ارسال پیام صوتی

ارسال پیام صوتی انبوه

اگر می خواهید با مخاطبان خود ارتباط موثری برقرار کنید، پیام صوتی انبوه بهترین گزینه برای شما است.

با استفاده از خدمات پیام صوتی انبوه بهین پیام، می توانید به راحتی و با هزینه ای مقرون به صرفه، آوای صوتی خود را در قالب یک پیام صوتی به مخاطبان هدف ارسال کنید.

نمونه پیامک صوتی

شما می توانید با استفاده از 2 روشی که در ادامه معرفی می کنیم، متن تبلیغاتی خود را به آوای صوتی تبدیل کنید و پس از آپلود کردن آن در سامانه ارسال پیام صوتی بهین پیام، برای انبوهی از شماره موبایل های خودتان و یا مخاطبین سطح شهر ارسال نمایید. در زیر 2 نمونه پیامک صوتی آماده را مشاهده می کنید که کاربران ما قبلا ارسال کرده اند:

نمونه پیامک صوتی اطلاع رسانی

نمونه پیامک صوتی تبلیغ موزشگاه

ارسال پیامک صوتی

روش های ارسال پیام صوتی

ضبط آوای صوتی

ضبط آوای صوتی

در این روش با استفاده از یک نرم افزار ریکوردر صدای خود را ضبط می کنید و یا به گوینده های حرفه ای سفارش می دهید.

تبدیل متن به گفتار

گوینده مجازی

در این روش نیاز نیست هزینه ای بابت تولید آوای صوتی دهید . متن خود را به ربات گوینده مجازی پنل صوتی بدهید تا متن شما را به گفتار تبدیل کند.

چگونه پیامک صوتی ارسال کنیم؟

اگر میخواهید با محیط سامانه ارسال پیام صوتی بهین پیام آشنا شوید و مراحل ارسال تماس صوتی را در ادامه انجام دهید.

مرحله دوم:

پس از ثبت نام و فعالسازی پنل پیام صوتی باید، هدف خود را از ارسال پیام صوتی مشخص کنید؟ ( تبلیغات یا اطلاع رسانی؟)

چنانچه پیش از ثبت نام قصد تست ارسال پیامک صوتی رایگان را دارید با کارشناسان ما جهت دریافت پنل تستی تماس بگیرید.

مرحله چهارم:

متن را تبدیل به صوت کنید. می توانید با گوینده مجازی سامانه این کار را انجام دهید و یا خودتان آوای صوتی را ضبط کنید و سپس در پنل صوتی آپلود کنید. در نهایت این صدای تبلیغاتی شماست که به گوش مخاطب می رسد.

مرحله اول :

برای ارسال پیام صوتی انبوه شما نیاز به یک سامانه پیام صوتی پیشرفته دارید . برای اینکار می توانید در بهین پیام ثبت نام کنید. 
جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید.

مرحله سوم:

حال یک متن تبلیغاتی مناسب با هدف خود بنویسید. برای اینکار از بانک پیامک مناسبتی بهین پیام نیز می توانید کمک بگیرید.

مرحله پنجم :

در این مرحله گروه مخاطبین خود را مشخص کنید و سپس دکمه ارسال را فشار دهید. هم اکنون آوای صوتی تبلیغاتی شما طنین انداز خواهد شد.
جهت مشاوره رایگان با 01135102010 تماس بگیرید .

ثبت نام پنل
قبلا عضو شدم

پیامک صوتی چیست؟

در پاسخ به این سوال و اینکه تبلیغات صوتی چیست باید گفت انتقال محتوای تبلیغاتی در قالب VOICE و یا آوا،اصطلاحا پیامک صوتی و یا تماس صوتی نامیده میشود.

نحوه ی کارکرد این قابلیت به این طریق است که با استفاده از آن خواهید تواسنت تبلیغات و یا اطلاع رسانی های مورد نظر خود را علاوه بر قالب متنی،در حالت صوتی نیز ارسال کنید.

با استفاده از این قابلیت خواهید توانست که به تمامی شماره های همراه و حتی تلفن های ثابت دسترسی داشته باشید و برای آنها پیامک ارسال کنید.

بعد از ثبت و تنظیم یک آوای صوتی(که در ادامه به آن میپردازیم)، با شماره هایی که قصد ارسال به آنها را دارید و یا شماره های موجود در بانک شماره های پنل برای ارسال منطقه ای، تماس گرفته شده و آوا به صورت خودکار برای مخاطب قرائت میشود و بعد از اتمام تماس به صورت خودکار قطع میشود.

آوای صوتی ارسالی به صورت پالس محاسبه میشود.

پیام صوتی چیست؟

مزایای ارسال پیامک صوتی

معایب ارسال پیامک صوتی

قوانین و مقررات ارسال پیام صوتی

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک صوتی یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای کسانی خواهد بود که بازدهی تبلیغاتی در اولیت کاری آنهاست.

تماس صوتی تبلیغاتی امروزه به یکی از پرتقاضا ترین قابلیت ها و امکانات سامانه پیامکی بهین پیام تبدیل شده که که شما را از هر بستر تبلیغاتی مشابه دیگری بی نیاز خواهد کرد.

ابتدا به تعریف پیامک صوتی، در ادامه ی آن به چگونگی ثبت و در نهایت به کارکرد ها و اهمیت های این قابلیت خواهیم پرداخت.

سامانه پیامک تبلیغاتی بهین پیام با ارائه بهترین و به روزترین امکانات یک پنل پیامکی در کنار شما خواهد بود تا به تمامی پرسش های شما در ارتباط با تبلیغات صوتی پاسخگو باشد.

برای اینکه هر چه زودتر از امکانات سامانه پیامکی بهین پیام بهره مند شوید،میتوانید از طریق لینک ثبت نام رایگان به جمع خانواده ما بپیوندید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید 👈

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید 👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی

ارسال پیامک صوتی

بیشترین کاربرد ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی با اهداف تبلیغاتی می باشد.برای مثال قصد تبلیغ یک فروشگاه را دارید.در ابتدا محتوای تبلیغاتی خود را تبدیل به صوت می کنید و پس از مشخص کردن مخاطبان،ارسال پیامک صوتی انبوه تبلیغاتی را ثبت می نمایید.برای انتخاب مخاطبان می توانید از بانک اطلاعاتی شماره تلفن های منطقه ای یا سن و جنسیت و سایر بانک های اطلاعاتی قابل دسترس در سامانه استفاده نمایید.همچنین اگر از قبل مخاطبانتان را مشخص کرده اید می توانید شماره های آن ها را برای ارسال پیام صوتی در پیامک وارد نمایید.

همچنین یک مورد دیگر که کسب و کار ها از ارسال پیامک صوتی انبوه استفاده می کنند، خدمات اطلاع رسانی و یادآوری است. به عنوان مثال صورتحساب و یا اخطاریه ها را می توانید بصورت یک فایل صوتی از قبل آماده شده تهیه کنید، سپس در سامانه ارسال پیام صوتی آپلود کنید و طبق تنظیمات برای افراد خاص مورد نظر خود در قالب تماس صوتی ارسال کنید. در ادامه بیشتر به این موضوع پرداختیم.

ارسال پیام صوتی اطلاع رسانی

ارسال پیام صوتی اطلاع‌رسانی به معنای ارسال پیام‌های صوتی به افراد یا گروه‌ها با هدف اطلاع‌رسانی یا انتقال اطلاعات است. معمولا برای هماهنگی دیدار ها و یادآوری زمان ملاقات یا اطلاع رسانی اخبار به مخاطبان از تماس تلفنی استفاده می کنیم.این کار تا زمانی قابل انجام است که تعداد افراد زیاد نباشد.ارسال پیام صوتی از پنل ارسال پیامک صوتی،قابلیت تماس تلفنی و پخش صوت شما به تعداد زیادی از افراد را فقط با یک بار ثبت دارد.بدین ترتیب سامانه پیام صوتی، آوای شما را به تعداد زیادی از مخاطبانتان به سرعت ارسال می کند.

چرا پیامک صوتی ارسال کنیم؟

مزایای ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی به عنوان یک ابزار ارتباطی دارای مزایا و کاربردهای خاصی است که ممکن است برخی افراد به آن روی بیاورند. در زیر چند دلیل برای ارسال پیامک صوتی ذکر شده است:

سرعت و آسانی: ارسال پیام صوتی به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به تایپ کردن، اطلاعات و نظرات خود را به دیگران انتقال دهید. همچنین می توانید از نمونه پیام صوتی تبلیغاتی های آماده استفاده کنید.
احساسات و ادراک صدا: این نوع پیام‌ها به افراد اجازه می‌دهد تا با صدای خود احساسات، نگرش، و اطلاعات بیان کنند که از طریق متن ممکن نباشد.
انتقال اطلاعات دقیق‌تر: در برخی موارد، ممکن است اطلاعات دقیق‌تری از طریق صدا منتقل شود تا متن، به خصوص در مواقعی که نیاز به توضیحات دقیق یا فهم دقیق اطلاعات باشد.
مواقعیت‌های نیازمند تمرکز: وقتی که شما در مواقعی هستید که نمی‌توانید به خوبی تایپ کنید، مثلاً در حین رانندگی یا انجام کارهای دیگر، گوش دادن به پیام صوتی ارسال شده از اپراتور پیام صوتی به شما اجازه می‌دهد تا با از پیام آن مطلع شوید.
گروه‌های کاری یا پروژه: در محیط‌های کاری و یا جمع های کوچکتر، ارسال پیام صوتی می‌تواند راه حلی موثر برای ارتباطات داخلیو یادآوری موضوعات بین اعضای گروه‌های پروژه باشد.

پیامک صوتی به چه شماره هایی ارسال می شود؟

امکان ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی صوتی به تمامی بانک های اطلاعاتی و ارسال تکی و گروهی مهیا می باشد.
برای مثال در بانک اطلاعاتی منطقه ای ، کافیست به جای شماره ی ارسال کننده،گزینه تماس تبلیغاتی صوتی و سپس یکی از آوا های ذخیره شده خود را انتخاب و پس از آن منطقه مورد نظر را جهت ارسال پیامک منطقه ای انتخاب کنید تا سیستم به صورت خودکار پیامک صوتی را به شماره تلفن های موجود در آن منطقه ارسال کند.
همچنین می توانید نمونه پیام صوتی تبلیغاتی را به صورت تکی یا گروهی به شماره های مورد نظرتان نیز ارسال نمایید.
علاوه بر شماره همراه امکان ارسال پیامک صوتی به شماره تلفن های ثابت نیز امکان پذیر است.

ویژگی های ارسال صوتی

در ادامه به چند مورد از مواردی اشاره خواهیم کرد که از جمله مزایا و دلایل انتخاب آوای صوتی تبلیغاتی برای عملکرد استراتژی های بازاریابی محسوب میشود.

گوینده شو!

یکی از راه های ایجاد آوا صوتی،گویندگی توسط خوده شماست!

با استفاده از استودیوی صدابرداری پنل اس ام اس بهین پیام به راحتی میتوانید آوای تبلیغاتی موردنظرتان را گویندگی کنید.

بعد از ضبط آوای تبلیغاتی و ذخیره کردن آن،میتوانید آن را در تمامی ارسال پیامک منطقه ای و یا ارسال های گروهی و تکی استفاده کنید.

گوینده مجازی

از دیگر راه های ایجاد آوای تبلیغاتی، استفاده از گوینده مجازی در داخل سامانه پیام صوتی شماست.

با استفاده از گوینده مجازی میتوانید به راحتی متن خود را در عرض چند ثانیه به آوا تبدیل کنید و از آن در تماس تبلیغاتی صوتی استفاده کنید.

در ادامه به چند مورد از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد پیامک صوتی خواهیم پرداخت.

ارسال بلک لیست

ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی قابلیت رد شدن از فیلتر های بلک لیست را خواهد داشت.

با استفاده از این نوع ارسال به تمامی شماره ها،حتی کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دسترسی خواهید داشت و برای آنها نیز ارسال پیام صوتی انبوه انجام دهید.

این قابلیت باعث شده تا ارسال آوای صوتی تبلیغاتی از طریق اپراتور پیام صوتی بهین پیام به یکی از مورد تقاضا ترین انواع ارسال ها تبدیل شود.

با استفاده از این قابلیت به راحتی میتوانید ارسال پیامک به بلک لیست را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

دسترسی به شماره های ثابت

از دیگر ویژگی های تبلیغات صوتی،امکان دسترسی به شماره های ثابت است.

پیامک صوتی هیچ محدودیتی در زمینه شماره های ارسال کننده ندارد و به تمامی شماره ها،از جمله بلک لیست و حتی شماره های ثابت هم دسترسی خواهید داشت.

آموزش ثبت ارسال پیامک صوتی

بعد از وارد شدن به پنل کاربری خود، وارد قسمت پیامک صوتی شوید.

همان طور که در ابتدا توضیح داده شد برای ایجاد یک آوای صوتی و ارسال پیامک صوتی انبوه دو راه وجود دارد.

گویندگی آوای صوتی


اگر قصد دارید که آوای صوتی را خود را ایجاد کنید و صدای شما برای کاربران پخش شود،نیاز است تا از قسمت منوی پیامک صوتی موجود در پنل، وارد قسمت “استودیو صدابرداری” شوید و آوای مورد نظر را گویندگی کنید.

برای آشنایی بیشتر با ایجاد و گویندگی آوای صوتی میتوانید از ویدیوی آموزشی ابتدای این صفحه استفاده کنید.

گوینده مجازی

یکی دیگر از امکانات ایجاد آوای صوتی استفاده از قابلیت گوینده مجازی در سامانه ارسال پیام صوتی پیشرفته Behinpayam خواهد بود.

گوینده مجازی

با استفاده از این قابلیت به راحتی خواهید توانست متن اس ام اس تبلیغاتی خود را به آوای صوتی تبدیل کنید.

بعد از وارد شدن از قسمت پیامک صوتی > گوینده مجازی وارد صفحه بالا میشوید.

در ابتدا میتوانید عنوانی برای آوای خود انتخاب کنید.

گوینده مجازی خود را که متشکل از دو گوینده آقا و یک گوینده خانم هستند را انتخاب کرده و متن پیامک خود را بنویسید.

روی آیکون PLAY کلیک کرده و آوای ایجاد شده را گوش دهید و در صورت تایید آن را ارسال کنید تا از طریق اپراتور پیام صوتی به گوشی تلفن مخاطبین برسد.

سامانه پیامکی بهین پیام، همراه و هم مسیر شما

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی بهین پیام با سالها تجربه در زمینه تبلیغات، اپراتور پیام صوتی و بازاریابی پیامکی و با ارائه آخرین نسخه های قابلیت های ارسال اس ام اس انبوه، در کنار شما خواهد تا تجربه دلپذیری از یک بازاریابی پیامکی مدرن داشته باشید.

پشتیبانی تلفنی از شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همچنین پشتیبانی آنلاین همه روزه حتی روز های تعطیل از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

021-77943413

8 دیدگاه ها

  • غزاله می گوید:

    سلام چند روز پیش یه پیامک برام اومد که نوشته بود شما یک پیام صوتی دارید و اگه میخواهید آن را بشنوید در باشگاه کلاب صوتی عضو شوید
    این اس ام اسی که برام اومده یعنی من پیام صوتی تبلیغاتی دارم ؟ امکانش هست که شارژ من کم بشه ؟
    قبلا یه بار عضو یه سرویسی شده بودم که هر روز 100 تومن از شارژم کم میشد نمیخوام دوباره شارژم کم بشه

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      2 حالت وجود داره ، ممکنه یک نفری برای شما پیام صوتی فرستاده ولی چون شارژ نداشته بصورت کامل ارسال نشده . درصورت پذیرفتن میتونید شارژ اون پیامک رو خودتون پرداخت کنید تا به اون صوت گوش بدید .
      حالت دوم هم ممکنه که این پیامک عضویت در سرویس مبتنی بر محتوا باشه که بازم ممکنه ازتون شارژ کم کنه .
      بطور کلی برای پیام صوتی تبلیغاتی شما پیامک دریافت نمی کنید بلکه گوشی شما زنگ میخوره و به صورت یک تماس صوتی از قبل ضبط شده براتون یک آوای صوتی پخش میشه .

  • محمد اخباری می گوید:

    من صدام خوب نیست چجوری میتونم از یه نفر دیگه به عنوان گوینده استفاده کنم ؟ شما خودتون گوینده ای دارید که صداش خوب باشه دارید ؟
    چون تاثیر صدا توی تاثیرگذاری اون پیام صوتی خیلی زیاده و ترجیح میدم که صدای گوینده خانم باشه تا تبلیغات صوتی تا آخر شنیده بشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام آقای اخباری
      شما میتونین از طریق گزینه پیامک صوتی>ثبت آوای جدید اقدام به گویندگی متن مورد نظر خودتون کنین و در نهایت فایل قرائت شده برای سامانه آپلود کنین.
      همچنین از طریق گوینده مجازی که در سامانه پیامکی بهین پیام وجود داره ، میتونید متنی رو بنویسید و گوینده مجازی اون رو در قالب یک آوا به شما خروجی میده .
      سپس طبق مراحل گفته شده فایل تولید شده را برای سامانه آپلود کنین .
      با استفاده از گوینده مجزی نیاز به استخدام یک نفر نیست و خیلی راحت میتونید صدای خانم ، آقا و … تنظیم کنید

  • علی محمدی می گوید:

    سلام من از سامانه ارسال پیام صوتی بهین پیام پیامک صوتی انبوه ارسال کردم و راضی هستم
    ممنون از پنل ارسال خوبتون

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      ممنون از شما که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید

  • مهندی نامدار می گوید:

    درود و خسته نباشید
    برای ارسال پیامک صوتی کدوم پنل پیامکی شما برای خرید بهتره؟ استارتر یا دوستاره؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      شرایط ارسال پیامک صوتی در تمام پنل ها یکسان است . فقط تعرفه ارسال پیامک صوتی متفاوت هست . جهت دریافت مشاوره خرید با 01135102010 تماس بگیرید.

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 25

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود