پنل اس ام اس شهر و استان

پنل اس ام اس مازندران | ارسال پیامک در مازندران (+63 منطقه و شهر)

پنل اس ام اس مازندران
0
(0)

خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی توسط پنل پیامکی بهین پیام در سراسر کشور در دسترس و پیامک به تمام نقاط ایران قابل ارسال است.خدمات در مازندران نیز مانند تمام نقاط کشور در دسترس است.
مازندران با وسعتی معادل 1.46 درصد کشور و قرار گرفتن در ساحل جنوبی بزرگترین دریاچه جهان و واقع شدن در شمال پایتخت ایران،استانی ارزشمند از نظر اقتصادی به حساب می آید.بنادر متعدد،فرودگاه های بین المللی و راه های ارتباطی متعدد با سایر استان ها موقعیت اقتصادی ویژه ای برای این استان فراهم آورده است.شرایط آب و هوایی معتدل،اراضی حاصلخیز،طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی،دشتی و جنگلی و کوهستانی،شرایط فوق العاده ای برای گسترش گردشگری را فراهم کرده است.همچنین میراث فرهنگی و دانش آموختگان با تحصیلات دانشگاهی،مازندران را به یکی از باسوادترین استان های کشور تبدیل کرده است.
همه ی این موارد باعث شده تا مازندران همواره مورد توجه سرمایه گذاران زیادی قرار گیرد .سرمایه گذاران نیاز به بازاریابی دارند.در این مقاله به ارائه روش های استفاده از سامانه پیامکی برای بازاریابی این سرمایه گذاران در مازندران می پردازیم.

با ثبت نام در سامانه پیامکی مازندران با استفاده از امکانات بی شماری که در این پنل پیامکی وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد می توانید به تبلیغات در مازندران بپردازید.

مازندران

ارسال پیامک منطقه ای در مازندران

ارسال پیامک منطقه ای به شهر های مختلف استان مازندران،امکان وبژه ای است که بهین پیام در دسترس کاربران قرار داده است.به کمک این امکان می توانید پیامک تبلیغاتی را به افراد ساکن در منطقه ی مورد نظر از یک شهر ارسال کنید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک سن و جنسیت در مازندران

به کمک این امکان ، پیامک تبلیغاتی را می توانید به افرادی با سن و جنسیت مشخص در یک شهر ارسال کنید . با این ارسال دقیقا به افراد مورد نظرتان پیامک ارسال می کنید .

ارسال مشاغل و اصناف مازندران

در این ارسال،پیامک را به افراد دارای شغل و صنف مورد نظر ارسال می کنید.در سامانه پیامکی بهین پیام این امکان با هدف افزایش بیشتر بازدهی تبلیغات کاربران در دسترس قرار گرفته است.

ارسال از طریق آنتن BTS ایرانسل در مازندران

با کمک این امکان می توانید پیامک را به افرادی ارسال کنید که از یک دکل ایرانسل مشخص در یک شهر آنتن دهی می شوند.بنابراین پیامک را به افرادی ارسال می کنید که در یک زمان مشخص در منطقه مورد نظر شما حضور دارند.

امکانات فوق به همراه ده ها امکان دیگر برای مازندران و سایر استان های کشور در بهین پیام قابل استفاده است.
شماره تماس با کارشناسان پشتیبانی:
01135102010 (10 خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود