آموزشی

صرفه ی اقتصادی تبلیغات پیامکی

رشد درآمد
0
(0)

آيا صرف هزينه براي تبليغات از طريق پيامك به صرفه است؟

در پاسخ به اين سوال اولين نكته ايي كه بايد مورد توجه قرار گيرد اين است كه به كار بردن عبارت صرف هزينه براي تبليغات نمي تواند جمله ي صحيحي باشد.زيرا همان طور كه بار ها شنيده ايم نمي توان براي تبليغات كلمه ي هزينه را به كار برد و تبليغ همواره نوعي سرمايه گذاري است.

اما اين كه براي دريافت بيشترين بازدهي از چه نوع تبليغي استفاده شود همواره جاي بحث دارد.

اگر تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد قطعا به اين موضوع پي خواهيد برد كه هرگز نبايد از تبليغ از طريق سامانه ارسال پيام كوتاه صرف نظر كرد.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ابتدا با مقايسه اجمالي بين روش هاي تبليغاتي مختلف شروع مي كنيم.

همان طور كه آشكار است امروزه علاوه بر تبليغ از طريق پيامک ، تبليغات هاي تلوزيوني، تابلو هاي خياباني و تبليغ در سايت هاي پر بازديد اينترنتي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند.

اما هر كدام از انواع اين تبليغ تا چه حد مي تواند موثر باشد و هزينه تبليغ را تبديل به سود كنند?

قطعا همه از هزينه هاي زياد تبليغ در تلوزيون مطلع هستيد و تبليغ تنها شركت ها و كارخانه هاي بزرگ در تلوزيون خود گواه اين ادعاست. از طرفي در تلوزيون شما نمي توانيد مخاطبانتان را طبق سليقه ي خود انتخاب كنيد و هنگام پخش تبليغ ممكن است همه ي اقشار و نقاط كشور مجبور به ديدن آگهي شما باشند.

نوع ديگر تبليغ به صورت درج بنر در سايت هاي پر بازديد اينترنتي است كه قطعا به هنگام ورود به هر سايتي به فراواني قابل مشاهده است.

اما اين تبليغ ها تا چه حد مي توانند موثر باشند؟

با توجه به تجربيات کسب شده در رابطه با اين نوع تبليغ، مي توان گفت براي دريافت روزانه تنها 100 كليك از يك بنر در سايت اينترنتي معتبر، بايد ماهانه بيش از 500 هزار تومان خرج كرد كه قطعا هزينه زيادي است.البته ممكن است اين نوع تبليغ براي خيلي از زمينه هاي كاري مفيد باشد اما مشكلي كه هميشه گريبانگير است باز همان مشكل عدم توانايي در انتخاب اختصاصي مخاطبان است و ممكن است بازديد كننده از محصول يا خدمات شما در شهر يا استاني زندگي كند كه دسترسي به كالا يا خدمات شما برايش غير ممكن است.يا از سن و يا جنسيتي غير متناسب با محصول شما برخوردار باشد.

اما در تبليغ از طريق سامانه پيامك با پرداخت كمترين هزينه مي توانيد تبليغي با بيشترين بازدهي را داشته باشيد و مطمئن باشيد اكثر افرادي كه پيامكتان به دستشان رسيده، آن را مطالعه مي كنند.

نكته بسيار مهم ديگر اين است كه شما متناسب با خدمات و محصولات خود مي توانيد به صورت كاملا تخصصي مخاطبان خود را انتخاب كنيد تا پيامكتان تنها به آن ها ارسال شود.

اين تخصصي شدن می تواند شامل انتخاب دقيق منطقه مورد نظر شما جهت ارسال پيامك و همچنين سن و جنسيتي باشد كه كالا يا خدمات شما مخصوص آن ها است که اين امكان بازدهي ييشتر با هزينه ي كمتر را مي دهد.

شما حتي مي توانيد پيامك خود را به افراد با مشاغل يا شرايط خاص تحصيلي و … ارسال كنيد.

قابل ذكر است تمامي اين امكانات به بهترين نحو در بهين پيام تعبيه شده تا شما بتوانيد بهترين بازدهي در تبليغ را داشته باشيد.

اميدواريم توانسته باشيم به اطمينان شما به تبليغ از طريق پيامك افزوده باشيم

اگر نياز به راهنمايي بيشتري داريد مي تواند با پشتيبانان تماس گيريد.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود