امکانات بهین پیام

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

گروه افراد
0
(0)

برای ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه نیاز به لیستی از شماره تلفن های همراه گیرندگان است.در سامانه پیامکی،روش های زیادی برای پیدا کردن این شماره ها در دسترس می باشد.یکی از این روش ها،ارسال پیامک سن و جنسیت است.در واقع گیرندگانی با سن و جنسیت مورد نظر در یک شهر را انتخاب می کنید.برای مثال انتخاب می کنید تا پیامک به آقایانی در بازه سنی 25 تا 30 سال ساکن در شهر تهران هستند ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران انجام شود.این انتخاب با توجه به نیاز کاربر قابل تغییر است.

راهنمای ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

در قدم اول لازم است در سامانه پیامکی بهین پیام عضو شوید . برای ثبت نام فوری و رایگان در بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک کنید . پس از ثبت نام پنل اس ام اس و ورود به سامانه،می توانید از ارسال سن و جنسیت استفاده نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

در پنل کاربری،دو منوی سن و جنسیت همراه اول و منطقه ای و جنسیت ایرانسل برای این منظور در دسترس است.
با کلیک بر منوی سن و جنسیت همراه اول،دو گزینه ی ارسال جدید و محدوده های تحت پوشش را مشاهده می کنید.با انتخاب گزینه ی ارسال جدید وارد صفحه وارد سازی متن پیامک،انتخاب شماره ارسال کننده و زمان ارسال می شوید.در مرحله بعد استان،شهر، جنسیت و بازه ی سنی مورد نظر را انتخاب می کنید.همچنین در این مرحله می توان انتخاب نمود که پیامک به خطوط دائمی یا اعتباری همراه اول ارسال شود.پس از انتخاب این موارد،تعداد شماره های گیرندگان نمایش داده می شود تا کاربر تعداد شماره های مورد نیاز برای ارسال پیام را انتخاب نماید.پس از ثبت نهایی،پیامک در زمان تنظیم شده به مخاطبان ارسال می شود.
با کلیک بر منوی پیامکی منطقه ای و جنسیت ایرانسل نیز گزینه های ارسال جدید و محدوده های تحت پوشش نمایش داده می شود.در این منو نیز با انتخاب گزینه ارسال جدید می توانید متن پیام،زمان ارسال و شماره ارسال کننده را انتخاب نمایید.در مرحله بعد با انتخاب ارسال شهر و جنسیت می توانید استان،شهر و جنسیت دریافت کنندگان را انتخاب نمایید.پس از انتخاب این موارد تعداد شماره های موجود نمایش داده می شود و می توانید تعداد شماره های مورد نیاز خود برای ثبت نهایی ارسال را انتخاب کنید.

هزینه ارسال پیامک سن و جنسیت

این ارسال برای تمامی کاربر ها به صورت رایگان فعال است.فقط کافی است به تعداد پیامک مورد نیاز برای ارسال ، اعتبار پیامکی خریداری نمایید.

برای ثبت نام فوری و رایگان در بهین پیام،عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک نمایید
جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت و دریافت راهنمایی با شماره های زیر تماس بگیرید:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود