بازاریابی

راهنمای استفاده از سامانه پیامکی برای بانک ها و موسسات مالی

پیامک بانک
0
(0)

حتما همه ی ما تا به حال پیامک های مربوط به کسر وجه و پرداخت اقساط و تسهیلات ویژه و … رو از طرف بانکی که در آن حساب داریم، دریافت کردیم.

بیشتر روش های بازاریابی و ارتباط با مشتری از طریق تلفن همراه مثل شبکه های اجتماعی وابسته به اینترنته، از زمان های گذشته که بانک ها از پیامک برای گسترش کسب و کار و اطلاع رسانی استفاده میکردن، سرعت اینترنت به شدت پایین بود، اما تلفن همراه در دسترس همه بود حتی در حال حاضر هم ممکنه اینترنت با امکانات بی شمارش قطع باشه اما ارسال پیامک تا زمانی که گوشی همراه در دسترس مردم باشه، هم چنان به عنوان یک روش تبلیغاتی پربازده باقی میماند.

اون زمانی که برای برداشت پول از حسابمون باید در ساعت اداری دفترچه حساب به دست ساعت ها تو صف طولانی بانک میموندیم یا برای پرداخت قبض و قسط و… حسابی کلافه میشدیم ، با مدرن شدن بانک ها به وضعیت مطلوب الان رسیده که فقط با یه اینترنت همراه همه کارهامونو انجام میدیم.

اما تا به حال به این قضیه فکر کردین که اگه بانک ها سامانه ارسال پیامک نداشتن اصلا استفاده از اینترنت همراه ممکن بود؟

اگر واریز وجه و برداشت، مبلغ قسط، پرداخت قبض و خرید شارژ برای ما به صورت خودکار پیامک نمیشد اصلا بانکداری نوین میتونست کارآمد باشه؟

البته استفاده از پنل پیامکی برای بانک ها و موسسات مالی فقط محدود به این موارد نمیشه و این موسسات میتونن برای بازاریابی و تبلیغاتشون هم به بهترین نحو از ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده کنن.

جذب و حفظ مشتری با پنل پیامکی

هنگام افتتاح حساب در هر بانکی شماره همراه شما به همراه اطلاعات هویتی ازتون دریافت میشه پس بانک ها سرنخ لازم برای ثبت مشتری بالقوه رو به راحتی به دست میارن.

اما مشتریان شما به اندازه تمام کسانی هستن که میتونن در مهلت مشخصی به شما دسترسی پیدا کنن، یعنی کل شهر!!!

قطعا امکانات و تسهیلات بانکی از پشت دیوار بانک ها قابل مشاهده نیست و تابلو بانک فقط میتونه مشتری های بالقوه رو جذب کنه. پس باید به صورت تخصصی روی بخش بازاریابی بانک ها تمرکز کنیم.

حتی اگر هزینه گرانترین بیلبوردها رو بدین باز هم ممکنه شکست بخورین نه به این خاطر که رهگذرها نقاط مرتفع رو نمیبینن بلکه به این خاطر که اغلب، مردم نگاهشون به کف دست و گوشی موبایلشونه!!!

نه تنها توی خیابون بلکه تو خونه هم به صفحه کوچیک گوشی همراهشون چشم دوختن.

“در واقع در قرن 21 همه ما به استفاده از گوشی همراه معتاد هستیم”

با این حال به نظر شما احتمال پیگیری برای پیدا کردن یه بانک خوب از طریق سرچ گوگل بیشتر هست یا دریافت پیامک تبلیغاتی تسهیلات ویژه اون بانک؟

در بازاریابی پیامکی این شما هستین که به دنبال مشتری میرین. شما میتونین انتخاب کنین که پیامک برای چه کسانی ارسال بشه، چند ساله باشن، اهل چه شهر یا منطقه ای باشن و یا حتی چه شغلی داشته باشند. به این روش ارسال پیامک منطقه ای می گویند.

بنابراین شما به دنبال افراد اشتباه نمیرین و افرادی رو جذب میکنین که احتمال زیاد به شما وفادار میمونن. مشتری وفادار کسی هست که حس میکنه شما بیشتر از مشتری معمولی بهش اهمیت میدین و به اون احساس ویژه ای دارین. شما میتونین با ارسال پیامک های تبریک تولد و اعیاد از طریق ارسال اختصاصی و آوردن نام مشتری در ابتدای پیام این حس رو در مشتری ایجاد کنین. بگذارین با هم صمیمی تر باشین، یا حتی تسهیلات خودتونو به صورت ویژه به این افراد معرفی کنین، تسهیلات همیشه جذابه و در دهان ها میچرخه!!!

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

اولویت بیشتر با مشتریان همیشگی

مخاطبان پیامکی مشتریان بالقوه هستند و بعد از افتتاح حساب به مشتری بالفعل تبدیل میشن. اما هزینه نگه داشتن یک مشتری قدیمی خیلی کمتر از جذب یه مشتری جدید هست.

معمولا 40 درصد از درآمد از مشتریان ویژه تامین میشه و همیشه فروش دوم از فروش اول راحتتره پس سعی کنین به اندازه همون بار اول هیجان انگیز باشین.

در نظر داشته باشین که تبلیغ شما به راحتی فراموش میشه مگه اینکه حسی از ضرورت و حرکت در متن ایجاد کنین.

مثلا میتونین با ایجاد تاریخ پایان، ترس از پایان پیشنهاد ویژه رو در مشتری ایجاد کنین. مثلا تنها پنج روز برای افزایش موجودی بانکی و دریافت تسهیلات فرصت باقی است!!! پنل پیامکی عضو جدانشدنی موسسات مالی و بانک هاست، بانکداری مدرن بدون سامانه ارسال پیامک هیچ معنایی نداره!!

همین حالا در سامانه پیامکی بهین پیام ثبت نام کنین و ارتباط همیشگی و مفید خودتون با مشتریانتون پایه ریزی کنین.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود