ارسال پیامک از دکل های ایرانسل BTS

همه امکانات

ارسال اس ام اس با استفاده از دکل های ایرانسل یا همان ارسال BTS یکی دیگر از قابلیت های سامانه ارسال پیامک بهین پیام خواهد بود، که در بالابردن کارایی و بازدهی کمپین شما نقش چشمگیری خواهند داشت.

با استفاده از این قابلیت به راحتی خواهید توانست به تمامی کسانی که از منطقه مورد نظر شما طی 14 روز گذشته، عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی از طریق آنتن های bts ایرانسل ارسال کنید.

در ادامه به معرفی و چگونگی ثبت ارسال پیامک تبلیغاتی از دکل های ایرانسل خواهیم پرداخت و از مزایا و ویژگی های استفاده از آن نام خواهیم برد.

در ویدیو بالا ، ما به طور کامل نحوه ارسال پیامک از دکل ایرانسل را آموزش داده ایم . با استفاده از این ویدیو می توانید در خواست های خودتان را از طریق پنل اس ام اس جهت ارسال اس ام اس دکل ایرانسل ثبت نمایید .

پیامک BTS چیست ؟

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که پیامک BTS چیست باید بگوییم که : در روش ارسال پیامک BTS به پیامک هایی که از طریق دکل آنتن مخابراتی ارسال می شوند پیامک bts می گویند . دکل های مخابراتی (bts) وظیفه آنتن دهی به خطوط ایرانسل را به عهده دارند . این انتن ها محدوده ی 20 کیلومتری اطراف خودش را پوشش می دهد .

ارسال اس ام اس با استفاده از دکل های BTS ایرانسل به چه صورت است؟

ارسال پیامک bts

همان طور که در ابتدا گفته شد، این قابلیت پیامک دکل bts ایرانسل، امکان دسترسی به جامعه هدف با فیلتر های جذابی را در سامانه پیامکی بهین پیام برای شما امکان پذیر خواهد ساخت.
جهت ارسال پیامک های BTS باید ابتدا یک حساب کاربری در پنل اس ام اس رایگان بهین پیام ایجاد کنید .

بر اساس این نوع ارسال، میتوانید به تمامی کسانی که طی 14 روز گذشته، از منطقه مورد نظر و پیشنهادی شما عبور کرده اند، اس ام اس تبلیغاتی از طریق دکل bts ایرانسل ارسال کنید.

با انتخاب و وارد کردن منطقه ی پیشنهادی، تمامی دکل های ایرانسل موجود در محل، یا دکل هایی که آن منطقه را پوشش میدهند، درگیر شده، و به تمامی افراد پیامک ارسال میکنند.

البته توجه داشته باشید پیامک های آنتن BTS ایرانسل (دکل ایرانسل)، با سرشماره 9000 ارسال می شوند به همین دلیل امکان دریافت پاسخ از دریافت کنندگان پیامک وجود ندارد.
در صورتی که شما نیاز به دریافت پیامک دارید یا حتما باید هنگام ارسال پیامک از دکل مخابراتی ایرانسل، شماره اختصاصی انتخاب شوند ، می توانید شماره ی خط اختصاصی 5000 خود را در متن پیامک درج نمایید.

مزایای استفاده از ارسال پیامک دکل ایرانسل BTS

قطعا شما هم تا به این لحظه متوجه مزایا و قابلیت های متنوع استفاده از روش ارسال آنتن BTS شده اید.

در ادامه به چند مورد از ویژگی های این ارسال دکل های bts میپردازیم که قطعا میتواند در برنامه های بازاریابی شما جای داشته باشد.

مزایای ارسال پیامک از دکل bts

1. انتخاب هوشمند جامعه هدف دکل های ایرانسل

یعنی بدانید که برای چه کسانی ارسال میکنید !

انتخاب هدفمند و آگاهانه جامعه هدف با استفاده از فناوری های ارتباطی، را میتوان تعریف صحیحی از انتخاب هوشمند جامعه هدف دکل های bts دانست.

یکی از مزایای ارسال پیامک BTS این مورد است که شما تصمیم میگیرید که تبلیغات پیامکی شما توسط چه کسانی مشاهده شود. مثلا افرادی که 14 روز اخیر از کنار دکل های ایرانسل منتخب رد شوند را به عنوان هدف انتخاب کنید.

2. بازدهی و کارایی بالا در ارسال دکل ایرانسل

یکی دیگر از مزایای استفاده از ارسال دکل های ایرانسل، بازدهی و کارایی قابل توجه این نوع ارسال پیامک دکل bts ایرانسل است، چراکه این ارسال غالبا به شماره های فعالی که اخیرا فعالیت داشته و دکل مخابراتی ایرانسل اونها رو تشخیص داده، انجام میشود.

ارسال پیامک BTS همراه اول

روش ارسال پیامک از دکل bts از سال 1392 تا به الان مخصوص اپراتور ایرانسل بوده و این قابلیت در اپراتور همراه اول غیر فعال است .البته ممکن است در آنیده در اپراتور های دیگری نظیر همراه اول ، رایتل و .. اضافه شود .

شهر های تحت پوشش ارسال پیامک BTS

ارسال پیامک دکل bts ایرانسل

در ارسال bts ایرانسل امکان ارسال به شماره تلفن های ایرانسل تحت آنتن دهی یکی از دکل های مخابراتی فراهم می باشد.
در حال حاضر با توجه به پشتیبانی پنل پیامکی مخابرات، امکان ارسال پیامک bts ایرانسل به حدود 300 شهر فعال می باشد که با انتخاب محدوده و شهر مورد نظر خود، ارسال پیامک دکل ایرانسل صورت می گیرد.
جهت مشاهده لیست شهر های تحت پوششدکل مخابراتی ایرانسل، می توانید در منوی ارسال آنتن (BTS) ایرانسل گزینه شهر های مجاز را انتخاب نمایید تا لیست شهر ها نمایش داده شود.
می توانید راهنمای ارسال پیامک از طریق دکل های مخابراتی BTS را مطالعه نمایید.
سامانه پیامکی بهین پیام،کاربران محترم را دعوت به استفاده از ارسال BTS در کنار سایر انواع ارسال های فعال در سامانه می کند.
لازم به ذکر است .
ارسال دکل ایرانسل تنها جهت ارسال به شماره های ایرانسل می باشد و اگر قصد ارسال پیامک از دکل bts به شماره های همراه اول را داشته باشید می توانید از سایر ارسال های فعال در پنل کاربری مانند ارسال اس ام اس منطقه ای و … در تمامی مناطق کشور استفاده نمایید.

ارسال اس ام اس دکل ایرانسل آسان تر شد!

ارسال آنتن bts چیست

ارسال پیامک از طریق آنتن(bts) ایرانسل یکی از امکانات پرطرفدار پنل پیامک بهین پیام می باشد که کاربران بسیاری از آن استفاده می نمایند.
در این نوع ارسال می توان یک محدوده جغرافیایی مشخص از یک شهری را در سراسر کشور انتخاب کرد تا دکل مخابراتی ایرانسل موجود در آن محدوده، پیامک شما را به شماره های ایرانسلی که از آن دکل های ایرانسل، آنتن می گیرند ارسال کند.
محدودیتی که در گذشته مانع استفاده بسیاری از کاربران از این نوع ارسال دکل ایرانسل می شد،حداقل ارسال 10 هزار پیامک بود که ایرانسل اجازه ارسال کمتر از این تعداد را نمی داد اما خوشبختانه اکنون این محدودیت تعداد ارسال به 50 هزار پیامک افزایش یافته تا تمامی کاربران امکان استفاده از سرویس پیامک دکل bts ایرانسل را داشته باشند.
یکی از ویژگی های مهم این ارسال هزینه پایین هر پیامک نسبت به سایر ارسال ها می باشد.
منوی آنتن (bts) ایرانسل در پنل کاربری فعال می باشد که می توانید اقدام به ارسال اس ام اس از این طریق نمایید.

سامانه پیامکی بهین پیام، همراه و هم مسیر شما

پنل اس ام اس بهین پیام با سالها تجربه در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیامکی و با ارائه آخرین نسخه های قابلیت های ارسال اس ام اس انبوه و ارسال پیامک bts ایرانسل، در کنار شما خواهد تا تجربه دلپذیری از یک بازاریابی پیامکی مدرن داشته باشید.

پشتیبانی تلفنی از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همچنین پشتیبانی آنلاین همه روزه حتی روز های تعطیل از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

021-77943413

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 20

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

  • سامان می گوید:

    سلام توضیحات خوبی بود
    یه سوالی داشتم اس ام اس دکل ایرانسل توی شهر و یا استان خاصی فعاله ؟ و اینکه دقیقا چجوری میتونم یه آنتن دکل ایرانسل خاص رو فقط انتخاب کنم تا به از طریق اون پیامک ها ارسال بشه ؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام . ممنون از اینکه نظرتونو با ما به اشتراک گذاشتید .
      اس ام اس دکل ایرانسل برای تمامی شهر و استان های ایران فعال هست .
      در این روش می تنید متن پیامک ، محدوه مورد نظر و تعداد پیامک BTS که قصد ارسال دارید رو ثبت کنید .

  • شهاب می گوید:

    توی این روش یعنی روش ارسال پیامک تبلیغاتی bts ایرانسل نمیتونیم از بانک شماره خودمون ارسال کنیم ؟
    مثلا یه لیست شماره بدم به دکل bts و اون بیاد و چک کنه که آیا مخاطبین من طی 14 روز گذشته از ان محله عبور کردن یا خیر ؟
    فقط به شماره هایی که از اون منطقه عبور کردند پیامک bts بفرسته

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      خیر، در ارسال پیامک از طریق BTS امکان استفاده از بانک شماره از پیش تعیین شده وجود ندارد .
      در ارسال پیامک BTS می تونید متن پیامک ، محدوده مورد نظر و تعداد پیامک های ارسالی خودتون رو ثبت کنید.

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود