آموزشی

پیامک منطقه ای چطور باعث فروش بیشتر خواهد شد؟

ارسال پیامک منطقه ای تبلیغاتی
0
(0)

موضوعی که امروز به آن میپردازیم ، ارسال پیامک منطقه ای و انبوه در قالب تبلیغات و اطلاع رسانی خواهد بود،که امروزه حجم وسیعی از ارسال های پیامکی را به خود تخصیص داده است.

امروزه دیگر همانند گذشته افراد از روش های تبلیغاتی که بسیار پرهزینه هستند مانند آگهی های تبلیغاتی در صدا و سیما، بنرهای تبلیغاتی و … استفاده نمی کنند، زیرا نه تنها هزینه گزافی دارند دارای بازدهی چندانی نیز نمی باشند در نتیجه فقط موجب اتلاف وقت و انرژی خواهند شد.

روش تبلیغات پیامکی یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش ها است که در حال حاضر دارای طرفداران بسیاری می باشد. این روش می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بالاترین بازدهی را داشته باشد. اگر می خواهید با

اس ام اس انبوه تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

برای اینکه هر چه زودتر از امکانات سامانه پیامکی بهرمند شوید، میتوانید با استفاده از پنل اس ام اس رایگان به جمع خانواده ی بهین پیام ملحق شوید.

پیامک تبلیغاتی منطقه ای چیست؟

پیامک منطقه ای امروزه توسط اصناف و شرکت های مختلفی در مقیاس گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از سامانه های ارسال پیامک کسب و کارها سریع تر می توانند با حجم بالایی از مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایند.

از جمله روش هایی که برای این منظور می توان از آن استفاده نمود پیامک منطقه ای است.
هنگام استفاده از سامانه های ارسال پیامک مشاهده خواهید کرد که این سامانه ها دارای قابلیت های فوق العاده ای هستند.

به عنوان مثال

می توانید برای شماره تمامی کاربرانی که در یک منطقه حضور دارند پیامک ارسال کنید و یا بر اساس تفکیک جنسیت، سن و … ارسال پیامک را انجام دهید.
برای دریافت بهترین بازخورد از این روش باید ابتدا مشخص نمود که مخاطبان هدف کسب و کار شما چه گروه خاص و افرادی هستند.

به عنوان مثال برای افرادی که دارای فروشگاه های لوزام خانگی و تزئیناتی هستند معمولا مخاطبان هدف بانوان می باشند.

بنابراین اگر می خواهند از تبلیغات پیامکی خود بهترین بازخورد را دریافت کنند باید به این گروه پیامک های خود را ارسال کنند.
با توجه به مشغله های کاری فراوانی که امروزه افراد دارند ترجیح می دهند برای رفع نیازهای خود نزدیک ترین مراکز و فروشگاه ها را انتخاب نمایند. بنابراین کسب و کارهای کوچک و بزرگ اگر از پیامک منطقه ای استفاده کنند می توانند با این تکنیک فروش خود را چندین برابر نمایند.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم
ارسال پیامک منطقه ای تبلیغاتی

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی منطقه ای توصیه می شود؟ 

پیامک انبوه می تواند برای کسب و کارهای مختلفی مناسب باشد.

کاملا طبیعی است که افراد برای خریدهای روزانه خود نزدیک ترین سوپرمارکت ها و مراکز خرید را انتخاب کنند. بنابراین کسب و کارهای کوچک برای ایجاد تحول در شرایط خود باید در جستجو مشتری در محدوده منطقه جغرافیایی باشند که در آن مشغول به فعالیت هستند.
همچنین با پیامک منطقه ای می توان با صرف هزینه ای کمتر مشتریان بیشتری را جذب نمود.

برخی از کسب و کارها از پیامک تبلیغاتی در سطح گسترده مثلا در سطح کشور استفاده می کنند که این روش نه تنها بازدهی چندانی نخواهد داشت بلکه دارای هزینه زیادی نیز می باشد.

بنابراین کسب و کارها برای آنکه بتوانند در عرض مدت زمان کوتاهی مخاطبان هدف را تحت تاثیر قرار دهند باید از اس ام اس منطقه ای استفاده کنند و به این ترتیب در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایند.

استفاده از پیامک تبلیغاتی منطقه ای دارای چه مزایایی است؟

در صورتی که کسب و کارها بتوانند با جمع آوری اطلاعات بیشتری از مخاطبان هدف خود برای تبلیغات اقدام نمایند قطعا بازخورد بهتری دریافت خواهند کرد.

اگر اطلاع داشته باشند که اکثر مخاطبانشان در چه منطقه ای سکونت دارند تولید محتوا پیامک را سریع تر می توانند انجام دهند

همچنین می توانند از متن های جذاب تر و منحصر به فردی استفاده کنند که مخاطبان بیشتر تحت تاثیر قرار بگیرند.
علاوه بر این قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی که در ارسال پیامک انبوه منطقه ای وجود دارد موجب شده که خیلی از کسب و کارها به استفاده از این روش روی آورند.

در واقع در این روش کافی است که 5 رقم اول کد ملی منطقه خود را در دسترس داشته باشید تا بتوانید به تمامی شماره تماس هایی که در آن محدوده فعال هستند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

با این تکنیک در عرض مدت زمان کوتاهی یک شرکت یا برند می تواند در یک منطقه خاص به شهرت فوق العاده ای دست یابند و تحولی اساسی در فروش و کسب و کار خود ایجاد کند.

پیامک تبلیغاتی منطقه ای

انواع روش های ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

پیامک های انبوه تبلیغاتی را می توان به روش های مختلفی برای مخاطبان هدف ارسال نمود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.
• ارسال پیامک منطقه ای هدفمند
ارسال پیامک منطقه ای هدفمند از بهترین روش های تبلیغات برای کسب و کارها است.

در این روش صاحبان کسب و کارها می توانند با دسترسی به بانک مشاغل و اصناف و شماره تلفن های آن ها پیامک انبوه ارسال کنند.

در واقع در اس ام اس منطقه ای هدفمند فرد می تواند با توجه به بانک اطلاعاتی سامانه به صورت تصادفی یا ترتیبی برای شماره های موجود و محدوده مشخص کرده پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که این بانک اطلاعاتی می تواند در برگیرنده بانک استان های کشور، بانک شماره های ایرانسل یا همراه اول، بانک کد پستی و … باشد.
• پیامک های منطقه ای بر اساس جنسیت و سن
پیامک انبوه را می توان بر اساس سن و جنسیت ارسال نمود.

در واقع کسب و کارهایی که از پیامک منطقه ای برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند می توانند ضمن مشخص کردن حوزه و شهر فاکتورهای دیگری مانند سن و جنسیت مخاطبان هدف را نیز تعیین کنند و به این ترتیب بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهند.

این روش معمولا مناسب افرادی است که ارائه دهنده محصولات و خدمات برای یک رنج سنی یا جنسیت خاص هستند.
• پیامک تبلیغاتی منطقه ای به اساس کد پستی
این روش نیز می تواند انتخاب مناسبی برای تبلیغات پیامکی منطقه ای باشد.

در روش پیامک منطقه ای فرد باید منطقه و محدوده ای که برای تبلیغات در نظر گرفته است را بر روی نقشه کد پستی موجود در پنل مشخص کند

تا تمامی شماره تماس های ایرانس یا همراه اول موجود در آن منطقه برای او نمایش داده شوند و سپس به صورت ترتیبی یا تصادفی برای تعدادی از آن ها ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید.
• پیامک منطقه ای به صورت ارسال با بی تی اس ایرانسل
این روش تنها محدود به یک شهر یا استان نمی شود و پیامک تبلیغاتی برای تمامی شماره های ایرانسل اعتباری و دائمی در سراسر کشور ارسال می گردد. با این تکنیک افراد می توانند روزانه پیامک بر اساس دکل ایرانسل فعال در منطقه ی مورد نظر به شماره های ایرانسل مختلف ارسال نمایند.

ارسال پیامک منطقه ای

سخن پایانی

روش پیامک تبلیغاتی منطقه ای به دلیل ویژگی های منحصر به فرد، بازخورد عالی و هزینه کم و مقرون به صرفه امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است

و می تواند گزینه ای عالی تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و نوپا باشد. زیرا کمک می کند که شرکت یا برند تازه تاسیس در عرض مدت زمان کوتاهی به یک برند سرشناس در منطقه فعالیت خود تبدیل شود.

به طوری که افراد محصولات آن را به یکدیگر پیشنهاد دهند؛فروشگاه ها، مراکز خرید، شرکت های کوچک که نیازی به تبلیغات گسترده در سطح کشور و یا استان ندارند و تنها می توانند نیازهای منطقه خود را برآورده نمایند.

اگر از پیامک های تبلیغاتی منطقه ای استفاده نمایند قطعا می توانند به نتایج بهتری دست یابند و تحولی اساسی در کسب و کار خود ایجاد کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود