آموزشی

بهترین ساعت ارسال پیامک تبلیغاتی

خداتی سازی
5
(31)

بهترین ساعت ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از نکات مهمی است که در ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید رعایت شود.برای مثال مخاطب در زمان استراحت توجه زیادی به پیامک نمی کند.

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی تا حد زیادی به محتوای تبلیغاتی پیامک بستگی دارد.برای مثال تبلیغات مواد غذایی یا رستوران ها کمی قبل از زمان وعده های ناهار و شام تاثیر بیشتری نسبت به بعد از صرف ناهار یا شام دارد.برای کار های اداری،شرکتی یا خدماتی بهتر است در ساعات اداری پیامک ارسال شود زیرا در این ساعات تمایل افراد به این خدمات بیشتر است.

در زمان های 6 صبح تا 8 صبح و 4بعدازظهر تا 7 بعد از ظهر که افراد در حال رفتن به محل کار یا برگشت از محل کار هستند اصلا زمان مناسبی برای ارسال پیامک نیست بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی 7 شب تا 9 شب یا 9 صبح تا 12 بعدازظهر می باشد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای خدمات شبانه روزی دارید،پیامک را در ساعاتی ارسال کنید که مخاطب متوجه فعالیت شبانه روزی شود.برای مثال اگر قصد تبلیغ یک سوپرمارکت شبانه روزی را دارید در ساعات پایانی شب پیامک ارسال کنید.مخاطب با مشاهده پیامک شما در این ساعات ، ناخودآگاه به شبانه روزی بودن فروشگاه توجه بیشتری می کند.
هر کسب و کاری با توجه به شناختی که نسبت به مشتریان خود دارد می تواند بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی را مشخص کند.
پیامک در زمان استراحت مخاطبان با توجه به ایجاد مزاحمت نباید ارسال شود.اگر پیامک با ارسال در زمان نامناسب موجب مزاحمت شود نمی تواند تبلیغات تاثیرگذاری را ارائه دهد.به همین دلیل در جهت تبلیغات موثر،در بهین پیام از ساعت 11 شب تا 8 صبح پیامک ارسال نمی شود.
البته پیامک هر زمانی ارسال شود در تلفن همراه مخاطب ذخیره شده و قابل مشاهده است اما ارسال در ساعت مناسب اثرگذاری تبلیغات را بیشتر می کند.
رعایت زمانبندی مناسب ارسال،تا حد زیادی به اثرگذاری تبلیغات و افزایش بازدهی آن کمک می کند.

تنظیمات گروهی

بهترین زمان برای تبلیغات

اکثر افراد تصور می کنند بهترین زمان ارسال پیامک و تبلیغات یک کسب و کار در اوج رقابت است.در مناسبت هایی مانند روز های قبل از عید نوروز و شروع سال تحصیلی جدید،رقابت فروشگاه ها به اوج خود می رسد که قطعا نباید از تبلیغات در این زمان غافل بود.

برای هر کسب و کاری با توجه به زمینه فعالیت،زمان هایی برای اوج رقابت وجود دارد که صاحبان کسب و کار باید به آن توجه کنند و تبلیغات و بازاریابی ویژه ای برای این زمان ها در نظر بگیرند.اما زمان طلایی تبلیغات در اوج رقابت نیست!

در اوج رقابت همه ی کسب و کار ها اقدام به تبلیغات می کنند ولی زمان طلایی تبلیغات زمانی است که سایر رقبا دست از تبلیغات کشیده اند.در زمانی که رقبا به فکر تبلیغات نباشند،کسب و کاری پیشی می گیرد که پیوسته و با برنامه تبلیغات می کند.

بسیاری از کسب و کارها،در زمان پس از اوج رقابت،بازاریابی را جدی نمی گیرند.برای مثال روز های قبل از عید نوروز،فروش همه ی فروشگاه ها افزایش می یابد و هر فروشگاهی تلاش می کند با بازاریابی و تبلیغات،فروش خود را افزایش دهد.

تبلیغات در زمان های اوج رقابت موضوعی جدی است که نباید فراموش شود ولی فروشگاهی بیشترین موفقیت را کسب می کند که پس از فرا رسیدن عید و کاهش مشتری،برنامه ای منظم برای تبلیغات در روز های عادی سال هم داشته باشد.
تبلیغات پیامکی در بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی از شما یک برند شناخته شده می سازد که مشتریان را در هر زمانی به خصوص در زمان اوج رقابت به سوی کسب و کار شما سوق می دهد.
تبلیغات در بهترین ساعت ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به روشی دارد که در هر زمانی به آسانی قابل استفاده باشد.روشی مناسب است که پیوسته در دسترس باشد.

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی با بهین پیام

سامانه ارسال پیامک ، پیشنهادی است که می تواند موفقیت برنامه تبلیغاتی هر کسب و کاری را تضمین کند . سامانه پیامک با دسترسی آسان و هزینه مناسب ،امکان ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات طلایی را به صورت پیوسته ایجاد می کند. می توانید وارد پنل کاربری شوید و به کمک امکانات سامانه پیامکی،برنامه تبلیغاتی خود را  در بهترین زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی اجرا کنید.

برای دریافت راهنمایی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
01135102010 (10 خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای 31

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود