امکانات بهین پیام

مشتریان جدید را با ارسال پیامک منطقه ای پیدا کنید

پیامک گروهی
0
(0)

رونق هر کسب و کاری بر پایه ی حفظ مشتریان قدیم و جذب مشتریان جدید استوار است.در این مقاله امکانی از سامانه پیامکی به نام ارسال پیامک منطقه ای را معرفی می کنیم که کمک زیادی به جذب مشتری جدید می کند.

ارسال پیامک منطقه ای چیست؟

در سامانه پیامکی بهین پیام بانک های شماره موبایل مختلفی در دسترس است که یکی از آن ها،بانک شماره به تفکیک مناطق مختلف کشور است.با استفاده از این امکان می توانید پیامک تبلیغاتی خود را به منطقه ای دلخواه از یک شهر ارسال کنید.این امکان برای تمامی شهر ها قابل استفاده است.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

ارسال پیامک منطقه ای چطور در جذب مشتری جدید کمک می کند؟

ارسال منطقه ای این امکان را می دهد تا مناسب ترین مخاطبان را برای پیامک تبلیغاتی خود انتخاب نمایید.به کمک این امکان پیامک به افرادی که با توجه به منطقه جغرافیایی به کسب و کار شما دسترسی دارند ارسال می شود.اگر کسب و کارتان محدود به منطقه ای خاص باشد،می توانید فقط به همان منطقه پیامک ارسال کنید و اگر گسترده تر باشد می توانید پیامک را به مناطق گسترده تری حتی به سراسر کشور ارسال کنید.با این روش پیامک تبلیغاتی را به افرادی ارسال کرده اید که شرایط استفاده از خدمات شما را دارند.بنابراین می توانید با تبلیغات آن ها را به عنوان مشتری جدید جذب کنید.

چطور پیامک منطقه ای ارسال کنیم؟

در پنل کاربری دو منوی منطقه ای همراه اول و منطقه ای ایرانسل مشاهده می شود.
در منطقه ای همراه اول با انتخاب گزینه ارسال جدید می توانید متن پیامک را نوشته و در مرحله بعد منطقه مورد نظر را انتخاب نمایید.
در منطقه ای ایرانسل نیز به همین ترتیب از گزینه ارسال جدید برای ثبت ارسال پیامک رایگان استفاده می کنید.
همچنین یک منو مربوط به انواع آپشن های ارسال منطقه ای پیشرفته رایگان اعم از ارسال به شهر و استان ، ارسال بر اساس کد پستی و ارسال پیامک از روی نقشه وجود دارد .

در ارسال منطقه می توانید مشخص نمایید پیامک به تعداد مشخصی از شماره های یک منطقه ارسال شود تا در صورت رضایت به سایر شماره های منطقه هم ارسال کنید.همچنین می توانید به دفعات نامحدود به یکسری از شماره ها ارسال کنید و یا در هر سری ارسال، شماره های جدیدی که قبلا پیامک برای آن ها ارسال نشده را انتخاب نمایید. حداقل تعداد پیامک انتخابی در هر سری ارسال منطقه ای، هزار پیامک و حداکثر به تعداد کل شماره های موجود در منطقه می باشد.


تلفن های تماس با کارشناسان شرکت:
01135102010 (10خط)

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای 0

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
کد کپچا
ثبت نام
ورود