آموزشی

7 واقعیت درباره ی پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی
0
(0)

تعجبی نخواهد داشت اگر بگوئیم نسل ما بزرگترین طرفداران تلفن همراه هسستند که اغلب زمان آزاد خود را طی روز صرف استفاده از تلفن همراه می کنیم. نکته جالب توجه اینجا است که حتی با افزایش معرفی برنامه های مختلف پیامرسان و چت آنلاین، همچنان مردم علاقه ی خاصی به ارسال پیامک و ارتباط پیامکی دارند.

طبق آمارها در حال حاضر 69 درصد کاربران تلفن همراه از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. پس همچنان برای 31% دیگر ارسال و دریافت پیامک بهترین راه ارتباطی است چرا که نیازی به امکانات خاص و بسته ی اینترنتی ندارند. علاوه بر این همچنان پیامک سریع ترین راه ارتباطی بین دو تلفن همراه شناخته می شود.

با روی کار آمدن فضاهای مجازی و سامانه های پیامکی دیگر کمتر کسی از روش های قدیمی برای تبلیغات استفاده می کند این نرم افزارها به راحتی بر روی گوشی نصب می شوند و می توانند برای کسب و کار خود بازاریابی انجام دهند بازاریابی و تبلیغات پیامکی یکی از این روش های نوین است که فرد بدون صرفه هزینه زیاد و زمان برای کسب و کار خود به تبلیغات می پردازد.

این میزان محبوبیت استفاده از اس ام اس سبب شده تا بسیاری از کسب و کارها این روزها از پنل اس ام اس به عنوان اصلی ترین راهکار بازاریابی و جذب مشتری استفاده کنند. برای اثتبات قدرتمندی پیامک تبلیغاتی در امر بازاریابی، به صورت خلاصه 12 دلیل را مورد بررسی قرار داریم که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مزایای ارسال پیامک انبوه

1.متوسط نرخ خوانده شدن پیامک تبلیغاتی برابر با 95% در دنیا و 98% در سطح کشور است. در مقایسه با ایمیل که این مقدار برابر با 20% می باشد، قطعاً استفاده از سامانه پیامکی و ارسال پیامک انبوه تأثیرگذاری چشمگیری خواهد داشت. علاوه بر این همانطور که گفتیم پیامک سریع ترین راه ارتباطی است، به همین دلیل 90% از کل اس ام اس تبلیغاتی های ارسالی تنها در عرض 3 دقیقه اول خوانده می شوند.

2.هزینه ی یک کمپین تبلیغات پیامکی از تمامی روش های تبلیغاتی دیگر کمتر است. با این تفاوت علاوه بر این که این ارزانی باعث کاهش کیفیت تبلیغات نمی شود، بلکه با افزایش چشمگیر بازدهی نیز همراه است. علاوه بر این استفاده از پنل اس ام اس برای کاربران شرایط تبلیغات به تعداد بیشتری از مخاطبان را در مقایسه با تمامی روش های تبلیغات فراهم می کند.

3.برای کسب و کارهایی که قصد برگذاری فروش های ویژه و یا اعمال تخفیفات روی کالاها و خدمات خود دارند، ارسال پیامک انبوه از کوپن های تخفیفی چاپی 10 برابر بیشتر بازدهی خواهد داشت.

4.پنل اس ام اس شرایطی را برای کاربران ایجاد کرده تا بتوانند با مخاطبان خودشان تعامل دو طرفه داشته باشند. در هیچ یک از روش های تبلیغاتی نمی توان ارتباط دو طرفه با مخاطب برقرار کرد. در نتیجه امکان سنجش بازخورد تبلیغات کمی مشکل خواهد بود. اما سامانه پیامکی با قابلیت دریافت اس ام اس شرایط یک ارتباط دوطرفه مناسب بین کسب و کار و مشتریان را فراهم می کند.

5.مشتریان علاقه ی بیشتری به دریافت پیامک تبلیغاتی با محتوای تخفیفی دارند و دوست دارند پیشنهادهای ویژه را از طریق پیامک دریافت کنند. به طور کلی مخاطبان معمولاً ارتباط پیامکی را به در دسترس ترین گزینه انتخاب می کنند.

6.در سال های اخیر علاقه ی مردم به خرید غیرحضوری بیشتر گردیده و شیوع ویروس کرونا نیز باعث افزایش این تقاضا گردیده است. در این شرایط کسب و کارها نیاز به یک پل ارتباطی سریع و دائمی با مخاطبان خود پیدا خواهند کرد تا بتوانند تعامل خود را با مشتریان خود حفظ کنند. بسیاری از کسب و کارها از همین الان، حتی آنهایی که سایت های فروش آنلاین دارند نیز از ارسال پیامک برای تبلیغات در کرونا برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. در سال های اخیر نیز خیلی از فروشگاه ها با استقبال مردم از خرید و فروش غیرحضوری به طراحی سایت های فروشگاهی برای کسب و کار خود پرداختند.

7.بازاریابی ایمیلی ریسک اسپم شدن را نیز به همراه دارد، این در این صورت است که پیامک های تبلیغاتی همگی به مخاطبان می رسند. همچنین پیامک تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی نیز نرخ بیشتری را در رسیدن به مخاطب به خود اختصاص داده است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

مزایای استفاده از سامانه پیامکی برای کسب و کارهایی که با برنامه ریزی و اصولی از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند ثابت گردیده است. اگر شما نیز قصد تبلیغات از طریق ارسال پیامک انبوه را دارید، می توانید با ارسال عدد 333 به شماره ی 50002060 به صورت فوری و رایگان در پنل اس ام اس بهین پیام عضو گردید و بازاریابی پیامکی خود را آغاز کنید. کارشناسان بهین پیام آماده ی ارائه ی مشاوره های تبلیغات و بازاریابی از طریق پیامک تبلیغاتی به شما مخاطبان عزیز هستند.

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود