اید می توانید با ارسال عدد 2(به لاتین) به شماره ۸۹۹۹در اپراتور همراه اول و ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۵ در اپراتور ایرانسل نسبت به فعال سازی دریافت پیامک تبلیغاتی اقدام نمایید.
همچنین کاربران اپراتور همراه اول می توانند با شماره گیری #8999* و سپس انتخاب گزینه “جهت دریافت پیامک تبلیغاتی” نسبت به فعال سازی دریافت پیامک تبلیغاتی اقدام نمایند.

سامانه پیامک بهین پیام آماده ارائه خدمات مربوط به ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی شما عزیزان می باشد.
جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سامانه و ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان شرکت در تماس باشید:
ساعات اداری:02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رای 2

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود