بازاریابی

مزایای برقراری ارتباط پیامکی با مشتریان

ارتباط با مشتریان از طریق پیامک
0
(0)

شرط اول موفقیت هر کسب و کاری،رضایت مشتریان از خدمات و محصولات است.البته جذب مشتریان جدید لازمه ی موفقیت است اما بدون جلب رضایت مشتریان گذشته نمی توان به موفقیت دست یافت.رضایت مشتریان دو گام مهم در بازاریابی است.اول اینکه باعث می شود مجدد به شما مراجه نمایند و در مرحله بعد می توانند با معرفی و اعلام رضایت به سایر افراد برایتان مشتریان جدیدی کسب کنند.
رضایت مشتریان به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن کیفیت خدمات و محصولات است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

اما موضوع مهم دیگر نوع برخورد با مشتری می باشد.برخورد باید طوری باشد تا حس احترام و اعتماد ایجاد شود.برای ایجاد این حس در مرحله اول رفتار مناسب ارائه دهنده خدمات یا محصول هنگام فروش مهم است.اما کار اصلی بعد از فروش شروع می شود.باید اقدامی کنیم تا حس رضایت مشتری را برای مدت ها بعد از خرید هم حفظ شود.در ادامه به نقش ارسال پیامک در ایجاد این رضایت و روش های استفاده از آن می پردازیم.

در دنیایی که بیشتر مشتری محور است کسب و کارها بهتر است از را ه های ارتباطی با مشتریان استفاده کنند و ایجاد یک ارتباط دو طرفه با مشتری این ارتباط را قوی تر خواهد کرد. پنل اس ام اس با امکان ارسال و دریافت پیامک ارتباطی با مشتریان موجب حفظ رضایت مشتریان با ارسال پیامک و برقراری ارتباط با مشتریان برای کسب و کارها می شود.

حفظ رضایت مشتریان با ارسال پیامک

لازم است با مشتریانتان در ارتباط باشید تا از میزان رضایتشان از خرید مطلع شوید.با کیفیت ترین محصولات هم ممکن است در مواردی نتواند رضایت کامل خریدار را جلب کنند اما اگر مسیر ارتباط بین خریدار و فروشنده امکان پذیر باشد و بتوانند از این مسیر میزان رضایتشان را اعلام کنند،گامی مهم در ایجاد حس اعتماد برداشته ایم.اگر مشتری بتواند نقد کند و با برخورد مناسب شما در برابر نقد مواجه شود قطعا رضایتش را درپی دارد.
همچنین با حفظ ارتباط با مشتری می توانید محصولات و خدمات جدید را به آن ها اطلاع دهید تا در صورت تمایل برای خرید مراجعه نمایند.
ارسال sms تبلیغاتی با توجه به کاربرد ساه و بازدهی موثر می تواند یکی از بهترین روش های برقراری ارتباط با مشتریان باشد.در ادامه به نحوه استفاده از این امکان می پردازیم.

روش استفاده از ارسال پیامک برای برقراری ارتباط با مشتریان

در قدم اول لازم است شماره همراه مشتریان را دریافت و در سامانه پیامکی وارد کنید تا به صورت دائمی در دفترچه تلفن که ایجاد کرده اید باقی بماند.از این پس هر زمان که بخواهید می توانید با انتخاب لیست دفترچه به آنها پیامک ارسال کنید و از رضایت محصولاتتان بپرسید.همچنین می توانید یک منشی پیامکی برای افرادی که به پیامکتان پاسخ می دهند تنظیم کنید تا پاسخی مناسب ارسال شود.همچنین می توانید با ثبت تاریخ تولدشان در ارسال دوره ای،امکان ارسال تبریک به صورت خودکار را فراهم کنید.
ده ها امکان دیگر در سامانه بهین پیام با ثبت نام رایگان قابل دسترس می باشد.
در کنار تمامی این روش ها ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری جدید نیز در بهین پیام قابل استفاده است.
جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید:
01135102010 (5خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود