آموزشی

ضرورت تبلیغات و بهترین روش های آن

رشد ایمپرشن
0
(0)

همواره یکی از مهمترین نگرانی های صاحبان کالا و خدمات،رساندن صدایشان به مشتریان خاص خود بوده است.از طرفی یکی از مهمترین نگرانی های مشتریان این است که چگونه می توانند از میان تعداد زیاد محصولات به بهترین انتخاب دست یابند.از این رو امروزه اکثر افراد موفق، یافته اند که بهترین راه برای معرفی خدمات و کالای خود تبلیغات است.این مهم را می توان از جمله معروف (تبلیغات هزینه نیست،سرمایه گذاری است)پی برد.در این میان همواره این عقیده بین مشتریان خدمات و کالاها وجود داشته است که تبلیغ بیشتر یک کالا نشانگر صاحبان دلسوز تر نسبت به فراگیر شدن محصولاتشان دارد و هر چه صاحب یک محصول در پی این هدف باشد،قطعا در کیفیت محصولات خود تلاش بیشتری را انجام می هد.

آیا تا بحال فکر کرده اید که چند روش تبلیغاتی وجود دارد؟ شاید بتوان ده ها روش را نام برد و به فکر استفاده از آن ها بود.از پرکاربردترین ها می توان به تابلوهای تبلیغاتی شهری،آگهی های تلویزیونی، ارسال پیامک تبلیغاتی ، آگهی در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی و پخش تراکت تبلیغاتی را نام برد اما نکته مهم،انتخاب روش مناسب با توجه به هر کسب و کاری می باشد.

نکاتی برای انتخاب بهترین روش های تبلیغاتی:

جامعه هدف تبلیغاتی

در قدم اول باید مخاطبانی را پیدا کنید که نیاز به محصولات و خدمات شما دارند.برای مثال اگر شما یک فروشگاه در شهر داشته باشید، برای تبلیغات آن نمی توانید از آگهی تلویزیونی استفاده کنید زیرا در این صورت مجبور می شوید هزینه بسیار زیادی برای آگهی تلویزیون پرداخت کنید در حالی که اکثر بینندگان اصلا به فروشگاه شما دسترسی ندارند و در واقع این نوع تبلیغ سودی برای شما نخواهد داشت.

بازدهی روش تبلیغاتی

در مرحله بعد، توجه به بازدهی روش تبلیغاتی اهمیت دارد. باید توجه کرد تبلیغات تا چه حد مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.برای مثال تصور کنید تعداد بسیار زیادی تراکت تبلیغاتی در شهر پخش می کنید.اکثر این تراکت ها بدون خواندن دور انداخه می شود و در واقع در عوض تعداد زیادی تراکت که پخش کرده اید فقط تعداد کمی مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.

هزینه تبلیغات

نکته مهم بعدی توجه به هزینه هر کدام از روش های تبلیغاتی است.برای این هدف باید محاسبه کنید به فرض برای مخاطب قرار دادن هزار نفر در هر کدام از روش های تبلیغاتی چه میزان هزینه نیاز است تا بتوانید به صرفه ترین روش را انتخاب نمایید.

روش تبلیغاتی آسان

در نهایت باید به دسترسی آسان روش های تبلیغاتی توجه شود.تبلیغات باید به صورت فوری و آسان در دسترس باشد.برای مثال شما هر هفته محصولات فروشگاهتان را بروزرسانی می کنید.آیا امکان دارد هر هفته تابلوی تبلیغاتی جدیدی در شهر برای اطلاع رسانی محصولات جدیدتان در نظر بگیرید؟ بنابراین لازم است روش آسان و در دسترسی برای تبلیغات انتخاب کنیم.

بهترین روش تبلیغاتی که همه ی مزایای فوق را داشته باشد کدام است؟

تبلیغات دیجیتال

پیشنهاد ما استفاده از پنل پیامک انبوه برای بازاریابی است. پیامک تبلیغاتی به معنی استفاده از ارسال پیامک انبوه در راستای اهداف تبلیغاتی است. ارسال پیامک تبلیغاتی تمامی مزایای نامبرده را به صورت همزمان ارائه می دهد.
با روش ارسال پیامک منطقه ای می توانید پیامک را تنها به مخاطبانی ارسال کنید که در محدوده فعالیت شما می باشند تا نیاز نباشد هزینه اضافی بابت ارسال به شماره های افرادی که دسترسی به خدمات شما ندارند پرداخت نمایید.

باتوجه به اینکه پیامک به تلفن همراه افراد ارسال می شود به همین دلیل مورد توجه درصد زیادی از مخاطبان قرار می گیرد.همچنین هزینه بسیار مناسب این روش تبلیغاتی مزیتی بی نظیر ایجاد می کند.
مهمترین برتری بازاریابی پیامکی دسترسی آسان و فوری می باشد به طوری که در هر لحظه به راحتی قابل استفاده است که در ادامه به توضیح استفاده از آن می پردازیم.

چطور از بهترین روش تبلیغات استفاده کنیم؟

در مرحله اول لازم است در یک سامانه پیامکی رایگان عضو شوید.بهین پیام تمامی امکانات یک سامانه پیامکی حرفه ای را در اختیارتان قرار می دهد.پس از ثبت نام اولیه در بهین پیام می توانید در پنل کاربری در قسمت ارسال پیامک منطقه ای یا پیامک از روی نقشه به محدوده مشخص ، تبلیغات ارسال کنید.

پیامک تبلیغاتی چیست؟

تقریبا همه افراد با پیامک آشنا هستند ولی ممکن است تاکنون از این ابزار برای تبلیغات استفاده نکرده باشند.قطعا شما تاکنون پیامک های مختلفی با گوشی موبایلتان و با متون مختلف به دوستان،آشنایان و همکارانتان ارسال کرده اید.ولی آیا تاکنون اندیشیده اید که می توانید با انتخاب یک متن مناسب به راحتی محصولات خود را تبلیغ کننید و به دیگران ارسال نمایید!

ولی سوال دیگر این است که چگونه می توان متون تبلیغ خود را به صورت انبوه برای دیگران ارسال کرد؟

قطعا این امکان وجود ندارد که مثلا هزار یا ده هزار و یا حتی صد هزار پیامک را با گوشی موبایلتان برای دیگران ارسال نماید. ولی دو روشی که امروزه با کاربرد بیشتری برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تعداد زیاد به کار می رود به شرح زیر است:

1)استفاده از نرم افزار هایی است که به کمک سیمکارت های معمولی پیامک ارسال می کنند.

2)استفاده از سامانه ارسال پیامک تحت وب می باشد که مستقیما به مخابرات متصل می کردند و نیازی به سیمکارت ندارند

و اما این سوال وجود دارد که چه تفاوتی میان این دو روش است؟

در روش اول یعنی استفاده از سیمکارت دو مشکل اساسی وجود دارد و یکی از آن ها نرخ زیاد هر پیامک است.

در روش ارسال پیامک با سیمکارت یا استفاده از سیمکارت نرخ هر پیامک برابر نرخ معمولی پیامکی می باشد که ما به طور روزمره با تلفن های همراهمان ارسال می کنیم.اما این نرخ در روش دوم یعنی استفاده از سامانه های پیامک تحت وب بسیار کاهش یافته و دلیل آن هم اتصال این سامانه ها به طور مستقیم به پنل پیامکی مخابرات یا نمایندگی های معتبر مخابرات می باشد.

مشکل عظیم دیگر روش اول یا استفاده از سیمکارت سرعت بسیار پایین آن می باشد.از طریق سیمکارت به طور متوسط در هر 5 ثانیه یک پیامک ارسال می شود اما از طریق سامانه های ارسال پیامک تحت وب معتبر در هر ثانیه 60 پیامک ارسال می گردد.همان طور که مشاهده کرده اید در روش دوم سرعت ارسال پیامک 300 برابر روش اول است.

پس قطعا روش دوم مناسب تر برای این گونه تبلیغات خواهد بود.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

بازدهی تبلیغات پیامکی چگونه است؟

طبق آمار های موجود،بیش از 95 درصد پیامک های تبلیغاتی ارسالی توسط مشترکین خوانده می شود این نشانگر شرایط مناسب این روش تبلیغات می باشد.

در رابطه با هزینه این تبلیغ اگر شما این روش را با سایر راه های تبلیغاتی مانند نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان ها،ارسال ایمیل های تبلیغاتی که این روز ها به دلیل اسپم شدنشان کم بازده شده اند،تبلیغ در رسانه ها و… مقایسه نمایید شاهد هزینه بسیار کم تبلیغات پیامکی نسبت به هزینه سایر روش های تبلیغات خواهید بود.این در حالی است که این روش بیشترین سود را به شما خواهد رساند.

اما اساسی ترین پرسش این است چگونه باید از بین تعداد زیاد سامانه های پیامکی بهترین را انتخاب کنیم؟

این پرسش نیاز به توضیحات کاملی دارد که در مطلب (بهترین سامانه پیامک کدام است ) به آن اشاره شده است.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود