آموزشی

راهکارهایی برای ارسال اس ام اس هدفمند

تبلیغات هدفمند
0
(0)

در میان روش های مختلف تبلیغاتی، استفاده از سامانه پیامک انبوه این روزها بیش از پیش مفید و مؤثر واقع می شود. در سال های اخیر افزایش میل مردم به استفاده از گوشی تلفن همراه و یا حتی گاهاً استفاده ی اجباری برای برخی کارهای روزمره باعث شده تا تلفن همراه به بخش جدا نشدنی زندگی تبدیل گردد. همین موضوع سبب گردیده تا کسب و کارها این روزها علاقه ی بیشتری به ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشند.

اگر شما تبلیغ پیامکی خود را به صورت رندوم و بدون هدف به شماره های مختلف ارسال کنید ممکن است بسیاری از گیرندگان پیام مشتریان بالقوه نباشند و جزء هدف شما نباشند و در این صورت سرمایه و بودجه تبلیغاتی شما به هدر می رود. سامانه های پیامکی با امکاناتی که در پنل اس ام اس قرار می دهند موجب می شود تبلیغات پیامکی شما به صورت هدفمند و برای مشتریان بالقوه ارسال می گردد و توجه مخاطب را جلب می کند.

طبق آمار بازخورد تبلیغات پیامکی به صورت حدودی برابر با 98% است. به این معنی که از هر 100 نفر 98 نفر پیامک های تبلیغاتی خود را می خوانند. در نتیجه با انتخاب یک استراتژی اصولی تبلیغاتی می توان بهترین نتیجه ها را از پیامک تبلیغاتی دریافت کرد.

محتوا باید ساده و قابل درک باشد

بدون شک میزان تأثیرگذاری اس ام اس تبلیغاتی که ساده و قابل فهم باشد بسیار بیشتر از پیامک های استعاره ای و تبلیغات های اسرارآمیز است. چرا که مخاطبان معمولاً زمان زیادی را برای کشف و درک منظور شما صرف نخواهند کرد. بنابراین باید به مستقیم ترین شکل به موضوع های مورد تبلیغات خود اشاره کنید.

کوتاه بنویسید

بدیهی است که اس ام اس تبلیغاتی همانطور که از نامش پیدا است، باید کوتاه باشد : “پیام کوتاه”. نوشتن متن های طولانی و بلند می تواند برای مخاطب خسته کننده باشد و باعث شود تا کل و یا بخش از محتوا توسط مخاطب خوانده نشود. نتیجه ی این امر نیز به صورت مستقیم کاهش تأثیرگذاری تبلیغات شما است.

علاوه بر این ارسال متن های طولانی اعتبار بیشتری از پنل پیامک شما کسر خواهد کرد . درواقع با افزایش هزینه در مقابل کاهش بازدهی مواجه خواهید شد. شاید ذکر این نکته نیز لازم باشد که تعرفه هر پیامک بر اساس 70 کاراکتر محاسبه میشود . یعنی هر 70 کاراکتر یک پیامک محاسبه خواهد شد .

زمان ارسال اس ام اس رابطه مستقیم با بازخورد آن دارد

همانطور که می دانید مشغله های کاری و روزمره مردم در ساعات مختلف شبانه روز قطعاً روی بازدهی تبلیغات پیامکی تأثیر خواهد داشت. به همین دلیل انتخاب ساعت صحیح برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکی از نکات کلیدی برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی است. مطابق آمارها و بررسی کارشناسان بهین پیام، بهترین ساعت برای ارسال پیامک 9 الی 11 صبح است. در این ساعت معمولاً مخاطبان وقت آزادتری برای خواندن پیام شما خواهند داشت.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

شرایط ارتباط دو طرفه را فراهم کنید

یکی از راه های خوب بازاریابی و جذب مشتری، مکالمه ی مستقیم خریدار و فروشنده است. پنل پیامک با داشتن قابلیت دریافت اس ام اس این شرایط را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند ارتباط دو طرفه با مخاطبانشان داشته باشند. همچنین کاربران می توانند از مخاطبان خود بخواهند تا با ارسال متن خاصی به شماره اختصاصی آن ها درخواست تماس خود را ثبت کنند. در این صورت می توانید با صرف کمی زمان بیشتر به راحتی تعداد مشتریان و درآمد خود را افزایش دهید.

مشتری مداری را فراموش نکنید

یکی از راهکارهای جذب مشتری در تبلیغات پیامکی، استفاده از مواردی مانند تخفیفات یا نکات مربوط به خدمات پشتیبانی است. قطعا در بین هزاران نفری که پیامک شما را می خوانند افراد زیادی هستند که به خدمات و یا کالاهای شما نیاز دارند. در نتیجه شما باید فقط به این دسته از افراد انگیزه ی بیشتری بدهید تا برند شما را انتخاب کنند. درواقع فراهم کردن بستر مشتری مداری و اطلاع رسانی آن به مخاطبان، مشتریان بالقوه شما را به درآمد قطعی و مشتری بالفعل تبدیل می کند.

ما در سامانه پیامکیِ بهین پیام ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 250000 کاربر حقیقی و حقوقی فعال، گواه این ادعا می باشد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود